Ik heb morgenochtend ook weer een echo.. zooo zenuwachtig.. Zodra ik op weg aankom ga ik het aan mijn collega's vertellen ! Vind ik nog steeds heel eng en spannend hoor.. Vraag mezelf elke keer af of het niet te vroeg is met 11 weken en 2 dagen.. Maar ik lees dat meerdere meiden hier het al vroeg(er) vertellen.. Spannend.. jeetje..
Vanmorgen echo gehad en alles zag er super uit! De baby is nu 5 cm groot en de gyn schat mij in op 11w6d. De uitgerekende datum is dan 10 oktober. We hebben weer een mooie echo foto mee gekregen en de gyn probeerde nog een 3d echo te maken maar er lag vanalles voor. We konden nog net een duidelijk handje zien. Ik mag 23 mei weer heen voor de 20 weken echo
Wow dat is een fijne sprong vooruit! Lekker genieten bitterkoekje. En kokosnootje 11 weken 2 dagen is prima termijn toch? Hier morgen 10 3 en dan vertellen op het werk. Lang zat mond gehouden, wil er gewoon over praten en mijn buik showen. Wat ikheb begrepen is de kans dat het goed goed gaat na 10 weken best groot dus vandaar dat we er nu voor kiezwn het te delen. Het maakt het voor mij ook echter en realistischer, stukje besef dat het echt zo gaat zijn. 1548/ voor de lijst: 21 april controle vk, en 4 mei oretecho voor geslacht
Wij gaan het met 11+5 vertellen aan familie en zijn daarmee aan de late kant. Tegenwoordig vertellen de meeste het met de termijn echo van 10 weken al. Bij ons in de omgeving vaak nog eerder. Aan de rest van de wereld vertellen we het pas met 13 weken ongeveer. Wauw bitterkoekje dat is een flink eind vooruit. Kan dat ook met je cyclus? Lekker genieten! Spannend kokosnoot! Hopelijk alles goed en kan je het lekker vertellen. Wc papier checken, jazeker. Ik heb veel witverlies en dat blijft eng!
Wij zojuist echo gehad en alles was goed! Vitale echo noemde ze het. Kleine spartelde flink en dat was een teken dat hij zich goed voelde. Zelfs 2 dagen verder dan ik zelf dacht. Nu op 16 oktober uitgeteld. Hartje klopte mooi regelmatig en stevig. Echt helemaal blij en opgelucht. Handjes en voetjes zien bewegen, was echt aan het trappelen. 😍
Wat mooi zoranya! Morgen mag ik voor echo...toch weer spannend ook al heb ik de afgelopen weken elke week een echo gehad, het blijft spannend.
@bekend maken: ouders/schoonouders zijn op de hoogte. (Schoon)Broers en zus volgende week ergens denk ik. Aan mijn baas zal het waarschijnlijk ook volgende week zijn. Vrienden enzo zal zijn voor als we allen eens samen zitten denk ik. De rest zal het wel via via horen. Heb geen zin om iets op facebook te zetten.
panter hier weer slechte dag... denk dat je gelijk hebt en het idd ook samen hangt met vermoeidheis (t weekend gewerkt). heb dus ook in samen spraak met werk besloten mprgen thuis te blijven en dan die pillen die ik heb eens goed gaan gebruiken. ben dan ook 6 dagen in totaal vrij dus kan ik goed uitzoeken of t werkt en dan maandag 11+3 dan is t misschien stukken minder. heb t t weekend op mn werk verteld en iedereen was entiousast!! ben ook blij dat k t nu gewoon erover kan hebben . fijn van de goede echos!!! ik moet nog een week wachten helaas . vanaf morgen genieten van t weer
Goed nieuws die mooie echo's!!! Gefeliciteerd meiden. En natuurlijk succes en plezier gewenst aan de meiden die morgen weer mogen. Geniet ervan!
Succes meiden met een echo! Over precies een weekje mag ik weer. Nu eerst vandaag het grote nieuws op het werk vertellen, zin in!
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - .. jaar - 1e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 28 maart - Aurin - termijnecho ♡ 28 maart - Panter - echo ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 29 maart - Medinilla - termijnecho ♡ 30 maart - Louloulo - 2e echo ♡ 30 maart - NewDreams - termijnecho ♡ 3 april- JongetjeM - intake vk ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 4 april- Liesje12345 - echo ♡ 4 april- Eetje - nipt ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 8 april- NewDreams - pretecho ♡ 8 april- Ting86 - termijnecho ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 10 april- Marloesje24 - 2e echo ♡ 10 april- Newmom1986 - termijnecho ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo Klopt de lijst zo weer? Idgz - wat is je leeftijd (voor de lijst)?
Zo, nu ga ik eerst werken voordat ik weer kom kletsen in de baas zijn tijd Meiden met een echo, succes vandaag! Xx
Wat fijn al die goede echo's! Ja ik heb ook last van obstipatie, toen ik eindelijk naar de wc moest was dat echt geen pretje 🙈 werd er gewoon niet goed van. Nu maar veel vezels eten en anders maar van die zakjes bij de apotheek halen.
Hier ook obstipatie! En zojuist de opdrachtgever verteld van mijn zwangerschap, super positieve reactie, ik ga gewoon verlengd worden van 1 juli tot aan mijn verlof! Straks mijn bureau vertellen van de zwangerschap
Succes vandaag Panter en Aurin! Ik heb sinds gisteren hoofdpijn, hebben hier nog meer dames last van? Wel gelezen dat dat in deze week kan komen door hormoonschommelingen. Voor de lijst: ik ben nu 16 oktober officieel uitgeteld. ik heb 26 april de geslachtsecho en de datum van de volgende controle is dacht ik ook 26 april. 20 weken echo moet ik nog plannen.
panter en aurin succes vandaag!! en ja obstipatie hier ook last van. nou eet ik wel te weinig vezels. hoofdpijn geen last van gelukkig. net geshopt bij prenatal 700 euro af mogen rekenen haha