16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Wat verdrietig Marlau :( Heel veel sterkte.

Ik lees hier nog af en toe mee! Alleen vindt het echt veel om bij te houden en om op iedereen te reageren, sorry ;) Op FB ben ik wel actief. Ga proberen om wat vaker weer mee te lezen hier!

2. Bitterkoekje

Bitterkoekje Actief lid

24 jun 2013
    127
    19
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan ook best emo worden uit het niets.
    Mijn man maakt het dan erger door me uit te lachen haha
    Verder niet veel kwaaltjes behalve slapeloze nachten.
    Had eerder last van obstipatie en zit nu sinds een week aan de havermout, extra fruit en activia en dat helpt gelukkig goed. Bij de geboorte van mijn dochtertje had ik er ook flink last van. Net alsof er een baksteen uit moest.... echt janken op de wc. Dat vond ik nog erger dan de bevalling zelf... dus hoop dat het goed blijft gaan :)

3. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd Ellada met je mooie echo!!

Wat een heerlijk weer he vandaag, en dit weekend blijft het zo! Joehoeeee. Heerlijk. Herkenbaar hoor de emotionaliteit! Verder hier nog vrij veel misselijk en pijntjes in de onderbuik. Maar ik ben ook wat minder ver dan de meesten.. Voel me vooral aan het einde van de dag zoooo opgezwollen!! En ik wil constant pizza eten hahah

@kokosnootje, heel logisch hoor dat je zo onzeker bent. Wachten duurt ook zoooo lang.. Wel spannend bijna weer een echo!

@Denanja, wat fijn dat je niet hebt gespuugd vanmorgen!! :)

Fijn weekend allemaal. Hoop nog meer goede berichten over echo's te horen! Iemand trouwens nog iets van Vrouwvan gehoord? Zit misschien ook op FB?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb een doppler besteld..ben toch erg onzeker en kan hopelijk straks 2x in de week het hartje luisteren.
    Ik heb geen angel sounds gekocht maar gewoon een echte doppler, dan maar wat duurder maar wel kwaliteit.
    Mss heel stom van me want ben ik helemaal in paniek als ik geen hartje vind maar als ik hem wel vind is dat een hele geruststelling.

Nog meer mensen met zo'n soort apparaat?

5. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Nee ik twijfel erover. Ben bang voor de onzekerheid als ik het hartje niet ga vinden en heb van de vk al om de 2 weken controles door mijn onzekerheid. Maar denk dat het een enorme geruststelling als je het hartje weer even hoort. En dan straks iedere dag plopjes, dat vond ik een heerlijke tijd!

6. Bitterkoekje

Bitterkoekje Actief lid

24 jun 2013
    127
    19
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb een luvion doppler liggen, maar deze zwangerschap nog niet gebruikt.
    Misschien van het weekend eens proberen.
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik wat onzeker en heb hem toen wel eens gebruikt, totdat ik mijn dochter kon voelen bewegen in mijn buik.
    Deze zwangerschap ben ik een heel stuk relaxter op de 1 of andere manier

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ben ook benieuwd of ik niet in paniek raak als ik het hartje niet kan vinden. Maar toch denk ik dat ik het wel ga vinden.
    De geruststelling lijkt me heerlijk. Ik wil hem gebruiken tot het kindje voelbaar beweegd.

8. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Hee meiden, vandaag een intake gehad en stiekem mogen spieken..im in love..

Wat fijn dat jullie allemaal een mooien echo gehad hebben.

@newmom ik kan je de hand schudden wat misselijkheid betreft. Heel de dag alles wat erin gaat gaat erook weer uit. Maar ik voel mij geprezen. Zolang alles goed gaat kots ik met alle liefde. Heb jij pillen gekregen?

Marlau ik heb geen woorden die uit kunnen drukken hoe vreselijk ik het voor jullie vindt. Jullie hadden het zo verdiend. Ik wens jullie heel veel sterkte doe de komende tijd en ik hoop dat je gauw zwanger raakt van een plakbaby.

9. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een dopler. Toevallig vanmorgen geprobeerd of ik het hartje al kon vinden. Niet gevonden, dus over een weekje weer eens proberen. Bij beide zwangerschappen gebruikt wanneer ik het wilde. Vooral aan het begin regelmatig, midden minder, einde ook af en toe. Ik ben niet in paniek geraakt ervan en kan toch best een stresskip zijn haha.

Vrouwvan, leuk dat je even mocht spieken!

Ellada, super dat de echo goed was!

Misselijkheid, hier vrijwel elke avond. Zeker als ik een drukke dag heb gehad. Verder erg moe.
    Buik is mega, dus kijk nog even niet uit naar het mooie weer 🙈 kan ik mn buik nergens in verstoppen hahaha.

10. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    @kokosnootje, hier heb ik het gisteren bekend gemaakt. Heb een grote buik en was klaar met alle 'smoesjes'. Mocht het mis gaan of zijn vind ik het ook niet erg om te delen. Kan mezelf moeilijk nog 2 weken opsluiten 😊

11. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Goedemorgen, yes 10 weken!!!!

Fijne dag meiden!

12. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ook wij gaan het vandaag aan de buitenwereld bekend maken.. als het mis gaat delen wij het toch wel met de naaste familie.. en m'n buik is niet meer te verstoppen

13. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Wij gaan het bekendmaken na de termijnecho. Die is over 2 weekjes. Ik heb nog geen buikje (is eerste). Dus ik kan het nog prima verbergen. Wel zag ik vanochtend op de weegschaal dat ik ondertussen wel 2 kilo ben afgevallen.... Ik merk dat iig niet aan me broeken....

14. 1548

1548 Niet meer actief

Veel plezier met vertellen meiden!!

Saba, joehoe de 10 weken aangetikt!

Ik ga mezelf aankleden en zometeen naar de vk. Hopelijk dit keer een duidelijke echo. Mijn zoontje gaat mee, die is zo blij met het nieuws 😁. Als het een duidelijke echo is zal ik hem straks showen!

15. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Succes 1548!

16. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Succes 1548!! Hopelijk zometeen mooie berichten.

Gefeliciteerd met de 10 wkn Saba, ik moet nog even tot zover... :)

Ik heb geen doppler of iets dergelijks. Maar wie weet komt dat nog.

Als alles goed blijft gaan vertellen wij het volgende week zaterdag aan nabije familie. Heb voor vrijdag avond een korte pretecho geboekt. Hopelijk dit keer een duidelijke echo en kunnen we het vol vertrouwen vertellen. Het is mijn 2e en ik ben verbaasd over mijn "dikke" buik. Vooral in de avond!! Dacht altijd dat dat toch echt niet kon haha..maar niets is minder waar!

Fijne dag iedereen! Prachtig weer vandaag!!

17. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Succes met de echo 1548 ! Hoop op een duidelijke echo voor je .

Saba .. jaaaaaa ook de 10 aangetikt ! Lekker gevoel he .

Hier is de buik echt niet meer te verbergen . Het is de 3e zwangerschap . Maar iedereen weet het nu ook in onze omgeving , dus hoef niets meer te verbergen ;). Heerlijk gevoel .

Bi de vorige 2 heb ik wel een angelsound gebruikt ivm de miskramen die ik heb gehad . Nu heb ik hem helaas niet meer. Wellicht toch nog een kopen . Leuk om te doen samen met m'n dochters .

Wat een heerlijke dag vandaag . Ga zo maar eens het strand op .

Ik heb overigens 4 april de nipt en 26 april de geslachtsbepaling 💙💗

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    goedemorgen meiden :) ik had me gisteren een heel verhaald getypt, druk k op de verkeerde knop.... alles weg!! weet ook niet meer wat er stond haha

1548 succes met de echo vandaag!!

wij hebben vandaag rubberen tegels gekocht, tess krijgt van dr verjaardag een speelhuisje en liggen nu steentjes. nu koffie drinken in t zonnetje in de tuin :).
    gisteren iets te vroeg gejuigd, toch jog gespuugd.
    vandaag moet ik werken en kan k de pillen niet nemen omdat er een gele sticker op staat en ik doe beeldscherm werk waarbij ik snel moet actie kunnen ondernemen en de regel is als je medicijnen slikt met gele sticker mag je niet achter t scherm. straks dus maar even overleggen wat we daarmee gaan doen want heb vanmorgen alweer 2x gespuugd en merk dat mn buik echt wel onrustiger is dan met pillen.
    ga zo naar roussou van die choclaatjes met roze en blauwe muisjes erop halen en die zet ik op werk neer... ben benieuwd naar de reacties!! al verwachten ze t wel denk k.

sorry als k iemand vergeten ben.

owja de doppler had ik ook een heel verhaal over getypt... wij hebben hem niet en gaan hem ook niet kopen omdat we dan in paniek zouden raken als we niks horen dus puur uit zelf bescherming. en ik weet dat als ik ongerust ben k maar hoef te bellen en langs mag komen :). panter snap overigens wel echt waarom jij hem hebt!!

owja meiden vanaf dinsdag mama mazzel dagen bij prenatal he ;) wij gaan dinsdagavond meteen heen haha

19. 1548

1548 Niet meer actief

Even showen! ❤️

Baby inclusief voet 😁

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat een prachtige echo 1548. Supercute dat voetje ♥

Deel Deze Pagina