16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Sterrenmama, Feb 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ja het is nog steeds een studie. Maar ws word het na volgend jaar gewoon het standaard onderzoek en vervalt de combinatietest zei ze. De nipt geeft gewoon beter resultaten qua opsporing zei de me waarmee we het gesprek hadden

Newdreams ik kan me niet voorstellen dat ik al zo vroeg mn beeb zou kunnen voelen! Wat voel je dan eigenlijk voor gevoel ( hee mn vraagteken van het toetsenbord werkt niet meer :()

2. NewDreams

NewDreams Actief lid

Feb 28, 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mn dochter voelde ik een soort borreltjes. Zoiets als je darmen wel is doen, maar dan dus heel zacht en in mn baarmoeder.
    Ietsje later voelde het als plopjes, alsof er belletjes knappen. En dan nog wat later echt trappen, dan kon ik het ook aan de buitenkant voelen.
    Bij mn zoontje voelde het aan het begin alsof er iemand met zn nagel langs mn baarmoeder schraapte. En verder hetzelfde als bij mn dochtertje.

Ik heb ook wel eens vlindertjes gevoeld, dat idee. Alsof er iets fladderde in mn buik.

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    oke, dank voor de uitleg. Ik hoop snel wat te voelen!!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    panter ik had ook mn placenta voor en voelde t pas met 21 weken ofzo...
    weet niet hoe die nu is maar nu herken k t eerder denk k.

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ben benieuwd wanneer ik wat ga voelen. In het kader van een positieve inslag heb ik me maar eens aangemeld bij kraamzorg. Hoop dat we dan iig voldoende kraamzorg krijgen, want er schijnt nogal een tekort te zijn met de babyboom van het moment.
    Vind het zo onwerkelijk dat het nu echt goed gaat allemaal, zo fijn en tegelijkertijd ook zo eng. We krijgen na 10 jaar wachten eindelijk een kindje <3

6. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    jaah t is jullie zo gegund panter!!!

7. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

Jul 13, 2015
    462
    105
    43
    Female
    En wat een doorzettingsvermogen Panter!! Vind het gewoon mooi om mee te maken dat het goed gaat bij jullie! :) Ik voelde bij mijn zoon wat met 17 weken. Placenta achter. Ik was in de sauna en het voelde als plopjes. Al snel daarna ging ik steeds meer voelen!

8. Eetje

Eetje Bekend lid

Feb 1, 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Wow panter , wat een mooie echo . Snap dat het moeilijk is om te geloven dat het nu echt goed gaat .

Vanmorgen de intake bij de VK gehad en de echo . Alles was goed en ook het termijn . Ik ben 19 oktober uitgerekend. Deze datum mag aangepast worden in de lijst ;)

Bevaldata is 19 oktober

9. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Fijn, weer een goede echo!! We zijn op dezelfde dag uitgerekend eetje. Gezellig samen bevallen :)

10. Zoranya

Zoranya Bekend lid

Jan 31, 2017
    783
    488
    63
    Wat een mooie echo Panter! En Eetje ook super! Ik mag maandag voor mijn termijnecho, spannend weer!

Ben benieuwd wanneer ik iets ga voelen. Misschien wordt het dan iets werkelijker voor me. Buiten de moeheid voel ik me niet anders dan normaal. Alleen af en toe wat sneller emotioneel.

Nu flink verkouden in elk geval. Keelpijn, neus dicht en flink lamlendig. Lig nu fijn in bad met een eucalyptus badbruis tablet &#9786;

11. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

Oct 4, 2016
    1,002
    589
    113
    Female
    Ik heb net de intake bij de vk gehad. Echt een superleuke vrouw. Ik heb nu 8 april de termijnecho en 26 april weer controle bij de vk. (voor de lijst)
    We zijn dan ook van plan om 8 april beide oma's in te lichten. We hebben allebei nog een oma. Lijkt me zo mooi! Mijn oma krijgt dan haar 4e achterkleinkind (mijn nicht heeft al 3 stuiterballen rondlopen). Ik hoop dat ze het nog haalt tot eind oktober. Zou ik zo mooi vinden (ze takelt nu echt flink af met haar 88). Oma van mijn man zal dit jaar 2x een achterkleinkind krijgen. In september en in oktober. Ook zo leuk. Die is wat jonger dan mijn oma, die haalt dat wel.

12. Medinilla

Medinilla Actief lid

May 20, 2016
    317
    32
    28
    Net je echo foto's gezien wat mooi panter ! Hier kan ik niet slapen eerste nacht dat ik wakker ben :(

13. Eetje

Eetje Bekend lid

Feb 1, 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Oh vervelend is dat he medinilla .. hier ook gehad . En maar draaien in bed , doodvermoeiend maar niet kunnen slapen .

Panter .... jaaaaa leuk he ! Vandaag dan ook 10 weken . Wat een mijlpaal &#128515;

Bij mijn eerste voelde ik de baby bij 17wk en bij de 2e bij 15 weken . Zowel van binnen als buiten te voelen . Placenta lag bij beide voor . Ben benieuwd wanneer ik het nu ga voelen .

