Gefeliciteerd meiden met goede echo's. Ik heb nog niet keihard hoeven liegen, maar heb er wel om heen gepraat. Alleen 1 vriendin weet het verder niemand dat wil k nog even zo houden.
Gefeliciteerd allemaal Hier weten alleen mijn ouders schoonouders en 2 vriendinnen het Rest wacht ik mee tot ik de termij echo heb gehad
Bij mij weten tot nu toe alleen mijn 2 mede-dansinstructrices het. Ook alleen maar omdat ze wisten dat we voor een kindje gingen en ze er naar vroegen. Ik hoefde niet eens antwoord te geven, ze zagen het al aan mijn gezicht. Als de echo volgende week goed is, gaan we het onze ouders vertellen. Voor mijn ouders wordt het hun eerste kleinkind. Mijn schoonmoeder heeft al een kleinkind maar die woont in Amerika en die heeft ze dus nog nooit gezien dus dit zal ze ook wel bijzonder vinden. Mooie echo's weer dames!
Ja!!! Hier ook een mooi kloppend hartje hoor. 31 maart termijn echo. Ik probeer alles mee te lezen, maar een zwangerschap en een nieuwe baan gunnen mij niet de tijd en de puf om op iedereen te reageren.... Sorry daarvoor! Goed weekend allemaal. Geniet van het prachtige weer!!
Beterschap dames die ziek zijn of een zieke thuis hebben. Gefeliciteerd dames met goede echo. Pffff wat duurt wachten lang. Nog meer dan week wachten op volgende echo. Nog steeds weinig kwaaltjes. Wel wat last van misselijkheid maar niet veel. Beetje obstipatie. Wel heel slecht slapen.
Gefeliciteerd dames met de goede echo's! Geniet van het weekend! Het is bijna zover, maandag ben ik aan de beurt.
Wat mooi al die hartjes! We gaan de goede kant op. Dames met zieke kindjes, of die zelf ziek zijn, beterschap. Wij vertellen het niemand totdat we weten of dit kindje geen SMA heeft. Voor ons is dit al moeilijk. Dat kunnen we vooral opa en oma (me schoonouders) niet aandoen, om zo in spanning te zitten. Die arme mensen zijn ook al ver in de 70, en hebben het nog steeds zwaar met het verlies van hun kleindochter (onze dochter).
Yeeeeahh!! Super blij!! Een hele mooie echo gezien vandaag! Alles zag er super uit! Gefeliciteerd iedereen met een goede echo! Wat betreft liegen en geheim houden, hier wel wat leugentjes geweest ik hou op z'n tijd wel van een drankje en gestopt met roken en ja m'n vriendinnen zijn niet helemaal gek natuurlijk! Maar ja, van mij mag iedereen het weten ik ben zo blij!
Dank jullie wel. De rest ook van harte gefeliciteerd met jullies kloppende hartjes ❤ na de echo hebben we het tegen iedereen gezegd. Een pak van mijn hart haha
Oef ja wat een vreselijke situatie ook. Brrr. Ik vind je echt heel dapper klinken hoor! Hoop zo erg dat de vlokkentest laat zien dat alles goed is! Ik snap dat je je schoonouders de spanning niet aan wil doen. Het moet voor hun ook vreselijk zijn allemaal. Maar voor jullie ook. Hoe gaat het met jullie? Ik bedoel, dit is toch ook vreselijk spannend weer, en het dan niet met iemand kunnen delen maakt het misschien ook zwaar? Sorry misschien erg persoonlijke vragen, dus vooral niet antwoorden als je dat niet wil!
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje -21 oktober ♥ Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ A daydream - 33 jaar - 3e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje Knuff - 29 jaar - 2e kindje ♥ DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje -23 oktober ♥ Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje kira88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ Mieleke - 33 jaar - 4e kindje ♥ hibiscuss - ?? jaar - 2e kindje -25 oktober ♥ Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje Sharontjh - 23 jaar - 2e kindje Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje Averna - 28 jaar - 1e kindje Summerbloom - 34 jaar - 2e kindje Amy83 - 32 jaar - 2e kindje BlondGirl - ?? jaar - 2e kindje -27 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 30 jaar - 1e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje Monique045 - 24 jaar - 1e kindje -29 oktober ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober MissVanna - 26 jaar - 1e kindje -31 oktober HoopLiefde - 29 jaar - 2e kindje Lisalisalisa - 22 jaar - 1e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) Totaal: 51 ♡ Afspraken ♡ Maart 14 maart: Roodwang83 - eerste echo + intake 15 maart: citygirl1985 - intake vk 15 maart: Ninii01 - eerste echo 15 maart: Noordeling - eerste echo + intake 15 maart: Jessy77 - echo vk 16 maart: kira88 - eerste echo + intake 16 maart: Ronnii - intake vk 16 maart: Averna - eerste echo + intake 16 maart: Ssan1985 - tweede echo 16 maart: Gabbel - derde echo 16 maart: Juna86 - tweede echo + vk 16 maart: VeroniQue86 - tweede echo + intake vk 17 maart: Zoesje - intake