16 t/m 31 oktober 2017! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 14 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1548

1548 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon @Newmom1986!! Geniet van én met elkaar..

Newmom1986 vindt dit leuk.
  2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Newmom1986 Ook hier gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker samen genieten!

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @Newmom1986 van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @vrouwvan wat een verhaal zeg!!! heb er eigenlijk geen woorden voor zo slecht zeg! komt er nog een evaluatie? excuses ofzo? denk dat dat wel helpt voor jou met de verwerking.
    zh van jou was al raar met laatste weken nog om de week afspraken maar dit slaat alles.
    hoop dat je alles een beetje een plekje kan geven en kunt genieten van je gezinnetje.

@Kiewie gefeliciteerd met je nichtje! hopelijk komt jou wondertje ook snel!

de rest wel gelezen maar niet onthouden haha.
    drukke nachten geloof ik bij @1548 en @sabagirl

@Panter wat fijn dat bij jullie de nachten zo goed gaan.

hier haat het heel goed sinds we uit het ziekemhuis zijn. t.ygo groeit als kool en sinds de laatste controle bij de kinderarts afgelopen woensdag hoeven we daar niet meer terug jeuj!!
    helaas hebben we een dochter die krijsend wakker word snacht sinds een week en dan ook ontroostbaar is. weten niet wat er is al krijgt ze wel dr laatste kiezen geloof ik. of misschien nachtmerries. vanavond maar eens een nachtlampje proberen.
    t.ygi komt sinds gisterennom de 4u dus dat is wel lekker. helemaal omdat we de nachtvoeding om ste beurt doen :).

vandaag heeft mn vrouw dr laatste vakantie dag dus gaan gezellig naar ballorig. afgelopen vrijdag al naar de dierentuin geweest met zn 4tjes heerlijk!!! happy family :)

sabagirl en 2012mama vinden dit leuk.
  5. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Newmom1986 met jullie zoon!

@Kiewie Hoe gaat het met jou?

@denanja Veel plezier vandaag!

@ellada Hoe gaat het bij jou? Hoe is het met je vriendin?

@Hier Man vandaag weer aan het werk, dus ik ben alleen met C. De krampjes blijven helaas. Het is zo zielig en al helemaal omdat je er niks aan kan doen :(.
    Ik hoop vanmiddag, als het weer goed is, ff weer een stukje te gaan wandelen met C. Heb het 1 keertje nu gedaan en vond dat heerlijk. Lekker naar buiten.

6. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @denanja veel plezier vandaag!4 weken vrij voor je vrouw zijn voorbij gevlogen of niet? Fijn dat je mannetje het zo goed doet

@Ting86 sneu van de krampjes zeg. Hopelijk lukt het wandelen vandaag.

Hier lekker meiden dagje. Ga zo de Sint kadootjes voor mijn zoon inpakken en heb net foto's van mijn meisje gemaakt. Nu heerlijk samen knuffelen in bed en vanmiddag wandelend mijn zoon ophalen op kdv. Heerlijk rustig dagje (na een nacht stipt om de 3 uur te hebben gevoed haha)

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @sabagirl die zijn idd voorbij gevlogen!!
    gelukki hebben we de eerste week van dec. weer vakantie haha en gaan dan ook echt weg. lekker meidendagje gehad?

@Ting86 en hoe is je dagje alleen met c. gegaan?? wijzijn vandaag alleen... tess naar de opvang dus kan rustig inkomen haha.

@ellada hoe is het nu met je vriendin? zoiets is echt killing! helaas weet ik er alles van met een slechte afloop, hoop dat het bij je vriendin anders is!

tygo drinkt sinds gisteren super gulzig is dat een teken dat ie meer wilt? tess deed dat nooit.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @Newmom1986 van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten!

@vrouwvan hoe gaat het nu met je?

