@Bitterkoekje gefeliciteerd met jullie zoon. Nu lekker bijkomen en genieten! @ellada geniet nog maar lekker van het mooie weer! Zou ik ook doen @Kiewie voor jou telt dus ook echt laatste loodjes wegen het zwaarst. Hopelijk snel genieten van jullie kleine @1548 hoe gaat het nu? Alles nog Rustig? @sabagirl onrustig nachtje dus..vermoeiend. Hier ook helaas. Luuk had last van krampjes en ik zeg van mij wond en de stuwing.. Hopelijk lukt het om vandaag lekker met je meisje te wandelen! Hier ondanks een onrustige nacht nu een relaxt mannetje. Hij groeit inmiddels weer, drinkt lekker zn flesjes en is heel tevreden. Grote jongens zijn naar school en manlief aan het werk. Ik geniet van de rust en de fijne kraamzorg...
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE Kiewie - 30 Jaar - 2e kindje VERRASSING 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 3 | Jongens : 5 | Verrassingen : 2 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) 3 oktober - Zoranya - E.v.i (38w+1d) 6 oktober - Sabagirl - dochter (38w+1d) 9 oktober -medinilla - zoon (38w+4d) 11 oktober - Denanja - T.y.g.o (38w+4d) 12 oktober - 2012mama - L.u.u.k (39w+3d) 15 oktober- Bitterkoekje - O.d.i.n (40w + 5d)
@vrouwvan totaal niet bij stil gestaan maar laat die baby's nu inderdaad maar komen! @Kiewie wat naar van het maagzuur... Al extra kussens? En als het je echt gaat slopen dan kun je altijd nog andere medicatie dan rennies vragen hè! @1548 wat ben je stil! Hopelijk is het een goed teken! @Hier, heerlijke ochtend/middag gehad. Eenmaal thuis kan ik echter weer niet stil zitten en genieten van de zon haha, weer druk met afstreepdingetjes van mn lijstje!
@2012mama klinkt als een heerlijke dag! Ik kan niet wachten om ook zo van ons mannetje te genieten! Helaas moeten wij het straks met herfstweer doen in plaats van zo'n lekker zonnetje door de ramen
Wat een heerlijke dag! Vanochtend lekker gewandeld en vanmiddag zoon wandelend opgehaald op het kdv. Nu wel een beetje gevoelig bekken maar heb ervan genoten @ellada jouw dag klinkt ook heerlijk! Nog even en dan is jullie baby er! Voelt het niet raar deze laatste dagen met jullie meisje alleen? @2012mama wat naar qua krampjes. Hopelijk wordt het niet heel erg. En fijn zo'n rustige dag met kraamzorg. Lekker genieten van de kleine man! @1548 het is heel stil... hoop echt dat het betekent dat de baby er is en alles goed is gegaan! @Kiewie sterkte met het maagzuur. Dat is echt een kwaaltje wat ik niet mis! Hier hielp melk en rennies.. al was het steeds van korte duur @vrouwvan ja de komende 2 weken veel baby nieuws hopelijk
Jaaa, babynieuws .. Gisteravond ben ik bevallen van een zoon, Y.ven! Het is echt supersnel gegaan.. Rond 19.30 uur begonnen de weeën, 20.30 uur de vk gebeld, die was er om 21.00 uur, toen had ik 6 cm ontsluiting. Om 21.30 uur volledige ontsluiting maar het persen wilde niet lukken. Uiteindelijk besloten om naar het ziekenhuis te gaan, toen besloot meneer dat hij er wel uit wilde en is toen met 2 persweeën om 23.00 uur geboren. Om 01.30 uur waren we weer thuis.. Wat genieten weer, zo'n klein hummeltje ❤️.. Het is druk met de kinderen thuis maar ook heerlijk dat ze op hun gemak kunnen knuffelen. Ik blijf meelezen, reageren zal wat minder zijn (sorry!), komt van de week weer als de kinderen op school zijn. Xx
Gefeliciteerd @1548!!! Prachtig om op de uitgerekende datum te bevallen en wat een mooie naam! Geniet van elkaar en van jullie prachtige gezin!
@sabagirl wat een heerlijke dag heb je gehad, fijn dat je zo hebt kunnen genieten! @1548 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat het ook zo vlot en soepel is gegaan! Geniet er lekker van!
Yeahhhh @1548 wat een flotte bevalling. Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Logisch dat je nu even je handen vol hebt en even niet bezig bent met het forum. @sabagirl fijn dat je lekker gewandelt hebt met de kleine. Nu lekker rustig aan doen zodat de bekkenklachten afnemen.
Yesss @1548 van harte gefeliciteerd met jullie zoon Y.ven! Ook al zo'n leuke naam. Wat goed en fijn dat het zo vlot gegaan is en logisch dat je nu even wat minder actief bent!! Geniet ervan!!
Goedemorgen allemaal! Helaas een gebroken nachtje... veel te vaak plassen en mn dochter was al voor 7u wakker. Ontbijtje al op, gedouched en wel dus maar lekker op tijd naar het kdv zodat ik lekker wat to-do-dingetjes kan doen voor mn beste vriendin komt lunchen Wat zijn jullie plannen? Komt er weer een babietje bij vandaag?
