Echo was goed! Zoals ik dacht precies 7 week gemeten en hartje klopte mooi!! Mag de 17e weer komen omdat ze zag dat ik zo onzeker was nog!
BlondGirl welkom, geeft toch niks dat je je iets later 'aanmeldt' hier! Wat spannend zeg, dat jullie straks 2 kindjes zo kort op elkaar hebben. Maar volgens mij zijn er behoorlijk veel dames hier op het forum die dat ook hebben. Misschien kun je eens zoeken in het onderdeel 'zwanger zijn' of zelf een topic daar aanmaken ofzo, zodat je tips en ervaringsverhalen kunt krijgen. Komt vast helemaal goed, je hebt nog genoeg tijd om aan het idee te wennen! Pandavliegen ik ben blij om te horen dat jouw bloedverlies is gestopt, het was vast niks ergs dan! Maar toch maakt het je onzeker hè? Noralie fijn (en knap!) dat jij je ook niet druk maakt om jouw kleine beetje rozeverlies. Hoeft ook niks te betekenen inderdaad, zeker als het niet doorzet. Zoesje gefeliciteerd met je mooie echo! En fijn dat je binnenkort alweer terug mag komen!
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober mrsd - 25 jaar - 1e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje -21 oktober Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ A daydream - 33 jaar - 3e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje Knuff - 29 jaar - 2e kindje DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje -23 oktober Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje Brabomama - 36 jaar - 3e kindje kira88 - 27 jaar - 2e kindje Mieleke - 33 jaar - 4e kindje hibiscuss - ?? jaar - 2e kindje -25 oktober ♥ Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje Sharontjh - 23 jaar - 2e kindje Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje Averna - 28 jaar - 1e kindje Summerbloom - 34 jaar - 2e kindje Amy83 - 32 jaar - 2e kindje BlondGirl - ?? jaar - 2e kindje -27 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje Luna3 - 28 jaar - 1e kindje Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 30 jaar - 1e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje Monique045 - 24 jaar - 1e kindje -29 oktober Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober -31 oktober HoopLiefde - 29 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) Totaal: 47 ♡ Afspraken ♡ Maart 05 maart: Liesbeth intake MvM 07 maart: Noralie87 - eerste echo 07 maart: Vlinderr - eerste echo 07 maart: mrsd - eerste echo 07 maart: Olli - eerste echo 07 maart: Gabbel - tweede echo 08 maart: Enna87 - intake vk 08 maart: Noux - intake vk 08 maart: DutchDiva - eerste echo (vk) 09 maart: DutchDiva - tweede echo (ziekenhuis) 10 maart: Miracles - tweede echo + intake 10 maart: Mieleke -eerste echo 10 maart: hibiscuss - eerste echo 10 maart: Hoop2016 - tweede echo 10 maart: Miraculum Novum - intake vk 11 maart: Hbz - eerste echo 11 maart: Brabomama - eerste echo + intake vk & intake MvM 11 maart: Trotsemoeder90 - eerste echo 11 maart: luna3 - eerste echo 14 maart: Mijntje1990 - eerste echo 14 maart: Roodwang83 - eerste echo + intake 15 maart: citygirl1985 - intake vk 15 maart: Ninii01 - eerste echo 15 maart: Noordeling - eerste echo + intake 16 maart: kira88 - eerste echo + intake 16 maart: Ronnii - intake vk 16 maart: Averna - eerste echo + intake 16 maart: Ssan1985 - tweede echo 17 maart: Zoesje - intake vk + tweede echo 17 maart: Pandavliegen - tweede echo + intake 18 maart: Amy83 - intake vk 18 maart: Rosalyn - intake vk 18 maart: Liesbeth - tweede echo 23 maart: citygirl1985 - tweede echo 23 maart: neveah - eerste echo 24 maart: neveah - intake vk 24 maart: DutchDiva - intake vk 29 maart: Sascha84 - eerste echo + intake vk 29 maart: Miraculum Novum - termijn echo April 01 april: Ronnii - eerste echo ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d
Mooi Zoesje! Het voelt hier gewoon goed. Was maar 1x met afvegen btje roze en vandaag niks meer gezien. Ook geen pijn. Dus het hoort er gewoon bij. Denk dat ik zo relaxed ben omdat ik bij m'n dochter echt veel bloed verloor maar dat het nog prima was daarbinnen. Afwachten tot maandag, dan weten we of het daadwerkelijk goed gaat.
