Helemaal niks gemerkt. Kwam als een donderslag bij heldere hemel Dankjewel meiden. Heel veel geluk in jullie zwangerschappen!!
@pandavliegen: wat vreselijk! Heel veel sterkte!! @Veronique: gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek! Leuk!!! Hier geen bruinverlies meer gehad of andere gekke klachten. Ik ben wel wat rustiger nu! Bedankt voor jullie lieve woorden.
@pandavliegen jeetje meid wat ontzettend rot!!! heel veel sterkte <3 @veronique wauw wat een mooie berichten! Gefeliciteerd!
Hier een goede echo gehad met 8+5! 31 maart de termijnecho alweer! Intake vk ging ook goed. Tweede afspraak ben ik eventjes vergeten kom ik nog op terug Vl heeft ook een stukje van de echo mogen filmen en daarop bewoog het kindje ook al
Pandavliegen wat een naar bericht. Verschrikkelijk. 😢 Sterkte! Veronique gefeliciteerd! Je gaat een leuke tijd tegemoet.
Zoesje wat fijn dat alles goed gaat. Blondgirl goed dat het bloed is weggebleven. Hier een mindere dag gisteren. Ben ineens zo bang dat het niet goed is. Nog nergens last van hoor (geen buik rugpijn of bloed) maar ook nog weinig zw klachten. Ik weet dat dat ook niet hoeft hoor maar toch...
Het komt vast wel goed, Daydream. Positief blijven! Dat denken aan alles wat er eventueel mis zou kunnen zijn/gaan heeft geen zin. Bah, ik was vanmorgen met mijn man aan het praten, moest ik echt uit het niets overgeven. Rende nog naar de wc, maar intussen kwam alles uit mijn neus. Bah bah! Hoop dat die erge misselijkheid niet weer opnieuw begint!
Veronique en zoesje gefeliciteerd beide met de goede echos!!!!! Hier ook op en af betere en mindere dagen.....ik zei dat ik ging genieten maarjah sjezus af en toe ben ik te onzeker en dat is niet alleen met een zw.....ik voel ook noks....alleen moe moe moe. Maar hou me vast aan wat de vk zei afgelopen woensdag. Dat de kans dat t nu nog misgaat nihil is. Fyn weekend dames en voor degene die vandaag echo hebben succes
pandavliegen en Summerbloom, oneindig veel sterkte gewenst, wat verdrietig. hier ook nog steeds op en af met de misselijkheid en duizelingen. straks ga ik het op het werk aan de collega's vertellen, best nerveus
Pfff. Ik heb een schooldagje en moet vandaag mijn studieloopbaanbegeleider vertellen dat ik weer zwanger ben. Ik vind het vreselijk, op één of andere manier heb ik het gevoel dat ze me erop aan zullen kijken. Dat ze me een slechte student vinden ofzo. Terwijl dat het nergens op slaat. Ik haal altijd elk vak dat ik doe en ik heb nog maar 1 herkansing hoeven doen over 2,5 jaar studie. Ik ben een modelstudent. Behalve dan dat ik 2x zwanger wordt en nu ben ik bang daarop afgerekend te worden. Nou ja. We zullen het wel zien. Ik heb ineens trouwens heel erg last van misselijkheid! Hoef gelukkig (nog) niet over te geven, maar als ik niet om de paar uur iets eet dan voel ik me vreselijk beroerd. Heb ik met #1 helemaal niet gehad... Nou ja, ik neem het maar als een goed teken.
♡ 16 t/m 31 oktober 2016 mama's ♡ -15 oktober ♥ Citygirl1985 - 30 jaar - 1e kindje -16 oktober ♥ Enna87 - 28 jaar - 1e kindje -17 oktober Neveah - 33 jaar - 3e kindje ♥ Sam4hope - 28 jaar - 3e kindje -18 oktober ♥ mrsd - 25 jaar - 1e kindje -19 oktober ♥ Miracles - 31 jaar - 3e kindje ♥ Miraculum Novum - 31 jaar - 2e kindje -20 oktober ♥ Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Roodwang83 - 32 jaar - 1e kindje Olli - 35 jaar - 1e kindje pankoeke - 27 jaar - 3e kindje -21 oktober ♥ Mijntje1990 - 25 jaar - 1e kindje Vlinderr - 30 jaar - 3e kindje ♥ Fabace - 31 jaar - 2e kindje ♥ A daydream - 33 jaar - 3e kindje ♥ Rosalyn - 23 jaar - 1e kindje ♥ Liesjuh1977 - 39 jaar - 2e kindje ♥ Hoop2016 - 24 jaar - 1e kindje ♥ Mojito07 - ?? jaar - 2e kindje -22 oktober ♥ Zoesje - 24 jaar - 2e kindje ♥ Hbz - 29 jaar - 2e kindje ♥ juna86 - 29 jaar - 2e kindje Knuff - 29 jaar - 2e kindje ♥ DutchDiva - 32 jaar - 2e kindje -23 oktober ♥ Sappie1986 - 29 jaar - 2e kindje -24 oktober ♥ jessy77 - 38 jaar - 2e kindje ♥ Brabomama - 36 jaar - 3e kindje ♥ kira88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ Mieleke - 33 jaar - 4e kindje ♥ hibiscuss - ?? jaar - 2e kindje -25 oktober ♥ Ssan1985 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Ninii01 - 25 jaar - 3e kindje Sharontjh - 23 jaar - 2e kindje Sascha84 - 31 jaar - 2e kindje -26 oktober ♥ Trotsemoeder90 - 25 jaar - 2e kindje ♥ Averna - 28 jaar - 1e kindje Amy83 - 32 jaar - 2e kindje ♥ BlondGirl - 26 jaar - 2e kindje -27 oktober ♥ VeroniQue86 - 29 jaar - 3e kindje ♥ Luna3 - 28 jaar - 1e kindje ♥ Noordeling - 32 jaar - 2e kindje ♥ Gabbel - 30 jaar - 1e kindje -28 oktober Kimmiebaby - 25 jaar - 1e kindje Ronnii - 26 jaar - 2e kindje Monique045 - 24 jaar - 1e kindje -29 oktober ♥ Noux - 28 jaar - 2e kindje -30 oktober MissVanna - 26 jaar - 1e kindje -31 oktober HoopLiefde - 29 jaar - 2e kindje Lisalisalisa - 22 jaar - 1e kindje ♥ Debq - ? jaar - 2e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) Totaal: 50 ♡ Afspraken ♡ Maart 18 maart: Amy83 - intake vk 18 maart: Rosalyn - intake vk 18 maart: Liesbeth - tweede echo 21 maart: Lisalisalisa - eerste echo 21 maart: Mijntje1990 - termijnecho 21 maart: A daydream - derde echo (ziekenhuis) 21 maart: Ninii01 - tweede echo 21 maart: Sappie1986 - intake klinisch genetica 22 maart: Sappie1986 - tweede echo 23 maart: citygirl1985 - tweede echo 23 maart: neveah - eerste echo 23 maart: Jessy77 - tweede echo (ziekenhuis) 23 maart: Liesjuh1977 - intake + echo vk 24 maart: neveah - intake vk 24 maart: DutchDiva - intake vk 24 maart: mrsd - termijnecho 24 maart: A daydream - vierde echo (ziekenhuis) 25 maart: Brabomama - tweede echo 29 maart: Sascha84 - eerste echo + intake vk 29 maart: Miraculum Novum - termijnecho 29 maart: Knuff - eerste echo + intake vk 30 maart: Roodwang83 - termijnecho 31 maart: Miracles - termijnecho 31 maart: Hbz - termijnecho 31 maart: Zoesje - termijnecho April 01 april: Ronnii - eerste echo 01 april: Noralie87 - termijnecho 01 april: DutchDiva - termijnecho 05 april: Noralie87 - intake vk 06 april: Brabomama - termijnecho 07 april: Mieleke - nekplooimeting 07 april: Trotsemoeder90 - termijnecho 08 april: Noux - termijnecho 22 april: Lisalisalisa - tweede echo 23 april: VeroniQue86 - geslachtsecho 25 april: Noralie87 - geslachtsecho Mei 06 mei: Brabomama - 16-wekencontrole 30 mei: Lisalisalisa - derde echo ★ Sterretjes ★ ★ leinrob - 5w3d ★ Morgenzon - 6w3d ★ Summerbloom - 7w5d ★ Pandavliegen - 9w4d
Oh nee! Ik moest veel bijlezen en wat een verdrietige berichten! Pandavliegen en summerbloom, heel veel sterkte! Veronique, wat een leuke berichten, gefeliciteerd! Alvast veel plezier met de voorpret! Zoesje, mooie echo! Blondgirl, ik studeer niet meer, maar herken je gevoel ook hoor. Ik ben nog aan het promoveren (naast mijn baan) en nu voor de 2e keer zwanger. Mijn verdediging (de afsluiting) gaat, als alles goed gaat, dus met dikke buik zijn. Pff wat vond ik het spannend om dat te vertellen aan mijn begeleiders!
Vandaag weer een echo gehad op de fertiliteitspoli en alles was goed! Kleine lag lekker met de kin op de borst te bewegen en ligt qua groei precies op schema, vandaag exact 9wkn zwanger. Zo blij weer om deze bevestiging gehad te hebben. Ik begin er nu steeds meer in te geloven. En na vandaag ontslagen bij fertiliteit, niet meer naar het ziekenhuis voor echo's. Vanaf komende woensdag lekker onder behandeling bij de verloskundige. Erg blij mee! Al is het alleen al omdat we daar lopend naar toe kunnen, de praktijk zit hier om de hoek. Fotootje is wat onduidelijk en donker helaas. Zal zo even foto plaatsen die ik zelf van het scherm maakte, die is wat duidelijker.
Jemig Pandavliegen en Summerbloom wat ontzettend verdrietig! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte gewenst! Veronique, gefeliciteerd! Gaan jullie nog trouwen tijdens de zwangerschap? Verder heb ik de 18 gemiste bladzijdes wel gelezen maar weet ik niet meer precies wat bij wie hoort, dus ik ga het vanaf hier op proberen te pakken. Afgelopen week betrokken geweest bij een uitwisselingsproject en ik ben helemaal gesloopt! Wel wat minder misselijk maar dat maakt me juist onzeker... Pff! We twijfelen nog heel erg wanneer we het bekend zullen maken. Een stel vrienden weet het maar die waren ook precies op de hoogte van het hele traject. We willen het onze dochter graag laten vertellen maar dan moet het wel op een termijn dat het niet erg meer is als ze het ook tegen een ander vertelt, want haar gekwebbel houdt nooit op haha... Maar eerder vertellen zou ook wel erg leuk zijn...