Panter, je mag gewoon kolven op je werk als je dat zou willen. 1548, waarschijnlijk weer borstvoeding. Dochter heeft bijna 2 jaar bv gekregen (toen ik 12 weken zwanger was van mn zoontje was het op) Zoon heeft 3.5 jaar bv gekregen. Dus ik gok dat ik toch wel weer voor de bv ga, al lijkt fv me wel makkelijk soms.
ja hoor gisteren weer een heel vrhaal getypt en t staat er ook gewoon niet kan vanaf gisteravond op mn mobiel ook niet meer op de site... stom!!! @bevalling. word hier ook een ziekenhuis bevalling, mn vrouw is als de dood dat er wat gebeurt en dat je dan te laat bent ofzo. de vk heeft dr al gerustgesteld dat zodra ik iets voel we naar et ziekenhuis mogen haha. @voeding. denk dat ik weer fulltime ga kolven. mn dochter was te lui om aand e borst te drinken dus heb vorige keer ook 3 maanden fulltime gekolft, op mn werk nog maar 2 weken gedaan en toen gestopt. ze waren aan het verbouwen en was geen ruimte en ook moeilijk met aflossen dat ik t gedoe zat was. daarna dus flesvoeding. hier zit ik 6 weken in een gisspalk sinds gisteren. werk gaat me deze week bellen of ze vervangend werk hebben. mn slijmbeurs in mn pols is weer opgezet waardoor mn pezen schuren en dat doet pijn. heb dt in dec ook al gehad en toen spuit erin gekregen maar dat mag niet nu ik zwanger ben dus weer een spalk . verder mn aankopen haha traphekjes 2 stuks (ja natuurlijk de duurste omdat de andere bij ons niet passen). digitale babyfoon waar meerdere cameras op kunnen. mee rij plankje met zitje voor achter de kinderwagen. kruik. paar kleertje voor tess en een jurkje voor mij en een maxi cosi. en badschoentjes dus niet echt veel voor de baby nog haha dat komt wel na de geslachtsbepaling. meiden met echo succes vandaag!!!
Denanja wat balen van je pols! ! Shoppen klinkt heerlijk! @ kolven op werk. Dat is op mijn werk echt onmogelijk. We staan met 3 man op 55 patiënten, en in de nacht met 2 op 250. Er is echt geen tijd om tussendoor te kolven. Ren je rot op mijn werk.
Ik ga weer borstvoeding proberen. Bij mijn dochter de eerste 4 maanden gegeven en daarna langzaam laten wennen aan flesvoeding. Ik heb toen verder nooit afgekolfd. Ook met mijn werk is kolven/borstvoeding geven niet te doen.... ivm klein team en bijna 24 uur per dag beschikbaar zijn. In het hoogseizoen amper tijd voor pauzes en fatsoenlijk eten. Nu ik zwanger ben en het seizoen weer gaat starten doe ik daar wel alles aan natuurlijk
Wat een gezellig geklets meiden. Hier vooral gewerkt de afgelopen dagen en genoten van het zonnetje . Ik loop al op het ZH en zal daar ook bevallen . Bij beide kids gedaan . Voornamelijk bij de bevalling van de eerste heeeeeeel blij dat ik in het ZH was . ben 2 1/2 uur aan het persen geweest en toen ze er bijna was kon ze nauwelijks door m'n bekken . Met de wijsheid van toen ( risico op grote baby's ) ben ik met de 2e zwangerschap bij 38,5 bevallen doordat m'n vliezen waren doorgeprikt . Dochter 2 werd namelijk bij een voldragen zwangerschap geschat op een gewicht van ruim 9 pond .😱 Beetje te zwaar voor mijn net 60 kilo en 1.65. Deze zwangerschap zal er op het eind net zo uit zien . Daarna weer heerlijk borstvoeding geven .
