Hey dames, sorry heb jullie totaal verwaarloosd de afgelopen tijd... kon het gewoon even niet opbrengen, geen idee waarom eigenlijk... Hier gaat alles supergoed! Ik voel me volledig hersteld dus moet vooral opletten dat ik daardoor niet te veel doe zoals laatst ruim 6km gelopen in flink tempo wat ik s avonds echt flink voelde in mn bekken... De kleine drinkt goed en groeit als kool! Afgelopen donderdag bij 4wk 5kg! :O Dat woog onze dochter bij 3,5mnd nog niet eens haha! Hij kan dan ook al geen maatje 50 meer aan, wat net na zn geboorte echr nog heel ruim zat... Gaat me veel te snel! Hij slaapt 's nachts nu ook af en toe wat langer tot 6 uur achtdr elkaar wat erg fijn is! Onze kleine man kan al vanaf de geboorte zn hoofdje optillen, echt megasterk is ie, dat in combinatie met zn lengte en gewicht maakt echt dat ie al heel groot en veel ouder oogt! Lachjes gaan nog echt per ongeluk maar hij heeft wel al echt aandacht voor alles om zich heen. De afgelopen tijd erg druk met kraambezoek, verjaardagen en gewoon lekker genieten met ons gezinnetje! Maar helaas ook verdrietige dingen... Een aantal van jullie vroegen hoe het met mn vriendin gaat, helaas niet goed... Bij controle bleek het hartje gestopt en het vruchtje niet meer gegroeid. Ze heeft nu inmiddels twee keer medicatie gehad met een week tussenpoze om de miskraam op te wekken maar helaas zonder het gewenste resultaat... Vandaag heeft ze een afspraak voor echo controle en om waarschijnlijk dan een curretage te plannen, iets wat ze absoluut niet wilde... Ze is er kapot van, ietrs wat ik ook goed voel maar ik vind het heel lastig op wat voor manier ik haar nu kan steunen gezien het heel bezwaarlijk voelt om haar steeds te confronteren met onze kleine man als ik even langs wil gaan of iets dergelijks... Ik hoop dat ze deze poging snel af kan sluiten zodat ze vol goede moed door kunnen naar een volgende hopelijk meer succesvolle poging! Ik heb alles bijgelezen maar het lukt nu even niet om op alles te reageren. Ik wil in ieder geval @Newmom1986 nog even feliciteren met de geboorte van de kleine en @Donutlover welkom heten en natuurlijk ook nog feliciteren!
Nog een kleine update: vanmiddag naar het CB geweest. David is 57cm en weegt 5126gram! Verder ontwikkelt hij zich goed maar zoet nog wel wat heel dus we moeten bloed laten prikken. Maak me er niet zo druk om gezien hij heel helder en alert is en zo goed drinkt en groeit!
Hier is meidendag weer voorbij gevlogen. Gelukkig morgen nog een keer maar dan ook osteopaat met ons meisje. @ellada leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Sneu van je vriendin niet leuk dat het mis is gegaan. Wat is David al een grote jongen! Gaat snel he? Hoe vind je dochter het? @denanja fijn dat je dochter opgeknapt is..balen van de menstruatie. Hopelijk verder alles goed met jullie.
@sabagirl Het gaat zeker heel snel! Hoe groot en zwaar is jullie meisje nu? Onze dochter vindt haar broertje echt fantastisch! Ze knuffelt hem het liefst se hele dag maar is wat onbehouwen dus we moeten het goed in de gaten houden Vandaag was ze geen fan van hem, want ze is ziek en wilde alle aandacht voor zichzelf... Zelfs als ik hem wilde voeden was het te veel voor haar om me te delen :O Ik hoop dat het morgen beter gaat, maar eerst maar een betere nacht want die was echt vreselijk gister met en voeden en een ziek meisje wat steeds wakker was...
Oh wat sneu dat je meisje ziek is. Hopelijk is ze snel weer fit. De peuter lompheid herken ik wel. Hier wordt er ook heel enthousiast geknuffeld en gekust en ligt ze in de box dan klimt zoon er bij in haha. Ons meisje was bij 6 weken ongeveer 52 cm en 3800 gram. Hoe is de nacht gegaan? Hopelijk viel het een beetje mee.
Goedemorgen meiden, Hier vandaag naar de kapper, zo'n zin in want het zit echt nergens naar. Ik neem dochter maar mee.. durf haar niet zo lang achter te laten en heb maar een klein beetje gekolfde melk staan dus weet niet of dat voldoende is. Verder met zoon naar de huisarts want we vermoeden vocht achter de oren. Verder gaat zoon ook nog met mijn man naar de tandarts. Druk dagje dus. Fijne dag iedereen!
