T is zelfs zo erg.... dat ik hoor manlief binnenkomen s'avonds.... de hondjes uitlaten en weer binnen.... en dan ben in al weg😂😂
Dat vind ik ook zo bizar; dat je gewoon dit jaar nog moeder wordt! Idd wel zwaar in de zomer, van de vorige was ik in juni uitgerekend, dan ist nog wel te doen. Nu de hele zomer door....inderdaad maar een goed zwembad kopen! Ik was trouwens 28 toen ik zwanger werd van mn dochter, ze is nu 2.5 jaar. Nu 31 als de tweede komt...
Ik had een vroege mk (noem je zo geloof ik) in december. Weet niet hoe lang maar ik werd weer ongesteld na 3 pos testen. Ik was er toen helemaal niet mee bezig en dacht t komt wel. Nu is dat wel anders Hierbij mijn knaller. Had ze toch nog in huis en kon me niet bedwingen. Zijn om de 2 dagen gemaakt. Ik ben ook meer moe en heb meer honger. Opgezette buik echt niet normaal. Ik ga van de week mn baas inlichten, ik wet in een restaurant en moet veel zware tafels alleen tillen met openen en sluiten. Verder weten directe fam leden het ook. Bij jullie? Ik wil het na de echo pas verder vertellen. Ik kan ook niet wachten op de zomer! Heb al een jurk gekocht ervoor haha!
Ik heb ook echt last van een opgezette buik, en van mn darmen. Alsof dr teveel lucht inzit ofzo 😂. Wij hebben het gisteren tegen mijn ouders gezegd. Mijn band is daar heel sterk mee en mn mam en ik zijn wel van een wijntje op z'n tijd dus daar was ik anders zo door de mand gevallen. Nu konden we het op een leuke manier brengen. De rest willen we mee wachten tot de echo, maar vind ik wel lastig hoor! Heb ook een lastig dingetje; 2 van mn beste vriendinnen zijn al meer dan 2 jaar bezig en zitten in de mmm. Zie er dus best een beetje tegenop om ze te vertellen....ik weet dat ze blij voor me zijn maar toch....lastig is dat...
Oh ja.. hier weten best veel het al.... kan t niet voor me houden. Maar ook een vriendin.. naja laatste terugplaatsing is fout gegaan... wachten al jare op een adoptie kindje. Heel beroerd.. maar de vorige keer had ik gewacht en toen was ze beledigd. Dus heb t er nu wel verteld... zwaar hoor. Bah
Hier ook de ouders het verteld en 1 vriendin. Ik kan het ook zo slecht voor me houden haha! Wij hebben hier helaas ook vrienden bij wie het al 3 jaar niet lijkt te lukken. Ze hebben al wel een kindje, maar dat maakt het nog lastiger om uit te zoeken waar het vandaan komt. Mooie testen en als je ze toch nog in huis had.... Ik heb niets meer. Ga gewoon wachten op 10 maart. Duurt nog zo lang.... Welterusten allemaal!
Ooh vervelend is dat om vrienden te moeten vertellen waarbij het niet lukt! Hier ook.. Wij hebben het verder nog aan niemand verteld.. Ik wel aan een paar goede vriendinnen, verder nog niet.. Wil liever op de eerste echo wachten of wanneer m'n buik begint op te vallen.. Ben nog een beetje huiverig door vorige keer, miskraam bij 7 weken, twee vruchtjes. @Citygirl mooie testjes! Ik heb nog eentje in huis, die wil ik morgenvroeg gaan doen Heb vandaag helemaal geen testdrang haha snap niks van mezelf Leuk al een jurk gekocht! dat durfde ik nog niet aan haha maar heb wel een super leuke broek al gekocht gisteren! @Ssan hier ook die darmen! Aahh
Hoi allemaal! Ik wil me ook graag bij jullie voegen als dat mag Ik testte vanochtend (4 dagen voor NOD) positief dus ik hoop dat het prulletje blijft plakken! Ik ben 25, mijn vriend 30 en dit wordt ons eerste kindje. Volgens mijn berekeningen zijn we uitgerekend op 28 oktober (1 dag na de verjaardag van mijn vriend, haha!)
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -16 oktober Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje -18 oktober Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -19 oktober Miracles - 31 jaar - 3e kindje Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -20 oktober Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje -21 oktober Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje Fabace - 31 jaar - 2e kindje -22 oktober Zoesje - 24 jaar - 2e kindje Hbz - 29 jaar - 2e kindje -23 oktober Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober Jessy77 - 38 jaar - 2e kindje -25 oktober Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -26 oktober Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje -27 oktober -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje -29 oktober -30 oktober -31 oktober Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) Totaal: 17 ♡ Afspraken ♡ 25 februari: Mojito07 - eerste echo 01 maart: Pandavliegen - eerste echo 01 maart: Ssan1985 - eerste echo 03 maart: Mojito07 - intake vk 07 maart: Noralie87 - eerste echo 07 maart: Vlinderr - eerste echo 08 maart: Enna87 - intake vk 10 maart: Miracles - eerste echo + intake 10 maart: Hbz - eerste echo 14 maart: Mijntje1990 - eerste echo 15 maart: citygirl1985 - intake vk 23 maart: citygirl1985 - eerste echo
Goedemorgen allemaal! Ik wilde me pas aanmelden zodra ik een goede echo had maar het willen meekletsen met mede zwangeren is toch sterker. Ik heb afgelopen mei een miskraam gehad dus onbezorgd ben ik niet maar heb mezelf voorgenomen om het per dag te bekijken en me niet druk te maken. Aangezien ik het toch niet in de hand heb en het gewoon afwachten is kan ik er maar beter van genieten! Ik ben vandaag 4 weken zwanger en mijn uitgerekende datum is 24 oktober. Van harte gefeliciteerd allemaal en dat we een goede zwangerschap mogen krijgen!
Welkom jessy en kimmiebaby! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik merk dat ik veel onzekerder ben bij deze zwangerschap dan dat ik bij de 1e was.... Zoesje; hoe was je test?
Welkom meiden... Helaas maken veel meiden miskramen mee.. . T is heavy maar gelukkig niet onmogelijk om toch weer een goede zwangerschsp te krijgen. Hier ook een onzekere hoor..... hopelijk allemaal gauw mooie echo's
Welkom kimmiebaby! Mooi getest! @Jessy ook welkom! En wat naar van je miskraam. Daardoor ben je echt onzekerder he nu je weer zwanger bent, ik heb precies hetzelfde. Wilde eerst ook niet meekletsen en alles maar net als jij maar gewoon proberen te genieten! Je weet toch nooit hoe het loopt! Bij m'n eerste had ik dit helemaal niet. Maakte me totaal geen zorgen of het fout zou kunnen gaan! Wou dat ik nu nog zo onbezorgd kon genieten! Al lukt het wel steeds beter. Heb nog niet getest, lig nog in bed hahah 🙈
Begin het steeds meer te beseffen joepie !!!! Nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan Nieuwe meiden welkom en gefeli
Mooie testen komen hier voorbij zeg! Ik ga vrijdag met 5 weken nog 1 keer een testje doen, hopelijk dan een lekkere knaller weten jullie misschien hoe ik me een soort van kan abboneren op dit topic, nu moet ik iedere keer zoeken en nadenken, zou toch makkelijker zijn als je een topic soort van kunt volgen? En dat kan vast maar dat lukt me dan niet
Gefeliciteerd nieuwe meiden! Hier weet nog niemand het! Dat was bij de zwangerschap van F. wel anders, toen wisten onze ouders en vriendinnen het al 3 dagen na de 1e positieve test. Nu hebben we zoiets van 't komt wel, ben nog maar zo pril zwanger. 27 en 28 feb. gaan we het aan onze ouders vertellen. Na de 1e echo ga ik het aan vriendinnen vertellen en de rest van de fam. Heb stiekem al een t-shirt voor m'n dochter gekocht met grote zus erop! Die gaan we haar aantrekken en hopen dat ze het zien...
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -16 oktober Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje -18 oktober Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -19 oktober Miracles - 31 jaar - 3e kindje Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -20 oktober Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje -21 oktober Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje Fabace - 31 jaar - 2e kindje -22 oktober Zoesje - 24 jaar - 2e kindje Hbz - 29 jaar - 2e kindje -23 oktober Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober Jessy77 - 38 jaar - 2e kindje -25 oktober Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje -26 oktober Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje -27 oktober -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje -29 oktober -30 oktober -31 oktober Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) Totaal: 17 ♡ Afspraken ♡ 25 februari: Mojito07 - eerste echo 01 maart: Pandavliegen - eerste echo 01 maart: Ssan1985 - eerste echo 03 maart: Mojito07 - intake vk 07 maart: Noralie87 - eerste echo 07 maart: Vlinderr - eerste echo 07 maart: Jessy77 - eerste echo 08 maart: Enna87 - intake vk 10 maart: Miracles - eerste echo + intake 10 maart: Hbz - eerste echo 14 maart: Mijntje1990 - eerste echo 15 maart: citygirl1985 - intake vk 23 maart: citygirl1985 - eerste echo