-♥ Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (1) -♥ Afspraken ♥- December Januari Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Miss M Ik zie ineens dat jij ook al een lijst had gemaakt gisteren. Ik heb deze alleen wel speciaal van 24-31 augustus genoemd omdat die andere inderdaad maar tot 23 augustus gaat. Wil je in deze meeschrijven of liever die ander?
Maakt mij niet uit Voor mij hoeft het niet heel beperkt te blijven omdat de ervaring leert dat er toch wel een aantal zijn die na een tijdje niet veel meer meeschrijven Maar met het andere groepje zullen er toch weinig zijn van 16 tm 23 die dan in het andere topic mee zullen schrijven Ik zal mijne wel laten sluiten
-♥ Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje 28 augustus 29 augustus 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (1) -♥ Afspraken ♥- December Januari Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hey meiden, leuk deze lijst! Ik probeer vanzelf ook hier mee te kletsen nadien ! Volgens diverse sites zou mijn datum de 29e zijn !
-♥ Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje 28 augustus 29 augustus Sherra- ?? jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (1) -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Fijn al zo snel een echo Ingii! Hoe voelt iedereen zich? Ik ben alleen erg moe en koud. Maar verder nog niks eigenlijk. Zal vast nog wel komen
Hey meiden! @Miss M hopelijk blijven ze helemaal weg of minimaal en ga je fluitend de zwschap door ! Hier af en aan snotterig ene dag alsof ik griep heb andere dag weer niet. Verder beetje rugpijn en krampen. @ingii89 heel fijn dat je al snel een echo hebt, scheelt echt een hoop voor bevestiging en geruststelling . Hoe voel je je? Is de koorts al wat gezakt? Mijn testjes van zaterdag en straks. Voor nod hoop ik dat dit goedzit. Woensdag op nod nog een en dan vind ik het gezegend haha en hoop uiteraard op een plakkertje
-♥ Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje 28 augustus 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zien er mooi uit, je testen!! Idd op een gegeven moment maar ophouden met testen en vertrouwen hebben. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb er nog een stuk of 4 liggen, dus die ga ik wel opmaken denk ik Ik hoop het wel qua kwaaltjes, maar reken er niet op. Ik heb niks te klagen hoor qua zwangerschappen, maar de misselijkheid neemt per zwangerschap wel toe bij mij. Niet tot spugens toe, maar wel duidelijk aanwezig. Ik kan me niet voorstellen dat het nu uitblijft
Hahaha ja ik ken dat wel met het testen! Verstoppen gaat ook niet want de verleiding is vaak te groot ook al is het maar voor die bevestiging weer . Ik denk dat weinig dames een ‘kwaal’loze zwangerschap hebben. De hormonen zijn altijd wel aanwezig. Maar daar zeg je me idd wat! Bij de eerste had ik alleen wk9-13 last van misselijk en vermoeidheid maar nooit overgegeven, later last van mn bekken. Bij de vorige vanaf wk6 echt misselijk tot afvallen toe. Maar hey we mogen altijd hopen toch Ik heb sinds vanochtend wel een beginnende koortslip gekregen...is dit erg?
hey mag ik me hier ook toevoegen zet mij op 27 augustus 2018 Gisteren zei de gyne ik 4wk ben dus 4wk en 1 dag today
-♥ Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje mamajongens - 37 jaar - 4e kindje 28 augustus Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 9 januari - vitaliteitsecho + intake - Mamaaa30 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Voorzichtig meld ik me hier ook aan... Al wacht ik nog een beetje of m'n testen mooi oplopen, maar in de tussentijd klets ik graag alvast mee! @mamajongens ik heb jou ook op de lijst gezet.
Bevallingslijst 24 t/m 31 augustus 2018 ♥- 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus Ingii89 - 28 jaar - 2e kindje mamajongens - 37 jaar - 4e kindje 28 augustus Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) 29 augustus Sherra - 33 jaar - 2e kindje Lelietje85 - 32 jaar 2e kindje 30 augustus Miss M - 35 jaar - 5e kindje 31 augustus ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (1) -♥ Afspraken ♥- December Januari 5 januari - vroege echo - ingii89 9 januari - vitaliteitsecho + intake - Mamaaa30 Februari Maart WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]