@sabagirl haha erbij in de box doet onze dochter ook als ze hem al niet volledig inpikt met haar poppen Heb je genoten bij de kapper? Hield je dochter zich wat rustig? @Hier, dochter knapt gelukkig snel op en nu twee betere nachten gehad. Wel eet ze nog heel weinig en was ze bij het avondeten gister zo kapot dat ze haar hoofd op tafel legde en direct vertrokken was met een luid snotterig gesnurk Haha! Nu begint David helaas te snotteren waardoor hij vannacht echt slecht heeft gedronken en ik met twee meloenen met explosie gevaar zit... Hopelijk knapt hij ook snel weer op! Oh het bloedprikken gister was niet leuk, hij moest 3x geprikt worden om genoeg bloed uit zn hiel te melken... en dat ging onder luid protest
@ellada Fijn om weer iets van jou te horen en wat goed dat de kleine man zo goed groeit! Maar wat supersneu voor je vriendin. Heel veel sterkte voor haar. @sabagirl Wat groeit jullie meisje goed! @hier Vandaag op het cb geweest voor de 1e keer en ons ventje is gewoon al 5240 gram en 58,5cm! Verder doet hij het super goed.
@ellada de kapper was fijn. Dochter meldde zich toen de higlights erin zaten en ik moest wachten. Dus dat noemen we timing. En ik ben weer blij met mijn kapsel. Wat sneu voor je zoon zeg. Zo zielig als ze geprikt moeten worden. Hopelijk is de uitslag goed. Fijn dat je dochter weer beter is. Hier weer een dagje met 2 kids. Vanochtend vriendin met 2 kids op bezoek gehad... wat een drukte 4 kids. En nu slaapt dochter in mijn armen en zoon speelt heerlijk. Even een geniet momentje. Verder zijn we met zoon doorverwezen naar de kno arts en moet hij waarschijnlijk binnenkort een operatie voor buisjes/neus amandel. Niet leuk
Hoi meiden, @ellada fijn om even wat te horen, wat groeit je zoon goed zeg! Hier ook zo'n vreetzakje Het verwaarlozen van het forum gaat snel...het is best druk zo met een (of meer) kind(jes) @sabagirl, ach wat sneu voor je zoon met zijn amandelen/buisjes. Hoop voor jullie dat het alleen buisjes zijn want amandelen is zo sneu voor die kleintjes. Oh de kapper...klinkt goed. Ik moet mn zilvergrijze haren weer wegwerken maar wacht nog maar even tot na de hersteloperatie geloof ik. Wil niet met een volle stomazak bij de kapper zitten haha..schaam ik me ook dood. @Ting86 jeetje wat een langerd zeg! Is het niet moeilijk leuke kleertjes te vinden die goed zitten? @Donutlover hoe gaat het daar? Hier op het CB geweest. Sam is nu 53cm en weegt 5295gr. Hij is officieel te zwaar, maar is verre van dik....je zou een spekbaby verwachten maar hij is best in proportie. Kortom, we mogen gewoon doorgaan met eten geven op verzoek. Hij heeft zijn eerste prikjes gehad, zo sneu. Hij moest heel erg huilen. Van schrik ligt ie nu al een paar uren te slapen in zijn wiegje boven, terwijl ie anders nooit boven wil slapen overdag. Hij is nu uit maat 50 gegroeid en heb lekker maat 56 geshopt online. Morgen komt het binnen, zulke leuke kleertjes! Verder keutel ik wat in huis om, het rommelen lukt steeds beter. wasjes draaien en vaatwasser legen gaat goed. Ik zal van de week probereren om eens met een sopdoek door de kamer te gaan...zolang ik niet hoef te bukken gaat dat prima. En ik wil zo graag weer mn huishouden doen, want lief doet zijn best maar het is me lang niet naar de zin. (wat ik uiteraard niet tegen hem zeg, want dan doet ie nooit weer wat haha)
@Panter en @sabagirl Qua kleertjes valt mee hoor, alleen heeft hij maat 56 & 62 al aan. Het ligt er een beetje aan hoe ze uitvallen. Volgens het cb is hij een flinke baby waarbij lengte en gewicht perfect bij elkaar passen. Een teken dat de voeding perfect gaat .
Pfff na het geniet momentje vandaag sloeg mijn peuter om naar een draak en dan vallen 2 kids me even heel zwaar. Ben ook gewoon moe en het weer zit niet mee en heb het gevoel dan 2 kids tekort te doen. Hopelijk morgen een betere en leukere dag en beetje droog weer zodat we naar buiten kunnen. @Panter hij is goed gegroeid! Ik zal morgen ons meisje ook weer eens wegen. Altijd sneu prikjes. Hopelijk niet teveel last van. Hier krijgt ze ze 5 dec. En herkenbaar qua huishouden. Hier doe ik ook alles weer omdat manlief ook dingen oversloeg maar het kost veel tijd en energie maar kan het ook niet laten versloffen. Vast nog een paar verdwaalde nesteldrang hormonen. Leuk van het shoppen van maat 56! @Ting86 fijn zon compliment! En babies weten prima wat ze nodig hebben qua voeding dus lekker volgen.
