Succes vandaag met de echo's!! Hier ook nog niet echt kwaaltjes.. Opzich wel fijn, maar soms zou ik wel wat willen ter bevestiging. Maar gewoon proberen vertrouwen te houden Spannende weken dit wel hoor, moet nu toch vaak wel tegen mezelf zeggen, je doet er niks aan, laat het gebeuren en geniet!
Alle dames met echo's vandaag, heel veel succes! Hier valt de misselijkheid vandaag nog mee, hopelijk blijft dat eens zo, ik had er wel een beetje genoeg van! Verder valt het met de kwaaltjes wel mee. Ik slaap slecht en word nu ook vaker wakker om naar de wc te gaan. Verder af en toe kleine krampjes en wat pijn in mijn borsten en heel erg snel moe. Maar het is voor een goed doel!
Goedemorgen, Succes vandaag dames, spannend! De auto is weer schoon en gelukkig ruik je niets meer ik vind spugen denk ik een van de ergste dingen. Zag gisteravond dan ook al op tegen de ochtend. Maar, 'even afkloppen' het lijkt vandaag mee te vallen. Heb tot nu toe nergens last van. Ik hoop dat het bij jullie ook meevalt met de misselijkheid en ander kwaaltjes! Fijn weekend!
Succes vandaag met de echo's meiden!! Spannende dag!! Ik ben een beetje afwezig maar ben zo misselijk steeds! Gisteren hele dag, vandaag ook alweer begonnen bij het opstaan.. En dan die vermoeidheid.. 😁
Hier wordt de misselijkheid ook steeds erger... Zo balen.... en dochtertje is ook ziek. Maar nog niet kosten... dat lukt mij namelijk al niet zo goed sinds mijn galblaas er uit is. Alles blokkeerd in mijn lichaam. Wat zal jij je vreselijk hebben gevoeld Roodwang... wat zei je baas??
Succes meiden met de echo's vandaag! Hier nog 3 dagen tot de echo.... Eindelijk komt t wat dichterbij! Hier vreselijk misselijk. Gelukkig niet de hele dag, komt en gaat zegmaar. Geen pijl op te trekken. Moeheid valt tot nu toe mee. Bij dochter had ik het precies andersom, niet misselijk maar vreselijk moe. Weet niet wat ik liever heb
Mojito, leuk dat je nog een echo gekregen hebt. Sam4Hope, veel beterschap. Jessy, ben ook wel eens snachts misselijk. Vond ook heel raar vooral omdat als ik savonds misselijk ben en ga liggen het juist beter gaat. Voor de rest ook vooral snachts pijnlijke borsten, en heel de dag een vermoeid gevoel maar savonds lijkt alsof ik klaar wakker ben. Veel succes voor de meiden met een echo vandaag.
Goedemorgen ladies, Hier ben ik ineens strontverkouden! Blegh.. Kwaaltjes hier zijn niet echt veranderd, nog steeds mijn borsten en vooral moe in de loop van de dag. Merk dat ik nu wel beter slaap als de eerste weken waar ik veel wakker lag etc. Als ik misselijk ben is dit vooral na het avond eten en als ik naar mijn bed toe ga. De ene dag wel andere dag niet. Ik mag pas om 16:00 uur dus moet nog even geduld hebben, het is bij een pretecho bureau dus mogen ook nog een aardig eindje er naartoe rijden haha. Ben heel erg benieuwd en toch wel een beetje bang dat het alsnog te stopt is ofso heeel stom want alles was vorige week gewoon goed
Goedemorgen dames, Ik klets en lees momenteel niet zoveel mee, maar gelukkig ik zag er wel veel hartjes bij, super! Ook een paar * op de lijst, wat verdrietig meiden.. sterkte. Ik ben vreselijk misselijk (daarom ook niet zo vaak online), ook veel overgeven in de ochtend.. alles wat er in gaat komt er weer uit, pas na een uur of 13.00 uur gaat het beter. Maar de rest van de dag zo moe.. en lamlendig.. ik vind het vreselijk! Ik hoop zo dat het na 12-14 weken beter gaat.. maar dat duurt nog zolang! Meiden, die binnenkort een echo hebben.. heel veel plezier en we duimen voor nog meer hartjes!
