Hahah, dat is lastiger gezegd dan gedaan maar hij heeft wel gelijk . Wat is trouwens de reden dat je "zo laat" pas een echo krijgt?
Omdat ik de vorige keer eerder echo had. Bij 7 weken krachtig kloppend hartje Bij 8 weken krachtig kloppend hartje en mooi op groei Bij 10 weken geen kloppend hartje, bleek paar dagen na 8w echo te zijn gestopt. Nu krijg ik pas een echo na de 8 weken. In de hoop dat dat me wat gerust stelt als het hartje dan nog wel klopt. Tot de 8 weken ben ik zowieso niet gerust te stellen denk ik
Ja geen bloed geeft moed. Ik ben doodsbang voor bloed... vorige keer bloedverlies, echo met kloppend hartje en paar dagen later lege baarmoeder, zo onwerkelijk. Echt mijn grote angst Dat dat nu weer zo gaat zijn.
wij gaan niet voor een verassing iig. wilde dit wel bij de eerste maar mn vrouw niet dus toen besloten om gewoon te weten en omdat dat achteraf goed bevallen is gaan we dit keer ook weer voor een geslachtsbepaling met 16 weken. panter snap dat wel ja dat je liever voor zeker gaat. daarom wil ik ook geen echo voor de 7weken maakt me dan alleen maar onzeker.
Panter ik vind echt dat hij mooi is hoor . Geen bloed geeft moed . Maar begrijp je gevoel wel hoor . We blijven gewoon gezellig hier kletsen dan. Geen punt toch . Wie weet komen er nog wat meiden bij . Ik heb dan zojuist toch nog maar een CB gekocht en getest . Echt echt de laatste . 😂
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 17 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 1 Afsprakenlijstje: ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 13 maart - denanja - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - 1e echo
Mooi eetje!! Qua verrassing...ik wil het liefste niet weten wat het word, maar mijn man wil het wel heel graag weten. Omdat hij door zijn onvruchtbaarheid al zo buiten spel staat, en het voor hem niet makkelijk was om donorzaad te accepteren heb ik ervoor gekozen om hem hierin leiding te geven. Wij laten dus een geslachtsbepalende echo maken. Zodat hij zich kan verheugen, als hij een beetje leuke namen bedenkt dan kies ik ook voor een door hem bedachte naam.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 17 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - 38 jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 1 Afsprakenlijstje: ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 13 maart - denanja - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - 1e echo
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 1 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 13 maart - denanja - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - 1e echo
Ik ben veelste nieuwsgierig om te weten wat het wordt... Plus dat onze babykamer echt een meisjeskamer is, dus is ook gewoon praktisch laten we de kamer zo, of moet er ander behang op de muur 😉
Wij willen het wel heel graag weten . Bij beide gedaan . Vond het naast het praktische ook al iets toevoegen aan het gezin . Iets werkelijker ofzo . Na 2 meiden zal ik het leuk vinden als het een jongen zou worden hahaha maar mijn man zegt zelf dat hij alleen maar meisjes kan maken . Dus hij gokt weer op roze . Ach zolang het maar gezond is en alles goed mag blijven gaan
Ja hè panter, ze hadden me eerst op 8 maart ingepland, maar dat is veelste laat.... Dan weet ik voor 90% zeker dat ik een mk krijg....
Als 't goed is wel... Ben dan 6+2... heb zelfs al is een kloppend hartje gehad met 5+6 (dochterlief) Zie trouwens dat ik toch de 16e uitgerekend ben, want ben vandaag precies 5 weken 😉