Sorry sorry meiden! Ook ik heb een paar dagen niets laten horen. Na een heerlijk nachtje weg in Utrecht werd ik ziek, en dat ben ik eigenlijk nog wel een beetje. Gisteren toch maar naar de huisarts geweest en een kuur gekregen. Mede omdat mijn middelste zoon maandag wordt opgenomen voor een operatie aan zijn pols, waar ik bij wil zijn. Verder vanavond nog een feestje van mn ouders die 35 jaar getrouwd zijn..hopelijk kan ik nog even heen. Met onze kleine man gaat het prima. Tevreden mannetje, die bijna niet huilt, goed drinkt en groeit.En nu al gek is op zn broers (en andersom). Hij vindt het geweldig als een van zn broers bij hem gaat zitten...zo leuk om te zien! Heb niet alles bijgelezen, zal het vanaf vandaag weer proberen bij te houden...
Goedemorgen, Hier ook druk in de weer met de kinderen. Ik ben nu samen met Yven bij het sporten van mijn dochter, tot op heden slaapt ie dus even een rustmomentje .. Vanmiddag gaan we met de ouste 2 naar het strand, uitwaaien en even alle aandacht voor hun. @2012mama Beterschap, hopelijk knap je gauw op! En gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.. @sabagirl We hebben allemaal van die dagen. Ging het gisteren beter? @Panter Fijn om te horen dat het steeds beter gaat met je. Zijn Sam zijn kleertjes leuk? @ellada Oooh wat ben ik jaloers op je, 6 uur aan een stuk slapen, wat een luxe! Maar wat verdrietig voor je vriendin , hier een vriendin die de 1e ivf poging had gehad, helaas mislukt en de artsen raden aan om te stoppen omdat ze de kans niet groter dan 1% achten dat het gaat lukken . @de rest Ik reageer later, ondertussen is kleine man wakker geworden dus zal die maar troosten voordat er 50 ouders in de kantine toe kijken . Fijn weekend meiden!
Goedemorgen meiden, Gister an sich een okay dag. Al vond zoon soms dat ie te weinig aandacht kreeg maar was zelf wel helemaal gesloopt omdat dochter iedere 1.5 tot 2 uur dronk en dan is een dag met baby en peuter best pittig maar we zijn 2x buiten geweest etc. Vannacht gelukkig paar uur geslapen en straks komen mijn ouders op bezoek. Ons meisje was gister met 7 weken 3970 gram en 53 cm @1548 hihi snel aan de bak dan maar want mensen kijken nogal gauw. Super leuk dat je met de 2 oudsten wat gaat doen!Hier zou zoon dat denk ik ook erg leuk vinden maar ja dochter drinkt niet echt uit de fles dus kan haar niet echt achter laten. Veel plezier! @2012mama van harte gefeliciteerd! En succes met de.operatie van je zoon. En beterschap voor jezelf. Fijn dat de kleine man zo tevreden is!
@Ting86 wauw super gegroeid! lang ook zeg Hoe groot was hij met de geboorte? @Panter ook al zo goed gegroeid! echt is dat te zwaar met dit termijn ? Weet niet meer zo goed hoe en wat haha @sabagirl oei die dagen zijn dan pittig he geef je ook borstvoeding? @2012mama heerlijk zo'n zoet kindje he! was het feestje leuk? Hoeveel drinken jullie kids eigenlijk? Ik kolf zo nu en dan wat omdat ik ook wel eens weg ben en M. drinkt dan 50 a 60cc per voeding en daar teert hij 3u op. Hier gaat het verder wel goed eigenlijk, hij is nog steeds zoet en sliep vannacht van 23 tot 7u! echt super fijn was dat zeg. Wel drukke dagen soms met 3 hoor maar je krijgt er ook zoveel voor terug. Vandaag eerst naar mijn oma geweest om te lunchen en daarna ben ik met de oudste naar het sinterklaasfeest gegaan. Mijn man bleef thuis met de mannen zodat we rustig konden zitten daar haha
Jeetje wat heftig wat ik lees @Panter Je bent echt gehavend uit de bevalling gekomen. Gelukkig dat jullie kleine het zo te lezen goed doet! @vrouwvan Wat slordig van het ziekenhuis en wat ontzettend traumatisch voor jou en je man. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en alles goed gaat! Ik ben hier nog nauwelijks actief, sorry. Maar het gaat super goed hier. Onze kleine N. is alweer 4200 gram. Ze is bijna vier maanden en morgen zes weken gecorrigeerd. Nog een pasgeboren baby dus eigenlijk. Ze doet het zo goed allemaal
@Donutlover hij is te zwaar voor zijn lengte. Hij is in 8wk tijd 3cm gegroeid en zo'n 2kilo zwaarder geworden. Das niet in verhouding. @kleinebeer wat fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk genieten!! Hier gaat het steeds beter. Gister voor het eerst mee kunnen gaan naar de supermarkt. Wat heb ik daarvan genoten! Bijzonder hoe normale dingen zo fijn zijn om te doen.