@ zoesje Fijn dat de echo helemaal goed was! Ik zit in het derde jaar, waar ik nu dus 2 jaar over ga doen... Ik moet nog stage lopen e.d. ik hoop dat ik dat uit kan stellen totdat ons tweede kindje (bijna)een jaar is. @brabomama Dank je wel! Als er één ding is dat ik geleerd heb van onze eerste is dat alles wel op zijn pootjes terecht gaat komen! Hahaha! Gelukkig krijg ik ook al best veel tips. Ik ben trouwens 26 jaar. Nu ik al die zwangerschapsverhalen lees van jullie krijg ik ook weer zin om naar de echo's te gaan en hartje te luisteren enzo... Ik had daar eerst helemaal geen zin in, omdat ik het gevoel heb dat ik dat "net allemaal achter de rug" heb... Mijn vorige zwangerschap verliep aan het einde niet vlekkeloos en ben met 37w2d ingeleid... Ben wat bang voor herhaling! Maar ik kan nu wel een beetje de moed vatten om maandag naar de vlos te bellen en een afspraak te maken voor de vroege echo! Thnx ladies!
Gefeliciteerd Zoesje met je mooie echo! Dames hebben jullie ook zo'n last van vermoeidheid? En dan bedoel ik echt extreem moe zijn. Ik slaap schandalig veel en alles is me te veel. Na het stofzuigen moet ik al bijkomen. Vandaag bv om 7:30 wakker om vervolgens een uur later weer op bed te gaan liggen tot een uur of 12. Dacht dat een verfrissende douche me wel goed zou doen maar helaas, om 14:00 uur toch maar weer gaan liggen. Net wat boodschappen gedaan en ben al weer gesloopt
Ik ben ook ontzettend moe. Lig elke avond al vroeg op bed... pff dit ken ik niet van mijn vorige zwangerschap toen had ik energie voor 10. Hopelijk krijg ik dat nu weer.
Ik ben ook sinds paar dagen extreem moe, helaas elke dag rond 6 uur wakker en overdag kan ik nix bijslapen met mijn kids van 1.5 en 3.5 jaar de oudste slaapt niet meer dus hele dag door bikkelen en dat valt me wel zwaar met die moeheid Lig er elke avond vaak voor 21.00 in anders redt ik het niet
Hier ook veel moe! Ik slaap ook nog eens niet door omdat ik elke nacht wel eens naar de wc moet. Gisteren om 19:00 in slaap gevallen. Mijn man kwam al in paniek thuis van zijn werk. Hij had me schijnbaar al 3 keer gebeld en dacht dat er iets gebeurd was.
Hier sinds paar dagen ook weer supermoe. Nu werk ik vaak wel 3-4 dagen in de week tot 22.45 u. dus dan lig ik er pas 23.30 u. in. "s-morgens om 7.30 u. er weer uit. Valt me nu wel heel erg zwaar. 's-middags kan ik dan gelukkig nog wel ff liggen... Bij m'n dochter werd dat na 12 weken een stuk minder die vermoeidheid, dus hoop nu ook!
Voor de dames onder ons die erg misselijk zijn: Van woensdag tot vrijdagavond de hele dag misselijk in bed. Primperan had weinig effect. Vrijdagavond naar huisarts geweest om wat advies te vragen. Ze stelde Postafene voor om uit te proberen. Gisterenavond en vanmorgen een pilletje genomen en wat een verschil! Ik weet dat het beter is om geen medicatie te nemen, maar ik kon niet meer functioneren. Heeft iemand ervaring met postafene = Emesafene. Ik voel mij toch schuldig doordat ik medicatie moet nemen.. Het blijkt niet schadelijk te zijn.
Ik ben ook wel erg moe... Maar niet zo erg dat ik echt eerder naar bed moet, gelukkig. Ik hoop dat 't na 12 week echt beter wordt! Merk wel dat sporten voor mij wel helpt... @Hoop Geen ervaring met misselijkheid, maar ik hoop dat je je snel beter voelt. Als je echt niet meer kan functioneren en ook niks binnenhoud lijkt me dat medicijnen een goed plan zijn. Als het volgens onderzoek geen kwaad kan zal dat ook echt zo zijn... Ze zijn echt super voorzichtig tijdens de zwangerschap dus ze zullen je echt niks geven wat slecht is. Zelfs al is het slechts een vermoeden dat het slecht is, krijg je het nog niet. Dus maak je geen zorgen! Probeer weer wat te genieten nu je misselijkheid minder is!
Hier bekend mee hoor Hoop! Hier werkte het de vorige zwangerschap goed, nu lijkt het niet zoveel te doen. Ik zou het gewoon nemen en je niet schuldig voelen. Waarschijnlijk gaat het al een stuk beter en hoef je ze niet meer te nemen rond 12 weken.
Wat fijn dat het bloeden is gestopt pandavliegen. Welkom blondgirl. Jessy ik ben enorm moe maar slaap s nachts super slecht. Het liefst lig ik overdag hele dagen op de bank. Herkent iemand slecht slapen? Ninii ik herken het, je komt gewoon niet bij met kleintjes. Hoop2016. Hopelijk voel je je snel wat beter.