Succes dames die vandaag de echo's hebben Kan f de lijst niet zo gauw vinden maaar zijn vast wel echo's vandaag haha
Sterkte summerbloom, wat een kut situatie. Hoop dat het weer snel raak mag zijn. Meiden met de intakes of echo's vandaag heel veel succes. Ik.heb even teruggelezen maar er zijn ook dames die al echo's gehad hebben maar nog niets hebben laten dacht ik de afgelopen week. Benieuwd waar jullie zijn dames
Pfff zit gelijk in de stress net bruin met afvegen en best veel ook Nu ben ik sinds gister ziek en hoest ik aardig maar vorige zwangerschap is mis gegaan met 8.5 week en zit nu op 8.3 en heb ook een vaag gevoel in me buik pffffff
Nini dat is schrikken dat geloof ik meteen als je t niet vertrouwd zou ik gewopn de vk bellen sterkte
Jeetje Summerbloom wat onwijs rot voor jullie!! Sterkte! En Ninii wat schrikken..wanneer heb je weer een echo?
Ninii, kan het niet wat bruinverlies zijn vanwege een inwendige echo van de 15e? Of heb je uitwendig gehad?
Nee was uitwendig Bah heb meteen een vaag gevoel in me buik hoop maar dat er verder nix meer komt heel zeker maakt het me niet vooral rond deze periode
@summerbloom heel veel sterkte Gisteravond ook wat sliertjes bruinverlies gehad... Heel slecht geslapen, maar eigenlijk denk ik dat het wel goed komt. Maar ben niet meer zo overtuigd als eerst... Vandaag maar es even lekker m'n gedachten verzetten met mijn studie. Iedereen met een echo: Succes en veel plezier!
Blondgirl en Ninii01 Hier al een week bruin tot rood bloedverlies maar gisteren toch een goede echo gehad. Het hartje klopte goed en de groei was ook perfect. In het ziekenhuis zeiden ze dat de ene vrouw er gewoon last van kan hebben omdat de baarmoeder en baarmoedermond beter doorbloed is. Ik snap jullie onzekerheid. Afgelopen week kroop ik het liefst ook onder een steen. Maar het hoeft echt niks te betekenen. Dikke knuffel voor jullie.