@denanja hier ded sam ook gulzig drinken met veel krampjes als gevolg. We hadden net een nieuwe fles en een speen nmr1. We hebben toen de nmr 0 speen erop gedaan zodat ie harder moest werken en minder snel wat binnen kreeg. Ging stuk beter toen...ook qua krampjes. Inmiddels gebruiken we weer nmr 1 want hij is gewoon al bijna 6 weken. Wat gaat het tochsnel!

denanja vindt dit leuk.
  9. 1548

1548 Niet meer actief

Hier helaas kind 2 met (vermoedelijk) koemelkallergie :(.. Sinds vanmiddag over op nutramigen, hopelijk gaat het gauw beter..

En ik had nog wel de goede hoop dat het dit keer bespaard zou blijven..

Zucht, ik ga weer verder met de dag overleven

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Panter wat gaat de tijd snel he..vind ik hier ook echt..bijna een maand..en wat is hij al hegroeid!

@denanja hoe gaat het nu met het drinken? Luuk drinkt heel traag, dus herken het niet.

@sabagirl hoe gaan de nachten? laat ze al iets meer tijd ertussen?

@1548 oh, balen koemelkallergie hopelijk reageert hij goed op de andere voeding?

@ellada hoe is het met jou?

hier gaat het zijn gangetje..luuk nog steeds heerlijk rustig. gisteren wel wat meer krampjes, hadden we eigen lijk nog niet gehad...zo sneu...
    verder is de eerste maand alweer bijna voorbij en omgevlogen..kan me niet meer voorstellen dat hij er niet was...

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Panter heb de kleinste speen er al op. de s van difrax. maar heb hem even toegesproken haha hij verslikte zich super erg en denk dat hij daarvan geschrokken is want daarna dronk ie rustiger. hij wilt nog wel soms wat gulzig drinken maar dan haal ik gewoon de fles uit zn mond.

@1548 poeh balen van de koemelkallergie :( hopelijk gaat het met de andere voeding beter.

@2012mama zielig he die krampjes :( hier ook last van maar niet super veel gelukkig.

vanavht is goed gegaan :) meldde zich om 5u! heerlijk! daarna half 10. t is dat ik tess had anders heerlijk uit kunnen slapen. morgen brengt mn vrouw tess naar de opvang dus kan ik lekker blijven liggen. klinkt goed :)

2012mama vindt dit leuk.
  12. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Vandaag heerlijk wezen wokken met zijn viertjes... even de biefstuk en sushi ingehaald haha. Morgen consultatie bureau. Verder allemaal verkouden hier in huis, zo balen.

@denanja wat een heerlijke nachten! Lekker hoor!

@2012mama ja gaat hard he? En je went er snel aan dat ze in je leven zijn. Jammer van de krampjes.
    Smiddags en eerste van de avond/nacht laat ze er vaak 4 uur tussen. In de ochtend en rond etenstijd savonds vaak ieder uur een slokje. En verder snachts om 2/3 uur.

@1548 helpt de nutramigen? Sterkte!

@Panter 6 weken alweer... tijd gaat zo snel. Is hij al begonnen met bewust lachen? Het wordt iedere week leuker.

13. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    De dagen alleen gaan op en af. Ik ben er achter dat C. graag knuffelt en daar ben ik veel tijd aan kwijt..... maar knuffelen vind ik niet erg hoor.
    Wij hebben besloten om van bv over te stappen op kv. Ik vond aanleggen sowieso al niet fijn en daarom kolfde ik af. Maar psychisch wil het gewoon niet meer. Dus ben ik begonnen met langzaamaan afbouwen met kolven. En zijn we langzaamaan begonnen met kv bij C. Hij krijgt nu 2x daags kv aangeboden, morgen brengen we dat naar 3x als het goed gaat vandaag.

sabagirl en denanja vinden dit leuk.
  14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @sabagirl heerlijk de wok :) hebben jullie genoten?

@Ting86 ook van kv worden ze groot. je moet bv geven omdat je dat zelf wilt en vooral niet omdat andere dat willen. geef zelf ook kv nu nadat tygo niet goed dronk aan de borst maar vind kv zo veel fijner! had zoiezo al niet dat romantische gevoel bij bv wat de meeste wel hebben.
    als het voor jou beter voelt os dat gewoon een hele goede keuze!

