Hier vanavond de echo ahhhh spannend sta nu al op en neer te springen, ik hoop zo dat het hartje nog steeds klopt Het voelt nog steeds zo onwerkelijk.
Spannend Medinilla! Ik heb net het ziekenhuis gebeld. Assistente zei, zolang er geen bloed komt kan je ervanuit gaan dat het goed gaat. Mn baarmoeder kan last hebben van spierpijn door de klap. Ik moet het morgen bij de echo wel aangeven zodat ze alles even extra kunnen nakijken.
Verlof: 2 weken vooraf stoppen en dan nog 13 weken erna. Dan terug ft werken. Voeding sowieso borstvoeding. Veel makkelijker, altijd de goeie temperatuur niet moeten opwarmen. Je moet niet opstaan gewoon baby mee in bed en verder slapen tijdens de voeding.
Hier was de borstvoeding door de vele allergieën en verborgen reflux juist veel ingewikkelder dan flesvoeding. Ik kan juist niet slapen met een kind in bed, ben altijd bang om de deken erover te trekken of dat de baby uit bed valt ofso 🙈
Dat is voor mij de reden om dit keer niet eens aan borstvoeding te denken. Mijn zoontje heeft 6 weken in het ziekenhuis gelegen vanwege koemelkallergie en reflux, na 6 weken en de juiste voeding/ medicatie hadden we een ander kind. Met de baby in mijn buik heb ik een hartig woord gesproken. Hij/ zij wordt een voorbeeldige baby die niet huilt en meteen doorslaapt .
Zo, ik heb nog even 2 weken vakantie voor mijn verlof geplakt. Week 29 en 30 vakantie Week 31, 32 en 33 werken. Met ingang van week 34 met verlof!
Medinilla je zal idd een bewegende baby zien. Echt zo superschattig rond deze termijn. Newdreams goed dat je gebeld hebt. Heeft het je wat gerust gesteld? Loulou 2 weken voor de uitgerekende datum pas met verlof? Hou je dat wel vol? Ik denk dat ik het niet eens vol hou tot 6 weken ervoor met mijn zware werk. Ik lig er ws rond de 20 weken al uit met aangepaste kantoordienst. 1548 haha. Tja mijn kind wordt zowieso een voorbeeldig kind. Maar heb idd deze afspraak ook al gemaakt. Hier vandaag weer flink misselijk. Bah....het is 2 weken weg geweest en ik voelde me zo goed. Maar heb gister te weinig gedronken en denk dat het daarvan komt. Vandaag dus extra drinken.
@Voeding, we gaan weer voor borstvoeding! Bij mijn dochter 9 maanden gedaan waar ik het voornemen ha dom te stoppen als ik weer zou gaan werken, maar het ging zo goed! Met 9 maanden was ik er van de één op de andere dag klaar mee haha Als het goed is ga ik na mijn verlof in dienst, dus ga dan wel bespreken hoe we het kunnen regelen met kolven... @Verlof, ik ben van plan 4 weken vantevoren met verlof te gaan en zeker nog 4 weken onbetaald erachteraan te plakken, misschien meer. Maar even kijken hoe het gaat vantevoren, ik ben nu nog ZZP'er namelijk dus als ik het red tot 4 weken tevoren zou mooi zijn.
Succes straks Medinilla! Echt superleuk idd, had echt bijna tranen in mijn ogen staan toen ik dat minimensje zag bewegen. Balen Panter dat je weer zo misselijk bent vandaag. Ik ga vandaag hoofdpijndag nummer 3 in. Was even weg sinds gisteravond, maar vanaf vanmiddag weer fijn terug. Toch nog maar eens een paracetamol proberen.
bleh panter vervelend hier ook slechte dag vandaag. ik vind het met kolven ideaal, deden de eerste 10 weken om de nacht eruit, heerlijk als je weet dat je gewoon kan doorslapen haha daarna sliep ze door dus helemaal ideaal haha ben wel bag dat ik er deze keer eerder klaar mee ben t kolve. medinilla super leuk weer echo! succes vanavond!!! tess krijgt zo 2 inentingen dat word krijsen!
Succes met de echo Medinilla!! Wow wat wordt er veel gekletst de laatste tijd. Het voelt voor mij alsof ik me nog een beetje koest moet houden omdat ik nog minder ver ben en nog geen enkele échte goede echo heb gehad met een mooi duidelijk kloppend hartje. Vrijdag daarom een korte pretecho geboekt... Hadden we van Aurin van haar echo gisteren nog iets gehoord of heb ik dat gemist?
Waarom koest houden als je (iets) minder ver bent? Lekker meekletsen en gal spugen over kwaaltjes etc. En vanaf de positieve test droomt iedereen over het kindje, en hoe het zal gaan, wat we het liefste willen etc. We maken allemaal hetzelfde mee. Dus niks niet koest houden!
Hahaha natuurlijk hoeft dat niet. Ik bedoelde meer dat ik dat van mezelf moet doen.. Uit zelfbescherming!! Ik vind het overigens ontzettend leuk om de voorkeuren van iedereen te lezen qua bevalling en voeding en dergelijke!! Dus lekker doorkletsen allemaal hahah!
Afgelopen maandag onze eerst termijn echo gehad. Deze was mooi, lieve kleine beentjes en armpjes gezien, erg leuk! Hartje klopte mooi, maar was helaas nog niet te horen.Althans dat heeft ze sowieso niet gedaan/geprobeerd. Wel even heel kort een prachtig 3D shot gezien waarin het echtn iet leek alsof we bij het babytje zelf waren in het zakje. Was echt magisch Dezelfde dag ook laten bloedprikken en de eerste deel van mijn intake gehad. Volgende week heb ik het tweede gedeelte ( i.v.m tekort aan tijd). Suiker bleek na het prikken iets te hoog te zijn, dus daarvoor moest ik vandaag nog een keertje nuchter terug. Ik heb verder nog niks gehoord... Geen nieuws is goed nieuws, dus laten we dat hopen! Dames met echo's vandaag goede resultaten hoop ik.. . P.s. zou iemand mijn uitrekendatum kunnen wijzigen naar 18 oktober? En op 10 april Afspraak VK + 14 geslachtsbepaling
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 29 maart - Medinilla - termijnecho ♡ 30 maart - Louloulo - 2e echo ♡ 30 maart - NewDreams - termijnecho ♡ 3 april- JongetjeM - intake vk ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 4 april- Liesje12345 - echo ♡ 4 april- Eetje - nipt ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 5 april- 1548 - combinatietest ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 8 april- NewDreams - pretecho ♡ 8 april- Ting86 - termijnecho ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 10 april- Marloesje24 - 2e echo ♡ 10 april- Newmom1986 - termijnecho ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo Mijn combinatietest toegevoegd.