Dat slecht slapen herken ik ook. Ik heb al voor de positieve test nog geen nacht doorgeslapen. Ik word een paar keer wakker omdat ik nodig moet plassen en rond een uur of 4 lig ik klaarwakker naar het plafond te staren. Dat breekt me ook wel op.
Ik heb ook weer heel slecht geslapen. En dat terwijl ik me gisteren juist heel goed voelde. Niet zo moe, helemaal niet misselijk... En toen begon ik na te denken toen ik wakker lag. Zou alles wel goed zijn? Maak me nu echt zorgen. Ik heb al vaak gelezen dat de kwaaltjes kunnen komen en gaan en dat dat niets zegt over hoe het gaat daar binnen... Maar ik blijf me maar zorgen maken.
Hier ook slecht slapen en zoals iemand anders ook zei begon dat al voor nod. Ik word 5 uur wakker en denk ok we kunnen er weer tegen aan voor vandaag... nou slapen is mn hobby dus verbaasd me zeer. Hier is het moe zijn ook de grootste kwaal , misselijkheid komt als het er is na het avondeten. Onze volgende echo is 10-3 om 19:45 uit het echo pakket. Zijn dan net geen 8 weken, vertellen het dat weekend aan onze beste vrienden tijdens het weekendje weg
Ben hier een paar dagen niet geraakt, wat leuk zoveel mooie echo's en hartjes. Nog een paar dagen en ik mag ook! En dan kan ik het eindelijk aan mijn kinderen vertellen jeej! Dan snapoen due ook gelijk waarom mama zo vaak boven de wc-pot jangt en op de zetel ligt. Bloeddruk laag, misselijk, heerlijk toch, dat eerste trimester!...
Hoi, Ik schrijf bijna niet, komt omdat ik het zo druk heb, met van alles en nog wat.. Fijn, al die kloppende hartjes! <3 Kwaaltjes, ik ben wat vermoeider dan anders, maar niet extreem gelukkig! Misselijkheid is op en af...vandaag nog helemaal geen last gehad. Merk wel dat ik het voor kan blijven door regelmatig iets kleins te eten. Hopelijk blijft dat zo! Dinsdag intake bij de verloskundige. Ik ga toch wel vragen om een echo.. M'n schoonmoeder is behoorlijk ziek, dus willen eigenlijk zo snel mogelijk vertellen dat ze weer een kleinkind verwacht. Wil dan eigenlijk wel eerst een kloppend hartje gezien hebben.. Hoop dat de vk dat snapt...
Hoi dames, Ik reageer niet zo vaak, maar lees wel mee hoor. Mooi dat de meeste van jullie zich wat zekerder voelen, na het zien van een kloppend hartje. Voor ons zal dat helaas niet zo zijn. Woensdag 9 maart hebben wij de eerste echo. Ookal is er een kloppend hartje, we moeten ook nog de vruchtwaterpunctie afwachten. Zenuwslopend dit. Ook heb ik al 1,5 week bruine afscheiding. Geen buikpijn, wel ontzettend moe en misselijk. We wachten t maar af.
Wat heftig dat je schoonmoeder zo ernstig ziek is Noux! Begrijp ik het goed uit je verhaal dat de kans aanwezig is dat ze de geboorte van haar kleinkind niet meer mee gaat maken? Heel moeilijk lijkt me dat! Sterkte en ik hoop dat de vk het ook begrijpt en jullie een echo gunt dinsdag! Sappie wat vervelend van die bruine afscheiding! Hopelijk heeft het niks te betekenen, het kan gewoon wat oud bloed zijn! Hier ook moe moe moe!!! Gelukkig (nog) niet al te vaak last van misselijkheid, maar als het op komt zetten dan komt het nooit uit en is het behoorlijk heftig... Vanmiddag verjaardagsfeestje van onze jongste, en ik voel me bijna schuldig dat ik er helemaal niet zoveel zin in heb...Maar ik ben zo moe! Gelukkig is het maar een paar uurtjes dus ik hoop dat ik het trek.
Dank je Daydream, ik ben gelukkig niet de enige. Vanochtend twee uur gesport. Wel vermoeiend nu, meer dan normaal, maar ook heel lekker. Even nergens aan denken en gewoon lekker bewegen. Alleen kent de instructrice van de groepslessen mij te goed.. Ze zag al aan me dat me iets dwars zat.
