Baby deed het super. Lag koprollen te maken. Dit was mijn laatste afspraak bij de fertiliteitspoli. Afscheid genomen dus. Volgende week weer echo met het duidelijkere apparaat bij het echo centrum. Deze is niet heel scherp bij fertiliteit nml.
Wauw panter, ik vind deze al vrij duidelijk! 700 euro Denanja, wat heb je gekocht?!! Ik heb ook zin om te shoppen zeg! En geen last van obstipatie, eerder tegenovergestelde.. Misschien komt het hier nog. Hoop het niet en geen hoofdpijn. Met vlagen heeeel misselijk hoop dat t de komende tijd nog minder wordt.
En ben gister alsnog door de VK gebeld dat ze alsnog de combinatietest willen doen omdat landelijk na 1 april alle zwangere voor de nipt gaan en ik dan 4 weken moet wachten.. vond ze te lang.
Mooi Panter! Ook lekker beweeglijk dus. Zo lief. Die van ons draaide de hele tijd zijn kontje naar voren ipv mooi en profile.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - .. jaar - 1e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 28 maart - Aurin - termijnecho ♡ 28 maart - Panter - echo ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 29 maart - Medinilla - termijnecho ♡ 30 maart - Louloulo - 2e echo ♡ 30 maart - NewDreams - termijnecho ♡ 3 april- JongetjeM - intake vk ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 4 april- Liesje12345 - echo ♡ 4 april- Eetje - nipt ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 8 april- NewDreams - pretecho ♡ 8 april- Ting86 - termijnecho ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 10 april- Marloesje24 - 2e echo ♡ 10 april- Newmom1986 - termijnecho ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo Lijst aangepast Idgz - wat is je leeftijd (voor de lijst)?
Wat heb je geshopt Denanja? Ik denk dat ik straks vanuit werk naar de Prenatal ga. De kinderen eten bij mijn ouders, man is sporten dus ga maar kleertjes shoppen .. We hebben vanmorgen besloten om voor de combinatietest te gaan. Vk gebeld, morgen ontvang ik het formulier zodat ik kan bellen voor een afspraak.
Sedra maar als de combinatietest een verhoogd risico geeft moet je alsnog de nipt laten doen. Volgens mijn gyn zijn er extra mensen ingezet en zal de wachttijd na nipt niet meer dan 14 dagen zijn. Denanja wat heb je gekocht? Heb trouwens even gevraagd over de doppler. Maar mijn gyn raadt het af om te gebruiken voor de 12 weken. Dit omdat de straling toch best heftig is voor een baby die nog met de celdeling bezig is.
Wat een mooie echo panter. Twijfelde ook op een doppler te halen maar nu ik jouw bericht lees ga ik dat dus mooi niet doen.
Wat fijn die goede echo's 😀 Kan niet wachten tot wij ook weer mogen. Hier weten heel veel mensen al van de zwangerschap omdat ik het ook niet meer geheim kon houden ivb het spugen. Helaas nog steeds geen verbetering. Voor de lijst; mijn leeftijd is 25 jaar.
Het is jouw 1e kindje toch? Dan kan het nog wel even duren, bij mijn dochter kreeg ik pas met 26 weken een buik(je).
Hier ook al enorme pens Ws extra dik omdat ik al 4 dagen niet heb kunnen poepen. Nu aan de lactulose Foto staat op zijkant maar dat wil niet anders...
Ook jou 3e toch? Denk dat dat het verschil is met Idgz, het is haar 1e kindje. Bij ons is intern al opgerekt .