vk + tweede echo 17 maart: Pandavliegen - tweede echo + intake 18 maart: Amy83 - intake vk 18 maart: Rosalyn - intake vk 18 maart: Liesbeth - tweede echo 21 maart: Lisalisalisa - eerste echo 21 maart: Mijntje1990 - termijnecho 23 maart: citygirl1985 - tweede echo 23 maart: neveah - eerste echo 23 maart: Jessy77 - tweede echo (ziekenhuis) 23 maart: Liesjuh1977 - intake + echo vk 24 maart: neveah - intake vk 24 maart: DutchDiva - intake vk 24 maart: mrsd - termijnecho 29 maart: Sascha84 - eerste echo + intake vk 29 maart: Miraculum Novum - termijnecho 29 maart: Knuff - eerste echo + intake vk 31 maart: Miracles - termijnecho 31 maart: Hbz - termijnecho April 01 april: Ronnii - eerste echo 01 april: Noralie87 - termijnecho 01 april: DutchDiva - termijnecho 04 april: Brabomama - termijnecho 05 april: Noralie87 - intake vk 07 april: Mieleke - nekplooimeting 07 april: Trotsemoeder90 - termijnecho 08 april: Noux - termijnecho 22 april: Lisalisalisa - tweede echo 23 april: VeroniQue86 - geslachtsecho 25 april: Noralie87 - geslachtsecho Mei 06 mei: Brabomama - 16-wekencontrole 30 mei: Lisalisalisa - derde echo ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d
Ik zag zoveel hartjes voorbij komen dat ik gelijk de lijst maar even bijgewerkt heb. Gefeliciteerd dames! Als het goed is is hij weer up to date. Hopelijk kunnen we bij de rest van de meiden volgende week ook een hartje ervoor zetten. Hier is de ochtend misselijkheid wel begonnen. Ik word vlak na het opstaan misselijk, hoef niet te spugen maar het duurt wel bijna de halve ochtend voordat ik er vanaf ben. En weinig eetlust, weinig kunnen eten en weinig kunnen drinken. Ben blij als het wegtrekt en ik me weer wat beter voel. Ik ken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap. Ben alweer aan het aftellen naar volgende week vrijdag als we weer een echo hebben. En dan te bedenken dat sommige van jullie de eerste echo nog niet eens gehad hebben, hoe houden jullie het uit.... Haha
Wat leuk om zoveel hartjes te zien! En die 3d echo echt zo mooi!! Hier krijg ik met iets meer dan 13 weken een 3d echo. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet heb ze alleem gezien vanaf 20 weken. Hier heb ik niet alleen woensdag een echo maar dinsdag krijg ik ook een echo (handig om zowel bij vk als bij gyn onder controle te zijn) Hier heb ik wel het idee dat mijn schoonmoeder wat door heeft. Ze begon vandaag ineens over mensen die een 3e en 2e kindje krijgen. Daarvoor (post van ziekenhuis komt bij haar nog binnen en staat altijd op voorkant enveloppe welke afd. ) begon ze ineens over de klinisch geneticus (ik moet daarheen voor onderzoeken) ja dat is voornamelijk voor zwangere vrouwen waar ze onderzoeken op doen. Dat had ze op tv gezien. Juist ik ben toevallig zwanger maar onderzoek is echt op mij gericht en niet direct voor de baby. Ahh ik vind de tijd best al snel gaan als ik al zie dat ik iets meer dan 7 weken zwanger ben. Sommige hier kunnen al zeggen 2 maanden
Wat super al die hartjes!! Ssappie ik vind jullie heel dapper ermee omgaan! Petje af! @veronique haha wat grappig idd nu 2 maanden! Klinkt best ver
Wauw wat een prachtige lijst vol met hartjes wordt het al! Maar er kunnen er nog veel meer bij!! Sappie ik kan me goed voorstellen dat jullie nu heel terughoudend zijn met het vertellen over jullie zwangerschap. Wat moet het zwaar zijn inderdaad, om het met niemand te kunnen delen (behalve met elkaar) terwijl het zo spannend is...ik duim heel hard voor jullie dat er een kerngezond kindje in je buik groeit! Hier gisteravond Moeders voor Moeders over de vloer gehad, ik had expres gewacht met de intake-afspraak tot na de 1e echo en gelukkig was mij echo gisteren dus goed! De zwangerschapstest knalde weer mooi en inmiddels ben ik dus begonnen met de 1e fles vullen. De geur die eruit kwam bracht wel meteen herinneringen terug bleeeeeeeh! Maar ik doe het graag want ik vind het zo'n relatief kleine moeite voor zo'n goed doel!! Fijn weekend allemaal, heeft iemand nog leuke plannen? Ik ga straks met m'n oudste dochter naar de wekelijkse les peuterdans, dat vindt ze altijd heerlijk en dan kan ze zich helemaal uitleven. Vanavond gaan we uit eten met m'n schoonvader en morgen komen vrienden langs die ook twee kleine kinderen hebben dus dan gaan we gezellig met z'n allen naar een binnenspeeltuin.
Yay! Nog meer hartjes! Heel veel beterschap aan de zieke mama's en kindjes! Wat heftig Sappie! Wat een spanning moeten jullie inzitten. Ik heb met een verloskundige gebeld... Maandag (de 14e) kan ik terecht voor een echo en de intake. Oh... En ik ben trouwens 26 Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend!