Yes weer een goede echo super leuke verloskundige. Mijn uitgerekende datum staat vast zei ze ivm icsi toch mag ik over 2 weken terug komen voor een echo dus 29 maart weer echo krijgen ook uitgebreide 20wk echo ivm de icsi ik zit op een roze wolk en kom er nu meer vanaf gheheh heb een uitwendige echo gekregen want je heb al zo veel inwendig moeteb doorstaan hahah wat een fyne vrouw.
Wat fijn Juna!! En nu geen zorgen meer maken maar echt lekker gaan genieten hè!! Jouw echo is trouwens de eerste hier waarbij ik het kindje echt al op een kindje vind lijken! Zo schattig!!
Dank jullie wel Jah brabomama ik vond het ongeloofelijk 12 dagen geleden een streepje en nu een mensje gheheh
Hebben jullie al verteld dat je zwanger bent? Wij nog niet.. Ben erg benieuwd naar de reactie van mijn dochter. Vorige week was wel een erg grappig en redelijk ongemakkelijk moment. Na haar dansles was ze nog iets tegen de dansjuf aan het vertellen. Maar ondertussen was ze de hele tijd over mijn buik aan het wrijven . Was vast een raar gezicht, maar ik heb er maar niks van gezegd, anders zou ze er zelf nog meer op gaan letten. Ze zei laatst ook al 'je hebt wel een dikke buik hoor mama'. En wilde ook al met een pop spelen, dat was haar zusje en ik moest dan ook echt mama zijn. De pop moest gewassen worden, goed vastgehouden worden, etc. Ik krijg bijna het idee dat ze het onbewust al weet.....
@juna gefeliciteerd!! Al een echt mensje idd! Wauw! Ik mag morgenavond ook! Dan ben ik even ver dus ben heel benieuwd haha @vertellen hier alleen ouders en schoonouders en een paar goede vriendinnen. Voor de rest wil ik echt nog langer wachten gewoon voor m'n eigen gevoel!
@debq haha wat lief van je dochter! M'n zoontje had het ook al door voordat we het vertelden.. En hij is nog maar net 3
Welkom Debq, en gefeliciteerd! Andere meiden met kloppende hartjes en mooie echo's ook gefeliciteerd. Juna wat een super mooie echo al, fijn dat de vk zo lief voor je is en dat je extra uitgebreide 20wkn krijgt ivm je icsi. Ik hoop dat ik dat door mijn ivf ook weer krijg. Vrijdag mag ik ook weer, benieuwd of ons beebje ook al zo mooi gevormd is. Nog een paar daagjes geduld. Ik moet de afgelopen 2 dagen erg lachen om ons zoontje, hij loopt elke keer met zijn buik vooruit en zegt dan: "Ik ben echt dik!" Dat wordt nog wat als mijn buik nog meer gaat groeien. Hahaha
Nee nog niet, althans... niet aan iedereen. Alleen mijn ouders, zus en zwager weten het, 2 bevriende stellen, de gastouder en onze kraamhulp van 3jr terug waar we nog steeds contact mee hebben. (die komt bij deze baby ook weer kramen) De rest willen we het met Pasen gaan vertellen. We gaan een shirtje bestellen voor mijn zoontje en laten het hem daarmee, en misschien met de echo in zijn hand vertellen. Lijkt me zo bijzonder om het hem te laten vertellen. We gaan het dan dus ook op Facebook bekend maken aan vrienden en kennissen. Denk dat heel veel mensen erg verrast zullen zijn want iedereen weet wel hoe moeilijk wij zwanger kunnen worden, maar weten niet dat we alweer bezig zijn geweest voor een 2e kindje. Verheug me nu al op de Pasen! Maar eerst nog maar even hopen op een mooie echo vrijdag en volgende week woensdag.
Mooi echo zeg, wat groeit het kindje dan snel he! De rest van de dames veel succes vandaag. Wij hebben het wel iedereen verteld.. ik heb het hartje zien kloppen en dacht waarom zou ik het niet vertellen.. Het kan ook fout gaan met 10 weken en daarna.. Maar we gaan uit van het positieve en ik vind het top dat ik het nu verteld heb. Ik hoef niet meer te liegen haha.
Wat een mooie echo's allemaal! Tof dat het nu steeds minder boontjes en meer kindjes zullen worden op de echo's. Hier is alle misselijkheid weggetrokken. Voel me eigenlijk normaal. Als het bij deze week blijft, dan kom ik er goed mee weg (klopt af). Heerlijk, maar maakt me stiekem ook onzeker. Maar goed, borsten en buik groeien lekker, dat is toch een goed teken he.
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje -21 oktober ♥ Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ A daydream - 33 jaar - 3e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje Knuff - 29 jaar - 2e kindje ♥ DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje -23 oktober ♥ Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje kira88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ Mieleke - 33 jaar - 4e kindje ♥ hibiscuss - ?? jaar - 2e kindje -25 oktober ♥ Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje Sharontjh - 23 jaar - 2e kindje Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 28 jaar - 1e kindje Summerbloom - 34 jaar - 2e kindje Amy83 - 32 jaar - 2e kindje ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -27 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 30 jaar - 1e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje Monique045 - 24 jaar - 1e kindje -29 oktober ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober MissVanna - 26 jaar - 1e kindje -31 oktober HoopLiefde - 29 jaar - 2e kindje Lisalisalisa - 22 jaar - 1e kindje ♥ Debq - 32 jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) Totaal: 51 ♡ Afspraken ♡ Maart 16 maart: kira88 - eerste echo + intake 16 maart: Ronnii - intake vk 16 maart: Averna - eerste echo + intake 16 maart: Ssan1985 - tweede echo 16 maart: Gabbel - derde echo 16 maart: Juna86 - tweede echo + vk 16 maart: VeroniQue86 - tweede echo + intake vk 17 maart: Zoesje - intake vk + tweede echo 17 maart: Pandavliegen - tweede echo + intake 18 maart: Amy83 - intake vk 18 maart: Rosalyn - intake vk 18 maart: Liesbeth - tweede echo 21 maart: Lisalisalisa - eerste echo 21 maart: Mijntje1990 - termijnecho 21 maart: A daydream - derde echo (ziekenhuis) 21 maart: Ninii01 - tweede echo 21 maart: Sappie1986 - intake klinisch genetica 22 maart: Sappie1986 - tweede echo 23 maart: citygirl1985 - tweede echo 23 maart: neveah - eerste echo 23 maart: Jessy77 - tweede echo (ziekenhuis) 23 maart: Liesjuh1977 - intake + echo vk 23 maart: debq - intake vk 24 maart: neveah - intake vk 24 maart: DutchDiva - intake vk 24 maart: mrsd - termijnecho 24 maart: A daydream - vierde echo (ziekenhuis) 25 maart: Brabomama - tweede echo 29 maart: Sascha84 - eerste echo + intake vk 29 maart: Miraculum Novum - termijnecho 29 maart: Knuff - eerste echo + intake vk 30 maart: Roodwang83 - termijnecho 31 maart: Miracles - termijnecho 31 maart: Hbz - termijnecho April 01 april: Ronnii - eerste echo 01 april: Noralie87 - termijnecho 01 april: DutchDiva - termijnecho 05 april: Noralie87 - intake vk 06 april: Brabomama - termijnecho 06 april: Averna - termijnecho 07 april: Mieleke - nekplooimeting 07 april: Trotsemoeder90 - termijnecho 08 april: Noux - termijnecho 14 april: debq - termijnecho 22 april: Lisalisalisa - tweede echo 23 april: VeroniQue86 - geslachtsecho 25 april: Noralie87 - geslachtsecho Mei 06 mei: Brabomama - 16-wekencontrole 30 mei: Lisalisalisa - derde echo ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d
Ik heb vanmorgen ook (eindelijk!) mijn eerste echo gehad! Ik was super zenuwachtig maar alles was helemaal in orde! De verloskundige heeft eerst een uitwendige echo gemaakt, maar die lukte niet heel goed. Wel was al het kindje en een kloppend hartje te zien. Ze vroeg of ik nog een inwendige echo wilde en dat vond ik wel fijn om alles wat beter te zien (ook al benadrukte de verloskundige al dat alles er goed uit zag). Dus dat ook gedaan en dat leverde echt een mooi duidelijk plaatje op. Volgens de verloskundige zat ik op 8w2d (2 dagen verder dan ik zelf dacht) maar 6 april heb ik de termijn echo dan is dat wat duidelijker natuurlijk. Woohoo ik ben helemaal gelukkig! Vanavond gaan we het onze ouders vertellen! Ben benieuwd wat ze er van vinden!
Super juna, mooi he dat het nu echt een kindje wordt. Gisteren zag ik ook de armpjes en beentjes bewegen zo schattig! Met de termijnecho (11 weken) is het echt al groot! En dat is al over ruim 2 weken, ze groeien zoooo hard!!
Dank jullie wel dames ghehe ben er ook super bly mee Myn afspraken; 29 maart termijn echo (termijn staat eigenlyk alvast) maar toch lekker spieken hihih 25 april hebben we geslachtsbepaling.....maken we meteen een klein feestje van!!! Averna gefeliciteerd met je goede echo. En iedereen vandaag succes en veel plezier met de echos