Spannend dat bruin verlies, maar het hoeft niets te betekenen. Wanneer kunnen jullie de vruchtwaterpunctie laten doen? Ik kan me voorstellen dat dat voor jullie bijna een belangrijker moment is dan het hartje zien kloppen. Weet je hoe groot de kans is dat dit kindje heeft wat jullie dochtertje had? (Sorry ik weet niet meer of je dat al verteld had).
Wanneer we de vruchtwaterpunctie kunnen laten doen horen we ook woensdag. De verloskundige ging dit voor ons uitzoeken. Ze verwachtte dat dit met 11 weken al kan. De kans dat dit kindje ook SMA heeft is 25%. We hopen natuurlijk op de 75% kans dat dit kindje het niet heeft!
Succes meiden morgen met de echo's !! We zijn benieuwd haha hier lekker op de bank nix meer doen en optijd me bedje in !!
Pff vandaag een onzeker dagje hier... Beetje buikpijn, bijna zeker m'n darmen, maar in combinatie met bruine afscheiding maakt me dat toch onzeker en bang. Zou willen dat het vast dinsdag/woensdag was dan wisten we in ieder geval of de eerste horde genomen was... Maar goed, dat is het zo. Heb verder echt het gevoel ziek te worden maar daar heb ik geen tijd voor haha. Dochter was vandaag ook niet in haar hum dus ik ben benieuwd naar wat de week gaat brengen.
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober mrsd - 25 jaar - 1e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje -21 oktober Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ A daydream - 33 jaar - 3e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje Knuff - 29 jaar - 2e kindje DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje -23 oktober Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje Brabomama - 36 jaar - 3e kindje kira88 - 27 jaar - 2e kindje Mieleke - 33 jaar - 4e kindje hibiscuss - ?? jaar - 2e kindje -25 oktober ♥ Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje Sharontjh - 23 jaar - 2e kindje Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje Averna - 28 jaar - 1e kindje Summerbloom - 34 jaar - 2e kindje Amy83 - 32 jaar - 2e kindje BlondGirl - ?? jaar - 2e kindje -27 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje Luna3 - 28 jaar - 1e kindje Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 30 jaar - 1e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje Monique045 - 24 jaar - 1e kindje -29 oktober Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober MissVanna - ?? jaar - ?e kindje -31 oktober HoopLiefde - 29 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) Totaal: 47 ♡ Afspraken ♡ Maart 07 maart: Noralie87 - eerste echo 07 maart: Vlinderr - eerste echo 07 maart: mrsd - eerste echo 07 maart: Olli - eerste echo 07 maart: Gabbel - tweede echo 08 maart: Enna87 - intake vk 08 maart: Noux - intake vk 08 maart: DutchDiva - eerste echo (vk) 09 maart: DutchDiva - tweede echo (ziekenhuis) 10 maart: Miracles - tweede echo + intake 10 maart: Mieleke -eerste echo 10 maart: hibiscuss - eerste echo 10 maart: Hoop2016 - tweede echo 10 maart: Miraculum Novum - intake vk 11 maart: Hbz - eerste echo 11 maart: Brabomama - eerste echo + intake vk & intake MvM 11 maart: Trotsemoeder90 - eerste echo 11 maart: luna3 - eerste echo 14 maart: Mijntje1990 - eerste echo 14 maart: Roodwang83 - eerste echo + intake 15 maart: citygirl1985 - intake vk 15 maart: Ninii01 - eerste echo 15 maart: Noordeling - eerste echo + intake 16 maart: kira88 - eerste echo + intake 16 maart: Ronnii - intake vk 16 maart: Averna - eerste echo + intake 16 maart: Ssan1985 - tweede echo 17 maart: Zoesje - intake vk + tweede echo 17 maart: Pandavliegen - tweede echo + intake 18 maart: Amy83 - intake vk 18 maart: Rosalyn - intake vk 18 maart: Liesbeth - tweede echo 23 maart: citygirl1985 - tweede echo 23 maart: neveah - eerste echo 24 maart: neveah - intake vk 24 maart: DutchDiva - intake vk 29 maart: Sascha84 - eerste echo + intake vk 29 maart: Miraculum Novum - termijn echo April 01 april: Ronnii - eerste echo ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d
MissVanna welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe oud ben je en hoeveelste kindje wordt dit voor jou? Wat veel echo's vandaag!!! Succes allemaal meiden!
MissVanna welkom en gefeliciteerd Hier een ziek meisje...zo ziek hebben we haar nog niet gehad. Zelf zijn we ook al niet lekker dus t gaat goed hier. Het overschaduwd zelfs mijn kwaaltjes dus ben blij dat ik donderdag nog een echo heb. Iedereen die vandaag een echo heeft.. succes! En kom maar op met die hartjes!!