Averna gefeliciteerd, mooie echo!!! @vertellen: wij willen het echt voor iedereen geheim houden tot na de combinatietest. Gaat wel lastig worden vrees ik, want toen ik gisteren tijdens het sporten in de spiegel m'n buik zag dacht ik: "Wat een pens al!!" Ik had echt het gevoel dat iedereen kon zien dat ik zwanger was, terwijl dat misschien wel helemaal niet zo was...
Dank jullie! Ik ben zo blij nu! Wel geschrokken net! Mijn moeder belde met de vraag "En, hoe was het gegaan?". Ik dacht dat ze van niets wist! Maar ze bedoelde het tekenen van de koopovereenkomst van ons nieuwe huis (dat hebben we gisteren gedaan). Haha ik was nog zo met het bezoek aan de vk bezig dat ik even niet door had waar ze naar vroeg.
Hahaaa zul je net zien dat je je dan verspreekt! Dames ivm zieke kids regelmatig en zelf ook echt niet lekker kan ik het niet bijhouden. Excuses'
Hier weten (schoon)ouders onze oma's en mijn beste vriendinnen het over 2 weken na de echo mag de rwst vd wereld t ook weten. Mij maakt t niets uit maar mijn man wil nog wachten......averna ahaha dan kryg je t benauwd
Ik ben sinds vannacht ziek koorts heel erg hoesten keelpijn Krijg ook bijna geen eten naar binnen ben stront misselijk maar ben gelijk bang dat het dadelijk niet goed gaat kennen jullie dat Ziek zijn en zwanger is geen leuke Combi zeker koorts bah
Jaaaa haha, was echt even schrikken, nadenken, oh ja, ze heeft het over iets anders. Beterschap Sam4Hope! Brabomama, dat dacht ik gisteren tijdens het dansen ook! Maar volgens mij waren het mijn darmen vooral. Vandaag lijkt mijn buik weer normaal. Ninnii, ook beterschap! Ik ben ook al sinds het weekend niet lekker. Snotteren, tranende ogen, keelpijn, weinig lucht. Gelukkig geen koorts, dat zou ik ook wel eng vinden. Maar zo lang de koorts niet te hoog wordt en te lang duurt kan het volgens mij geen kwaad.
Wauw iedereen ook super mooie echo's! ! Hier ook een super echo. Hartje klopte mooi en de groei is perfect 😍 Wil iemand voor mij op de lijst zetten dat ik 1 april de termijn echo en intake gynaecoloog heb, thanks!
Vervelend he beterschap !! Je hoort iedereen ziek zijn of worden. Maar inderdaad ik hou het in de gaten maar tot nu toe is het niet extreem hoog. En gister de echo gehad met een kloppend hartje dus aan dat beeld hou ik me maar vast
Gefeliciteerd dames met de mooie echo's, super! Bij ons weet bijna iedereen het al. M'n man wilde het vanaf de eerste dag al van de daken schreeuwen! M'n moeder vroeg ook elke keer: wanneer mag ik nou zeggen dat ik oma word hahaha het is het eerste kleinkind voor haar, ze is in de wolken. Ik heb het vanmorgen ook tegen m'n baas gezegd! Dat heeft vooral met m'n misselijkheid te maken. Ik heb al een paar keer in de auto moeten overgeven, dus ik loop overal met een tasje of emmer rond. Ik heb ook een goede band met haar dus ik dacht (na het kloppend hartje), ach waarom niet!
Hai meiden Ik durfde al niet echt mee te kletsen... afgelopen week af en aan bloedverlies gehad. Gisteravond veel bloed met stolsels en krampen dus helaas is het over. Voor vandaag stond onze eerste echo gepland en idd bevestigd dat er geen vruchtzakje meer te zien is. Hoop dat iedereen hier een goede zwangerschap mag hebben. Geniet er van En bedankt dat ik mee mocht lezen.
Ja goh 2 jaar geleden wist wel dat het rond de zelfde tijd was maar zie nu jij het zegt pas de datum.... wel vreemd om dat zo te zien
Sorry 2 jaar inderdaad. Ja kan ik mij voorstellen dubbel gevoel In iedergeval veel sterkte is niet niks