Ting86 vindt dit leuk.
  15. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Weer goedgekeurd op cb. 50 cm en 3485 gram. Verklaart waarom maatje 50 steeds beter past haha.

@Ting86 baby's vinden knuffelen idd heerlijk! En qua voeding vooral geven waar jij als mama het beste bij voelt! Ze worden op beide groot.

@denanja het was heerlijk! Hoe gaat het met jullie?

Ting86 vindt dit leuk.
  16. 1548

1548 Niet meer actief

Zijn we ondertussen allemaal bevallen? Misschien kunnen we dan over naar een ander topic?

sabagirl vindt dit leuk.
  17. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    @Newmom1986 van harte gefeliciteerd met jullie kleine.

@Panter het gaat hier stukken beter. Nog wel last van mm hechtingen maar dat hoort erbij. Ik bleek uiteindelijk geen buikvliesontsteking te hebben maar een borstontsteking die ervoor zorgde dat mn koorts elke keer naar 40° steeg. Ben nu weer thuis en hey opkrabbelen is begonnen hier. Ik zal nu mn draai moeten vinden met een kleine in huis. Ik geef geen bv meer.

@iedereen hebben jullie ook van die gebroken nachten? Sta zo een beetje om de 2.5 uur op en ben dan echt dik een uur bezig soms zelfs langer met voeden en verschonen en vaak slaapt mini dan ook niet meer door.

18. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @vrouwvan ja dat zijn wel herkenbare nachten. Soms voeden en gelijk weer slapen, soms nog mama honger en een uur bezig. Soms helpt lekker in ons bed liggen. Ach ja het wordt ooit beter denk ik maar ;)
    Fijn dat jeje langzaam aan wat beter voelt. Rustig aan!

@1548 denk wel dat iedereen bevallen is.

Hier alles goed. Zo eens kijken of dochter lief naar de co sleeper wil verhuizen en dan hopelijk weer even slapen. Morgen brunch met de hele familie.

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @vrouwvan fijn dat het beter gaat en je lekker thuis bent! Hopelijk kan je langzaam een beetje genieten van je kraamtijd!
    Hier ook gebroken nachten inderdaad, al merk ik dat ik soms tijdens de fles alweer in slaap val. L.uuk is zijn fles volgens mij alleen maar nodig om weer in slaap te vallen, drinkt vaak dan een paar slokjes en slaapt weer...

@sabagirl herkenbaar,die mama honger. Bij ons ligt hij op het voedingskussen bij ons in bed..vind het stiekem nog wel fijn ook...beetje samen zijn...

Hier vandaag nog kraamvisite...opzich gezellig, maar had ook wel even eruit gewilt met het gezin...nouja, volgende keer maar weer.
    L.uuk vandaag een maand..wat gaat het toch snel!

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @sabagirl wst fijn dat je meisje het zo goed doet.
    Hier zit sam ook nog in mt 50...ondanks dat ie boven de 4 kilo is. Tis maar een klein ventje.

@Ting86 fv is tegenwoordig zo goed v kwaliteit...niet druk om maken hoor! Hier ook fv...eerst bv maar toen ik zo ziek was moest ik stoppen.

@vrouwvan wat fijn te horen dat je thuis bent en het beter gaat. Hoop dat je nu wat kunt genieten.

@2012mama hier vandaag ook weer kraambezoek. Idd wel leuk maar ik word er onderhand ook moe van haha. Luuk alweer een maand, de tijd vliegt he?

@gebroken nachten ..weinig last. Sam komt rond 3u en 6u voor de fles. Ik verschoon eerst .heel klein lampje aan....weinig tot niks zeggen.. fles erin. .boeren en terug in bedje. Hij slaapt eigenlijk meteen weer verder. Vansaag uitgeslapen tot 9:30u. Echt een voorbeeldig kind hebben we geloof ik.

Deel Deze Pagina