Gister het hier tegen onze dochters verteld . Die reactie .... zo leuk ! Volgens de jongste krijgt ze een baby broertje &#128514;.
    Iedereen mag het nu ook weten , maar goed ook want beiden zeggen het tegen iedereen die ze tegen komen .

14. Bitterkoekje

Bitterkoekje Actief lid

Jun 24, 2013
    127
    19
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn weer allemaal mooie echos!

Hier ook weinig nachtrust... Vannacht paar keer naar de wc geweest en al vanaf 4 uur klaarwakker.

Wij gaan dit weekend onze dochter voorbereiden op de baby. Volgende week moet ze namelijk mee naar het ziekenhuis als ik een echo krijg.
    Wanneer we onze familie inlichten moeten we nog even bekijken. We wonen in het buitenland dus het zal over de telefoon moeten...

Oja en heb een contract gekregen! :D

15. NewDreams

NewDreams Actief lid

Feb 28, 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Bitterkoekje!

Eetje wat leuk die enthousiaste reacties &#128525;

Vervelend Medinilla. Wel herkenbaar. Ik slaap altijd al slecht, maar tijdens een zwangerschap nóg slechter. Heb geleerd me er niet aan te ergeren, want als ik dat doe kom ik zeker niet meer in slaap. Ik ga gewoon lekker lezen of tv kijken. Rust mn lichaam toch wat uit.

Ik heb pijn in mn buik van de zenuwen! Zometeen echo en hoop zoooo dat alles goed is. Zoontje moet weer mee, dus hoop hem weer goed af te kunnen leiden (het is een man, dus ik neem genoeg eten mee, daar zijn ze altijd wel even zoet mee &#128514; )

16. ellada

ellada Fanatiek lid

May 23, 2014
    1,003
    165
    63
    Succes dames met de echo's vandaag! Ineens voor ons nog maar één nachtje slapen, zin in! :D

Gisteravond weer vroeg naar bed gegaan, was zooooo moe, mijn hele lijf voelde zwaar en lamlendig aan...
    Ik heb desondanks ook zo slecht geslapen, schrok rond 3u wakker omdat ik middenin een terroristische aanslag op het Mediapark in Hilversum zat... Wat ik daar überhaupt deed...?! Maar echt daarna zo vol spanning in m'n lijf dat ik moeilijk meer in slaap kwam, het leek zo echt!

Vandaag weer een leuk druk dagje, dus hopelijk snel morgen! :D

17. NewDreams

NewDreams Actief lid

Feb 28, 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ellada, jij dus ook al zulke gekke heftige dromen!
    Heb ik ook heel erg (bij alle zwangerschappen gehad) Gek wat hormonen voor invloed op je lijf hebben hè.

Echo gehad en alles was goed!
    Beeb was druk aan het bewegen &#128525;
    Was ook weer precies goed gegroeid ten opzichte van de vorige keer.
    De gyn zei dat ze er alle vertrouwen in had dat het goed blijft gaan. Altijd fijn om te horen!

18. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Fijn newdreams!!

Bitterkoekje gefeliciteerd met je contract! Dat had jd niet verwacht toch door de zwangerschap? Fijn nu wat zekerheid!

Slapen...ik kan staand wel slapen. Moet wel elke 2u plassen maar val gelukkig snel weer in slaap. Droom wel levendig en vreemd.

Yeah in de dubbele cijfers!! 10 weken. Kans op miskraam is nu nog maar 0, 6%. Stelt me enorm gerust. En beeelb deed het zo goed gisteren dat ik steeds meer vertrouwen krijg.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    bitterkoekje wat goed!!! gefeliciteerd!!

@slapen. ik heb geen problemen met slapen. hoef sinds kort ook niet meer naar de wc snachts dus kan heerlijk doorslapen :).

ik heb wel moeite met wanneer ik die zetpil nou in moet nemen.... ik ben een beetje slechthorend en daardoor hoor ik mn dochter als ze echt al uit bed wilt zeg maar.... dus vanmorgen toen die zetpil genomen en haar gepakt... maar dan kom ik beneden na dr aangekleed te hebben en toen moest ik dus meteen spugen... die pillen hebben zo geen tijd om in te werken...
    moet ik nou echt mn wekker gaan zetten om ze in te nemen??? ben er bang voor...

newdreans wat fijn dat je een goede echo had!!!

andere meiden met echo vandaag heel veel succes!!

eetje wat leuk dat ze zo entiousast zijn!!!

20. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Denanja hoe vaak per dag mag je ze? Ik zou ze dan om de zoveel uur nemen en bijv als je vroeg in ochtend moet plassen dan de eerste. Na 20min werkt ie voor zo'n 3-4 uur.
    Gebruik je ze in combinatie met emesafene? Dan kun je beide afwisselend opsteken.

Share This Page