16 t/m 31 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 7 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    @Rosalyn ooh dat maakt het wel spannend zeg v die eitjes ook! Heel benieuwd! En leuk zoveel echos'!!

@panda Aah vervelend dat roze :( hopelijk is t gewoon een vaatje oid en niks ergs!! Blijft eng!

@hier vele emmers verder zit niks meer in m'n maag maar dat heeft m'n lichaam niet in de gaten snik

2. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Zoesje (en andere dames die weinig tot niets binnenhouden) sterkte! Helaas hoort het erbij en gelukkig wordt het voor de meesten na een week of 12 (uiterlijk) minder. Maar ellendig blijft het!!

Ik hoop ook op een goede echo voor jou vandaag, Zoesje! Succes!:)

Pandavliegen hoe is het nu met jou? Is het bloedverlies weer opgehouden? Ik hoop het zo!!

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Pandavliegen hoe is het nu met je? Hoop dat het gestopt is. Hoewel rond dit termijn wat bloedverlies normaal kan zijn is dat iets wat je bij jezelf niet wenst te zien.

Zoesje heel veel succes vandaag!

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier lichtelijk misselijk, op zich nog best te doen. Waar ik meer last van heb is de vermoeidheid en dat heel mijn lijf zeer doet. Normaal gesproken krijg ik een heerlijke massage van mijn man maar heb begrepen dat massages afgeraden worden in het eerste trimester ivm de afvalstoffen die dan vrij komen. Vond mijn man geloof ik goed nieuws, hij vertelde zijn handen op een liefdevolle manier dat ze even vakantie hebben. Toch jammer he..

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Panda hoe is het meis... ik hoop dat het bloeden gestopt is.

Zoesje sterkte meis en succes... echo toch straks??

Vandaag gelukkig wat minder misselijk... maar wel een ziek klein meisje nog. Arm kind is er hees van.... dikke snottebellen. Ik ga dus niet mee naar mudmasters en trouwfeestje van zwager en schoonzus....

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oeii pandavliegen. Hopelyk niets ernstig sterkte

Hier nog steeds geen kwaaltjes alleen ontzettend moe indd. Maar ik klaag niet!!!! Volgende week gaan we weekje na cp. Echt zin in.

7. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Heerlijk juna.

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hè bah dat bloed, niet leuk!! Had gisterenavond ook wat roze met afvegen, maar was zo minimaal dat het vast een vaatje is. Maak me er in ieder geval geen zorgen over. Over 2 dagen weten we of het goed zit!! laat dit weekend maar heeeel snel voorbij zijn!!

9. BlondGirl

BlondGirl Actief lid

17 jul 2015
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm... Ik ben geloof ik wat laat met "aanmelden". Ik heb dan ook lang niet alles gelezen... Kan ik nog meeschrijven?

Ik ben een getrouwde en studerende mama van een dochtertje van 4 maanden... Twee weken geleden testte ik al positief, maar het nieuws moest echt nog even landen... Mijn man en ik hebben, ondanks onze blijdschap, best even getwijfeld of dit een goed idee was. Wij gaan er in ieder geval voor! Ons nieuwe wonder verwachten we rond 26 oktober, nog geen twee weken voor de verjaardag van ons dochtertje!

Door de omstandigheden heb ik dus nog geen verloskundige oid gebeld... Maar het kan zijn dat mijn verloskundige me meteen doorverwijst naar de gyn, aangezien ik omwille van medische complicaties ben ingeleid (hoge bloeddruk en een kleine baby die bijna niet meer groeide). Hopelijk blijft me dat bespaart deze zwangerschap, maar zou de extra controle van de gyn wel fijn vinden (vooral ook omdat ze dan de groei goed in de gaten blijven houden, dan weet ik meteen waar ik aan toe ben als het afbuigt).

Anyhow! Wij zijn heel erg blij ermee en we kijken uit naar ons volgende wondertje! :D

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ooh meid wat spannend! Gefeliciteerd!
    Snap best dat het even moest landen hoor, is niet niks zo vlug!
    Wat studeer je? Ik studeer ook nog, straks met 2 guppies (oudste is 3)

11. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Hier vanaf 23u alles weer binnen gehouden.. Straks even proberen te douchen en wat te eten en dan naar de echo! Vind het nu ineens zo mega spannend

12. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Knap hoor Noralie!!

Hier tot nu toe geen bloed mee gezien, maar ook geen afscheiding. Hopelijk blijft het hierbij... En aftellen naar de 17de... Nog 2 weken ;)!

Blijft wel echt spannend zo zeg! Hoop echt dat ik er iets minder gespannen in kom te staan straks.

Sterkte met de misselijkheid meiden! En succes zo bij je echo zoesje!

13. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige echo's meiden, gefeliciteerd!! En sterkte aan de misselijke meiden...hier ook bij vlagen maar gelukkig nog niet de hele dag...

14. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Gelukkig pandavliegen en andere succes bij de echo

15. BlondGirl

BlondGirl Actief lid

17 jul 2015
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe een voltijd HBO studie sociaal juridische dienstverlening! Het bevalt me met 1 kindje heel goed... Maar ben wel benieuwd hoe de reacties zijn met kindje nr 2 en hoe dat gaat straks!

16. BlondGirl

BlondGirl Actief lid

17 jul 2015
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie allemaal al echo's krijgen!!

Ik ga maandag denk ik de vlos bellen om te overleggen of ze me doorverwijst naar gyn. En dan ga ik denk ik meteen met 't echocentrum bellen voor een vroege echo. :D Er is geen medische reden, dus ik zal zelf moeten betalen... Maar dat maakt niet uit, wil gewoon weten of er een kloppend hartje is!

Vind het zo spannend!

17. BlondGirl

BlondGirl Actief lid

17 jul 2015
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een weg heb je afgelegd! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je straks lekker kunt genieten van je zwangerschap!

18. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Zoesje, hoe was de echo??

19. trotsemoeder90

trotsemoeder90 Actief lid

11 jan 2016
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom blondgirl.

Dames met een mooie echo en kloppend ❤ van harte gefeliciteerd 😘. Goed weekend allemaal en dat we aankomende week maar weer veel kloppende hartjes horen en zien.

20. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Spannend idd! Welk jaar zit je? Knap hoor voltijd!!!

Deel Deze Pagina