@ellada balen van de gebroken nacht. Gelukkig kun je wel rustig aan doen.veel plezier met lunchen. Hier willen we dochter badderen en vanmiddag kraambezoek. Als die op tijd weg zijn dan hoop ik zoon lopend op te kunnen halen op kdv. Maar moet even kijken of dat lukt qua voedingstijden.
Goedemorgen meiden, @ellada vervelend die gebroken nachten..op een gegeven moment loop je echt als een zombie naar het toilet. Is voor mij echt herkenbaar ga er gemiddeld 3 a 4 x uit per nacht. Je hebt een lekker gezellig dagje voor de boeg dus. Ik ga straks ook ff buiten lunchen met een vriendin. Veel plezer straks! @sabagirl geniet van je dagje! Hier mag de baby nog even in mn buik blijven..verwacht ik ook nog wel want voel nog steeds niks. Hoop wel dat hij voor de 40 weken komt. Volgende week dus.
@sabagirl ooohh dat klinkt heerlijk dat badje, daasr heb ik nu alweer zin in! Het badderen vond onze dochter altijd zo fijn, hopelijk wordt het nu ook weer zo'n genietmomentje voor iedereen! Geniet van je dag en het bezoek! @vrouwvan dat je nog niks voelt zegt niks Haha! Maar ik hoop voor je dat het gebeurd op het moment dat jij er klaar voor bent! Veel plezier met je vriendin, als je buiten gaast lunchen hoop ik dat het bij jullie zonniger is dan hier! @Hier, ondanks het slechte slapen alweer veel druk geweest: ramen gelapt, kolfbenodigdheden uitgekookt, badkamer schoon gemaakt, de was gedaan, adresetiketten geprint, de camera klaar gemaakt voor veel foto's en videos en lekker uitgebreid gedouched. Nu aan het wachten op mn vriendin.
@ellada Ik vind het knap dat je al die huishoudelijke taken nog kan. Hier heb ik een buik die behoorlijk in de weg zit en een rug die niet meewerkt. En ben dan gelijk kapot. Het enige wat ik nog een beetje kan is de was, koken en afwassen/vaatwasser inpakken. @vrouwvan Hopelijk komt je kleintje nog voor de 40 weken. Gemiddeld bevallen de meeste vrouwen tussen 39 & 41 weken. Ben benieuwd. @Hier Laat de baby maar komen! Morgen komt mijn vk langs voor controle. Dan ga ik wel het 1 en ander met haar bespreken, want ik houd het niet nog eens 2 weken vol zo....
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 Uitgerekend: 26 oktober Ellada - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Ting86 - 31 jaar - 1e kindje JONGEN 28 oktober Scorpio99 - 26 jaar - 3e kindje JONGEN 29 oktober Vrouwvan - 31 jaar - 1e kindje JONGEN Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE Kiewie - 30 Jaar - 2e kindje VERRASSING 31 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje MEISJE Meisjes : 3 | Jongens : 5 | Verrassingen : 1 GEBOREN: 4 augustus - Kleinebeer - N.o.v.a (29w+5d) 29 september - Panter - S.a.m (37w+1d) 3 oktober - Zoranya - E.v.i (38w+1d) 6 oktober - Sabagirl - dochter (38w+1d) 9 oktober -medinilla - zoon (38w+4d) 11 oktober - Denanja - T.y.g.o (38w+4d) 12 oktober - 2012mama - L.u.u.k (39w+3d) 15 oktober- Bitterkoekje - O.d.i.n (40w + 5d) 15 oktober - 1548 - Y.v.e.n (40w + 0d)
Hallo meiden! Hier vanochtend met mijn zoon naar het consultatiebureau geweest, de "2 jaar" afspraak. Was allemaal prima! Het één en ander in huis gedaan en nu ligt mijn zoontje lekker te slapen. Gisteravond dacht ik echt eventjes dat het misschien wel zou gaan beginnen. Ik had zulke venijnige steken in mijn "punani" in combinatie met harde buiken en de baby was zo ongelofelijk druk zo was hij eerder nog niet! Uiteindelijk viel ik pas om 2 uur in slaap. Was dus een korte nacht aangezien zoonlief om 7 uur weer wakker werd. Denk dat ik wel 9 keer ben gaan plassen zo onrustig was ik... Uiteraard was het vanmorgen een kleine teleurstelling dat het niet begonnen was...Maarja, we wachten dus gewoon weer af! @ellada, blehhhh die nachten he...Het klinkt inderdaad wel alsof jij altijd nog lekker druk bezig bent haha. Wel fijn dat je nu weet wanneer je baby er is en dat je voor die tijd alles af hebt. Begint echt spannend te worden nu! @vrouwvan, voel je dan helemaal geen menstruatiekrampen, steken onderin of iets dergelijks? Ik heb daar namelijk wel volop last van! Ik hoop voor je dat de baby ook nog even blijft zitten als jij dat graag wilt! @Ting86 ik hoop dat de verloskundige iets voor je kan doen. Ik vind het mentaal eerlijk gezegd ook best spannend. Ik kan niet zo goed alleen zijn, dan ga ik veel piekeren en malen, en tsja.. je verlof, de bevalling en bijkomende hormonen zijn dan niet de beste combi weet ik uit ervaring. Maargoed ik probeer echt heel erg positief te blijven!! @sabagirl ben jaloers dat jij al deze dingen al kan doen met je kleintje hahah! Maar ik weet dat het voor ons ook niet lang meer gaat duren