Balen Denanja met je pols in het gips! Ik ga voor flesvoeding. Borstvoeding heeft me nooit getrokken en door een borstverkleining is het niet eens een optie met 95% zekerheid te zeggen. Dus ik ga me die ellende niet op de hals halen om het te proberen maar ga gelijk aan de flesvoeding. Daarnaast vind ik het ook fijn als mijn vriend ook van de momenten samen kan genieten door de fles te geven (en niet onbelangrijk dat hij ook in de nacht eruit kan om de fles te geven )
Ik ga ook voor borstvoeding. Zoon krijgt nu nog 1x per dag. Hoe gaan jullie het doen qua werk en verlof? Hier is de planning 6 weken van tevoren stoppen en dan 1e half jaar thuis met behulp van onbetaald ouderschapsverlof daarna 3 dagen per week werken en man 4 dus 2 dagen kinderdagverblijf zoals we nu ook voor zoon hebben. Succes meiden met een echo!
Verlof: ik ga 6wk van te voren. Erna plak ik nog 4 weken vakantie. Ergens in januari 2018 ga ik weer werken maar neem 8u/wk ouderschapsverlof zodat ik 2 dagen p/w werk. Gaat dat financieel goed dan gaat mijn contract daarna mooi naar 16u.
Verlof wil ik 4 weken van tevoren nemen en daarna 4*9 gaan werken. Vriend blijft 5 dagen werken. Ik val net uit in voor mij de drukste periode van het jaar en een vervanger voor de functie die ik heb is bijna niet te doen ivm tijd nodig om je zaken eigen te maken. Mijn baas zal het grootste gedeelte van het werk overnemen waarschijnlijk. Als ik in januari terugkom kan ik gelijk beginnen aan de jaarafsluiting of als ik later beval dan mis ik hem net en kan ik meteen door naar de accountantscontrole.
Ik heb de 1e 2 weken van de zomervakantie vrij. Daarna nog 4 weken werken. Dan ga ik 6 weken van te voren met verlof. Begin januari moet ik weer beginnen, 3 dagen per week. Man gaat met ingang van volgend jaar 4 dagen werken.
Hier 8 weken voor de uitgerekende datum met verlof. Na de bevalling krijg je 2 maanden verlof en als je borstvoeding geeft komt daar nog een maand bij. Daarnaast kan 1 van de ouders een half jaar voltijd betaald ouderschapsverlof krijgen of een jaar deeltijd betaald ouderschapsverlof.
ik ga 5 weken van te voren met verlof en moet dan 3 jan. weer beginnen. heb overlaatsing naar een andere stad (dichterbij) aangevraagd en hoop dat ik dan daar kan beginnen. mijn zomervaknatie is in mei 3 weken... dus als k nu 6 weken thuis ben begint mn vakantie ik heb nu al ouderschapverlof die eindigt op 3 aug. laat hem dan vervallen en werk dan ruim een maand fulltime maar als k weer ga werken ga ik weer terug naar 32 uur. mn vrouw werkt ook 32u. tess gaat 1 a 2 dagen per week naar de gastouder dus goed te doen .
Zweden Bitterkoekje? Ik heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en ook last van mn onderrug .. Vind t maar eng 😐 Ben gisteren echt keihard tegen een kast aangelopen (die toch echt al 3 jaar op diezelfde plek staat 🙈 ) Vol met mn hele zijkant. En dan nu dat gevoel. Zit me niet lekker. Het is dat ik morgen deel 1 van de nekplooi meting heb (termijn echo) anders had ik gebeld om even na te laten kijken.
Nee het is echt dat zeurende ongi gevoel helaas 🙁 Misschien straks toch even bellen om te vragen of het geen kwaad kan.
Schud me de hand, hier ook een ongi gevoel. Echt een zeurend/ trekkend gevoel laag in mijn buik.. Maar ik denk toch echt dat het op oprekken van de banden is.
@ NewDreams Nee iets dichter bij Nederland; Luxemburg Gelukkig heb je morgen echo... ik zou ook niet gerust erop zijn als ik tegen iets was aangelopen.
Bitterkoekje die verlofmogelijkheden bij jullie klinken fantastisch! Geloof dat ik ga verhuizen @ongigevoel: ik zou gewoon even bellen. Mss kunnen ze je gerust stellen.