Succes dames die vandaag een echo krijgen. Hier zit ik met een probleem. Ik heb ineens een borstontsteking uit het niets en koorts . En de borstontsteking die ik bij de 1e had na de bevalling (tijdens borstvoeding) was echt geen pretje! Nu is het bij mijn andere borst maar heb het zo uit het niets heb geen wondje gehad of wat dan ook echt zo vreemd. Iemand die dit herkent?
Jeej! Net goede echo gehad! Mooi kloppend hartje en een centimeter lang. Dat zou precies 7wk zijn en dat klopt dan mooi met die twee dagen minder die ik al dacht. Blij! Op de foto zie je twee witte vlekjes, de linker tussen de pijltjes is het kindje. De rechter is de dooierzak. 10 maart intake en 29 maart de termijnecho.
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober mrsd - 25 jaar - 1e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje -21 oktober Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ A daydream - 33 jaar - 3e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje -22 oktober Zoesje - 24 jaar - 2e kindje Hbz - 29 jaar - 2e kindje juna86 - 29 jaar - 2e kindje Knuff - 29 jaar - 2e kindje DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje -23 oktober Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje Brabomama - 36 jaar - 3e kindje kira88 - 27 jaar - 2e kindje Mieleke - 33 jaar - 4e kindje hibiscuss - ?? jaar - 2e kindje -25 oktober ♥ Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje Sharontjh - 23 jaar - 2e kindje Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje Averna - 28 jaar - 1e kindje Summerbloom - 34 jaar - 2e kindje Amy83 - 32 jaar - 2e kindje -27 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje Luna3 - 28 jaar - 1e kindje Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 30 jaar - 1e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje Monique045 - 24 jaar - 1e kindje -29 oktober Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober -31 oktober HoopLiefde - 29 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) Totaal: 47 ♡ Afspraken ♡ Maart 04 maart: juna86 - eerste echo 04 maart: Liesjuh1977 - eerste echo 04 maart: Rosalyn - tweede echo 05 maart: Zoesje - eerste echo 07 maart: Noralie87 - eerste echo 07 maart: Vlinderr - eerste echo 07 maart: mrsd - eerste echo 07 maart: Olli - eerste echo 07 maart: Gabbel - tweede echo 08 maart: Enna87 - intake vk 08 maart: Noux - intake vk 08 maart: DutchDiva - eerste echo (vk) 09 maart: DutchDiva - tweede echo (ziekenhuis) 10 maart: Miracles - tweede echo + intake 10 maart: Mieleke -eerste echo 10 maart: hibiscuss - eerste echo 10 maart: Hoop2016 - tweede echo 10 maart: Miraculum Novum - intake vk 11 maart: Hbz - eerste echo 11 maart: Brabomama - eerste echo + intake vk & intake MvM 11 maart: Trotsemoeder90 - eerste echo 11 maart: luna3 - eerste echo 14 maart: Mijntje1990 - eerste echo 14 maart: Roodwang83 - eerste echo + intake 15 maart: citygirl1985 - intake vk 15 maart: Ninii01 - eerste echo 15 maart: Noordeling - eerste echo + intake 16 maart: kira88 - eerste echo + intake 16 maart: Ronnii - intake vk 16 maart: Averna - eerste echo + intake 16 maart: Ssan1985 - tweede echo 17 maart: Zoesje - intake vk 17 maart: Pandavliegen - tweede echo + intake 18 maart: Amy83 - intake vk 18 maart: Rosalyn - intake vk 23 maart: citygirl1985 - tweede echo 23 maart: neveah - eerste echo 24 maart: neveah - intake vk 24 maart: DutchDiva - intake vk 29 maart: Sascha84 - eerste echo + intake vk 29 maart: Miraculum Novum - termijn echo April 01 april: Ronnii - eerste echo ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d
Hier ook een kloppend hartje wat zijn we bly!!!! 1 dagje vooruit gezet maarjah dat zullen we zeker bij de termynecho. 16 mrt intake bij de vk Frummel ligt onder in de hoek gheheh