Ik kom snel weer meekletsen meiden ben nu (te) druk in de weer met de kleine.. Heeft veel last van krampjes dus mijn dagen zijn nu gevuld met lopen, troosten en knuffelen. Vandaag de kraamvisite afgezegd en het huishouden komt straks wel.. Yven werd vanmorgen om 06.00 uur wakker met krampjes en is pas rond 09.00 uur op mij in slaap gevallen. Moet alleen nog ontbijten maar durf niet op te staan .. @vrouwvan & @Linnepin86 Gefeliciteerd meiden!! Hoeveel zwangere zijn er nog? Xx
Hi dames! @1548 logisch! Lekker aan jezelf denken. Hier nog steeds zwanger! Merk dat ik weinig zin en puf heb op berichten te posten of te schrijven. Daarnaast hebben we ook de fb groep en daarnaast inmiddels de WhatsApp groep met ZP meiden waar al ontzettend veel gekletst wordt. Het is me allemaal wat te veel! Sommigen meiden hier zijn ook al weken fris gebakken mama's ondertussen en soms ben ik zo ontzettend ongeduldig geweest. Beetje jaloers misschien ook hahaha. Merk dat ik me er momenteel een beetje in berust en gewoon maar "relaxt" afwacht. Natuurlijk zal ik het nog laten horen als de baby geboren is!!! Maar dan ga ik afscheid nemen van deze groep want het lukt me allemaal niet om het nog bij te houden!! Ik wens iedereen heeeeel veel geluk en liefde toe met de baby's en nieuwe gezinnetjes.
@ellada doe inderdaad al veel weer. Voel me ook erg goed hoor..heb van de keizersnee geen last meer... Hoe is het met je vriendin? @Ting86 lastig he, om dat ritme te krijgen...hier ook niet echt nog hoor Hier bij alle 3 jongens infacol gebruikt, en goede ervaringen mee...nu gebruik ik het af en toe. Luuk lijkt weinig last van krampjes te hebben gelukkig. @sabagirl lukt het een beetje om bij te tanken steeds? @1548 zo sneu die krampjes, hopelijk snel beter! @Newmom1986 begrijpelijk hoor! Ik vind het ook allemaal erg veel...probeer zo nu en dan te reageren Hier gaat alles zn gangetje. Gisteren voor de eerste keer weer naar zwemles met de middelste geweest. Wel is waar andere 2 zoons bij oma, dus dat scheelde, maar wat was het fijn om zonder dikke buik naar zwemles te gaan! Verder geniet ik enorm van onze jongens, alhoewel nachten soms best pittig zijn...
Vanochtend geshopt. Leggings voor ons meisje, shirt voor zoon en broeken voor mij. Had mijn ogen op een jas laten vallen maar de maat die ik moest hebben was er helaas niet meer. Zometeen kraambezoek en morgen met zijn allen naar de Binnen speeltuin. @Ting86 fijn dat je man er nog is om te helpen. Hopelijk gaan de nachten snel wat beter. @1548 pittig krampjes. Hopelijk heeft hij gauw mibder last van. @Newmom1986 hele dikke knuffel! Jouw baby moet nu gewoon snel gaan komen! @2012mama fijn dat jeje zo goed voelt en alweer zo veel kan ondernemen. Dan kun je er ook echt voor je jongens zijn. Ik ben gister om half 9 in slaap gevallen, de nodige onderbrekingen door zoon en dochter gehad en zelfs tijdens het voeden in slaap gevallen maar voelde me vanochtend redelijk fit. Net een half uurtje geslapen en vanavond hopelijk ook op tijd naar bed
Pfff dat was een zware nacht. Ogen op half 11 maar een hyper zoon om naar monkey town te gaan. Ik neem mijn bed maar mee denk ik Fijne dag iedereen!
@sabagirl wat balen van je slechte nacht. Hoe kwam dat? Hier is sam voorbeeldig in de nachten. 1x fles en slaapt verder heerlijk in blokken van 4u
Nou, Infacol gaat bij ons meteen de prullenbak in. C. heeft alleen maar meer last van krampjes. Echt, het was krijsen. Afgelopen nacht een rare nacht gehad. Ik had eerst van half 10 tot 12 geslapen. Toen keurig gekolfd en C. kreeg zn voeding van mn man. Tot 2 uur jengelig geweest. Toen een uur geknuffeld met mij en vanaf 3 uur tot half 6 knock out. Hij heeft gewoon 5,5 uur zonder voeding gelegen. Echt wow. Gaat hij het nog leren misschien? Niet tevroeg juichen, maar ik ben wel gewoon wakker voor de rest . @sabagirl Succes vandaag! Hopelijk houd je het een beetje vol. @2012mama Heerlijk geen buik meer. Ik vind dat ook zo fijn. Gewoon weer mn eigen veters strikken. Zo fijn.
Wij gebruiken cinababy tegen krampjes. Dat werkt hier best goed...niet helemaal kramploos maar een stuk minder. Ja die nachten hier zijn heerlijk...ben bijna jaloers op mezelf haha. Is er nog weeën activiteit bij de nog zwangere dames? Wat zullen jullie er onderhand klaar mee zijn. Hou vol en ik doe een bevallingsdansje voor jullie. Hoop dat het werkt!
Dat klinkt heerlijk! Hier om de 2/3 uur honger en pech met spugen en spuitluier dus was goed feest. Vandaag heeft ze overdag niet veel geslapen, ze vond de binnen speeltuin erg leuk om rond te kijken dus hopelijk vannacht goed slapen
Balen van de krampjes zeg. Daar hebben we dan gelukkig geen last van. Qua nacht 5.5 uur zonder voeding is wel heerlijk. Hopelijk vannacht weer en kun je lekker slapen. En hopelijk gaat het zonder infacol beter.
Pfff hier doodop.. tot 3 uur in de speeltuin geweest toen even gerust en toen nog naar kleding ruilavond geweest. Goed geslaagd voor ons meisje maar nu compleet gesloopt. Wordt een zware nacht. Morgen niks op de planning behalve uitrusten.
Even een kort bericht van mij kant. Hier nog erg ziek 40 graden koorts we zijn bang voor buikvliesontsteking naast de totaal reptuur die ik heb. ( volledige uitscheuring) allemaal schuld van het zkhs. Mn verhaal in het kort. Vr 27 okt. 05:45 lag ik in bed en voelde een druk van onder en gelijk een wee. Ik wist gelijk dat het een wee was. 06:00 opgestaan naar de wc gegaan en er stroomde roze vruchtwater uit. 06:10 gebeld met zkhs en die zei achh meid.dat is niet erg ik ga kijken of je vanmiddag langs kan komen. Ze zei is denk ik de slijmprop..ik zei nee.mevrouw dit is water. Ik zei maar heb nu ook al weeën. Ze zei het moet regelmatig zijn dus ik bel terug na een uur..ze zijn regelmatig zei ze...je vind het spannend he ik merk het aan je. Ik zei nee.mevr vind het niet spannend maar ik heb pijn. Zegt ze bel over een half uur weer teruf..ik dus weer bellen zegt ze kom.om 8 uur. Ondertussen verloor ik veel vruchtwater en bloed en had pijn. Vervolgens naar het zkhs lang noet wachten en rond kwart over 8 mocht ik naar binnen..aan de ctg waren duidelijk weern zichtbaar maar nog niet supersterk hoewel ik wel echt pijn had.. ze controlleerde het en zei is ind vruchtwater maar je kan nog 3 dagen zo rond lopen weeen zijn nog niet heel sterk zeker omdat het je 1e is kan t lang duren. Ga naar huis als t erger wordt bel ons terug. Was toen 10:45 pijn nam toe. Stond in de hal te huilen van de pijn. Ben niet getoucheerd. 11:00 weeen worden krachtiger en viel bijna flauw thuis. Ik zak steeds verder weg en heb zooo een pijn. 11:15 man belt zkhs en zegt mn vrouw vergaat van de pijn en reageert niet meer op mij. Ik lag op bed en weeen waren zo sterk dat ik zelfs niet meer kon praten. zegt de gyn..meneer uw vrouw is net weg..dat hoort erbij. Zo voelen weeen aan geef haar paracetmol en zet er onder de douche. Hij..sorry maar ze reageert niet meer zweet heel erg rolt heen en weer in bed. Zegt ze zet er onder de douche. Dat kon niet want ging dood van de pijn elke 2 minuten en pijn bleef aanhouden gedurende die 2 miniten. 11:25 man belt weer zkhs het ging steeds slechter en weer zeggen ze meneer we kunnen niks doen als ze hier komt sturen we haar weer weg want het kan nog heel lang duren bovendien die gyn die haar wegstuurde zit in een bevalling en is er weer om 13:15 bel dan maar weer terug. 11:40 man belt weer terug en zegt mevrouw mn vrouw reageert niet meer zweer verliest veel bloed..zegt ze sorry meneer maar ze moet het uitzitten de pijn. Bel anders haar moeder of uw moeder die zullen haar uitleggen dat ze pijn van bevalling of beginweeen zo begint. Mn man zegt ik ben een man ik heb geen kinderen ik weet niet wat ik moet doen. We mochten niet komen. Ik was inmiddels zo ver heen dat ik niet meer goed kon zien of staan en totaal niet reageerde. Toen kwam zn moeder en ook op haar reageerde ik niet. Opeens voelde ik iets tussen mn benen het wou eruit. Het wilde uit mn baarmoeder. Ik had persdrang en d8 dat ik naar de wc moest. Had zooo een pijn. Enige wat ik zei tegen mn man is ik moet naar de wc. Ze tilde me met zn 2 op en zette me op de wc en deden de deur dicht. Ik voelde bij elke wee iets naar beneden komen en weer terug. Toen deed mn schoonmoeder de deur open want het duurde wel erg lang op de wc. En zag ze toevallig dat ik een papier in mn handen had met erg veel bloed. Ze zei gelijk tegen mn man dit is niet normaal bel nu 112 want straks bevalt ze hier. Ik had nog niet gezegd dat ik iets van onder voelde. Toen tilde ze me uit de wc met mn man en hing ik op ze in de gang toen zei ik de baby komt ik voel hem. Ze zei gelijk naar bed nu snel en mn man belde 112 en ambu kwam. Ik reageerde nergens meer op en vloeide bloed. Ondertussen probeerde ik niet te persen. Ambupersoneel kwam en zei de hele tijd niet persen wegpuffen wegpuffen ik kon niet meer had zoo een pijn enige wat ik zei was...ik smeek uw mevrouw geef me wat voor de pijn. Was zo ver heen ze zei dat kan niet. Vervolgens zei ze we gaan nu naar het zkhs en belde de brandweer omdat ik.op 3 hoog woon en de woning niet uitkon. Voor ik het wist stonden er brandweermannen in mn slaapkamer en werd ik naar beneden getakeld ondertussen hield ik mn weeen in. Vervolgens in de ambu en werd met loeiende sirene naar het zkhs gebracht. Ik had zooo een pijn aangezien ik elke perswee moest wegpuffen. 13:15 kwam ik in het zkhs aan( duurde een eeuwigheid) ik werd direct naar de verloskamers gereden en na 1 minuut werd ik getoucheerd en ik hoor die vrouw nog zeggen..maar meid je hebt al 10cm ontsluiting. D8 echt ja duhh. Heb 40 miniten mn persween in moeten houden. Ik mocht gelijk persen en er stonden 5 artsen om me heen. Na een halfuur werd de kleine geboren. Doordat ik mn persweeen zolang heb ingehouden zat er een enorme druk down there waardoor ik dus volledig uitscheurde. Vervolgens onder volledige narcose gehecht. Heb een enorme trauma opgelopen. Sinds de bevalling enorm rugpijn daar waar ik de weern voelde daar bij mn onderrug. Ik kan nog steeds nauwelijks lopen. En nu dus weer in het zkhs.
@vrouwvan heb er geen woorden voor... wat een slordig en rampzalig ziekenhuis. Nog nooit eerder zoveel fouten gehoord en wat had jou een ellende bespaard kunnen blijven . Hopelijk heb je geen ontsteking en genees je goed maar wat een trauma. Echt heel heftig. Doet de kleine het wel Goed? Heel veel sterkte!
@vrouwvan wat naar dat jullie niet gehoord werden. Wat verdrietig allemaal. En dan zulke schade lichamelijk. Hoop voor je dat je geen buikvliesontsteking hebt want dat is wel behoorlijk ernstig ook. Heb ik ook gehad na mn darmexplosie dus weet hoe dat voelt ook. Veel sterkte en hopelijk een snel herstel. Knuffel!!!
@vrouwvan jeetje, wat heftig zeg..en wat een fouten zijn er gemaakt. oop dat je snel opknapt en weer lekker samen thuis bent... @sabagirl zwaar he, die vermoeidheid...heb er ook wel een beetje last van... Hier drukke dag gehad, jongens halen, zwemles, boodschappen...nu lekker op de bank. Morgen een dagje zonder de jongens, heb een vergadering waar ik heen ga...jongens gaan naar onze vaste gastouder..ook Luuk, dus dat zal even wennen zijn...toch ook lekker om iets voor mijzelf te gaan doen, kan ik daarna weer lekker knuffelen met mijn mannen..
@vrouwvan Wat een dramatische bevalling zeg. Ik weet niet wat ik hiervan moet zeggen . Echt een heel slecht ziekenhuis die je niet gelooft en je door laat gaan. Echt niet te geloven. Hopelijk gaat het gauw beter met je en kun je van de kleine man genieten. Dat heb je wel verdient. @2012mama Spannend dat Luuk ook naar de gastouder gaat. Ik ben benieuwd hoe het gaat. @hier C. heeft nog steeds veel last van krampjes. We hebben maar andere flessen besteld. Die komen met een beetje geluk morgen binnen. Hopelijk gaan die helpen. Hij drinkt namelijk zo snel. Binnen no-time heeft hij het flesje leeg, inclusief 2 pauzes. Waarschijnlijk is mijn mama-melk ook erg lekker
sow alles bijgelezeb onder t voeden. ga morgen reageren want de kleine man slaapt weer inmiddels en ik heb nog niet geslapen door een spokende dochter die nu tussen ons in ligt in een heel klein logeer bed.
Volgens mij zijn we allemaal druk met de kleintjes.. Ben benieuwd of we nog babynieuws krijgen te horen!
Hallo meiden! Ben eventjes afwezig geweest maar op 3-11 is onze tweede zoon geboren! De bevalling ging super snel en binnen 3 uur mochten wij hem dan ook verwelkomen. En dat allemaal lekker thuis, super fijn! Hij woog 3460 gram bij zijn geboorte en doet het erg goed. We genieten volop zo de eerste dagen met elkaar. Jeetje @vrouwvan wat schrik ik van jouw bevallingsverhaal. De contrasten tussen die van jou en mij kunnen niet groter zijn zeg... Je hebt een hele hoop te verwerken en ik hoop dan ook van harte dat dit jou gaat lukken. Wat een belabberd ziekenhuis moet dat zijn zeg!!!! Heel veel sterkte en een knuffel.