Hihi oke.. Ja ik heb nog maar 1 echo met kloppend hartje gezien dus ergens in m'n achterhoofd nog wel spannend... maar wel vertrouwen in m'n lichaam en m'n frummeltje
Top Goey! Leuk om te zien he die kleine armpjes en beentjes. Bij ons heeft ze het hartje laten horen maandag en dat was al goed te horen hoor, was ook heel bijzonder.
Inderdaad zo bijzonder, moest me inhouden om niet enthousiast te gaan ademhalenen te gaan lachen omdat het beeld elke keer verstoord raakte hahaha ik weet niet hoe je hier een foto kan uploaden, maar ik heb zo een mooi shot met een handje waar je gewoon alle vingertjes kan zien, werd opslag verliefd gewoon!
Prachtig goey! En iedereen vooral schrijven want wat is nu 1 of 2 weken verschil op een zwangerschap van 9 maanden. Straks wordt de een geboren en 3 weken later de ander. Maakt onder de streep helemaal niks uit. En qua klagen hier weer hele dag moe en misselijk geweest... gelukkig nu weekend.
Wat een mooie echo. Zijn er meer meiden hier die 4 a 5 keer per dag overgeven? Volgens mij ben ik een HG gevalletje. Er blijft helemaal niks in geen eten geen ontbijt en dit vanaf 5.5 weken. Wil niet klagen en ben dankbaar maar vroeg me af hoe dat bij jullie ging.
Mooie echo Goey! En inderdaad duidelijk een arm en handje te zien.. Vrouwvan balen dat je zoveel overgeeft . Houdt je wel in de gaten dat je niet uitdroogt. Ik ben sinds dit weekend helemaal kwaalvrij, hopelijk zakt het voor jou ook rond de 10-12 weken.
Hahaha natuurlijk ook prima als je daar voor kiest, geen commentaar hoor! Alleen ff het rommel ding vertellen 😊
Natuurlijk vertrouwen hebben. Ik heb nog geen een echo gehad ook nog geen intake.. duurt nu wel erg lang.. maar zoals je zegt vertrouwen hebben 👍
Prachtige echo Goey!!! Echt heel mooi. Wauw MeisjeM, knap dat je zo lang kunt wachten!!! Vrouwvan, wat verschrikkelijk dat spugen. Ik begrijp niet hoe je zoiets kunt volhouden! Ik voel me sinds een paar dagen steeds slechter. Maar ik hoef niet over te geven, ben daar sowieso nooit gevoelig voor. Maar ik vond mijn werkdag vandaag hierdoor extreem lang duren!!! Met overgeven erbij zou ik me zeker ziek melden. Heel veel sterkte. Hoe ver ben je nu? Ik zie je niet op de lijst. Ik vind overigens verse gemberthee echt helpen!! Wat betreft verlof.. Ik ga als ik me goed voel zo lang mogelijk door. Werk in het bedrijf van mijn vriend dus als ik me goed voel ga ik gewoon. Al is het maar voor een paar uurtjes. Ik persoonlijk heb het echt nodig om onder de mensen te zijn en ben na al die weken verlof er weer heel erg aan toe om mijn collega's te zien en lekker op "volwassen" niveau te kletsen! Ik geniet heel erg van beide!!
Panter geen idee of ik vol hou. Vorige keer tot 2 weken ervoor gewerkt was normaal de bedoeling tot 1 week ervoor. Hoeveel zwangerschapsverlof krijgen jullie in nederland.
Hier een heel bewegend kindje gezien, eerst totaal geen beweging. Ik nog zeggen goh er zit geen beweging in. Nou ik heb het geweten wat kan die bewegen zeg ! Ben helemaal in de zevende hemel Nog mooier ben 1 dag vooruit gezet morgen 11 weken zwanger
goey wat een mooie echo!!! en madnilla wat fijn dat je.echo goed was!! vrouwvan niks binnen houden is niet goed hoor iknzou het even met de.vk over hebben. ik zelf geen 1x per dag over en op een slechte dag zoals vandaag 2 a 3x maar hou mn avondeten over t algemeen wel.binnen. kreeg vandaag wel.een.tip.over wagenziek armbandje van de etos, helpt bij de een.wel en ander niet dus ik ga het proberen denk ik. dames ik vind de tijd best snel gaan jullie ook?? of ben ik de enige whawha
Hoi meiden.... Jemig wat gaan jullie hard!!!! Wat een mooie echo foto's panter en goey!!!!! Andere meiden met een goede echo ook heel fijn natuurlijk!!!!!! En wat een mooie buikjes al 😍😍 Bevalling: dat wordt hier weer in 't ziekenhuis ivm medische indicatie. Bij dochterlief had ik daar een beetje moeite mee, maar na de problemen van toen ben ik eigenlijk wel blij dat deze ook in 't zh geboren wordt. Voeding: ik wil weer borstvoeding gaan proberen te geven, maar zodra ik merk dat dit niet meer werkt stop ik ook meteen! Bij dochterlief zaten er te weinig voedingsstoffen in waardoor ze een mega huilbaby werd en niet genoeg aankwam tussen de 3 en 6 maanden... Hier vandaag ook weer voor een echo geweest en controle van m'n bloeddruk. Bloeddruk was nu goed en ook de echo was weer fantastisch!!!! We konden zelfs al een kleine inhoud van de maag en blaas zien en dat terwijl het hele kindje nog maar 5cm is. Ook konden we de navelstreng zien kloppen (heel bizar) en natuurlijk de mooie bewegingen 😍😍😍 De 3d foto is vandaag iets minder mooi, omdat ukkie er niet goed voor lag....
Dat je melk niet voldoende voedingsstoffen bevat kan niet. Borstvoeding is altijd aangepast aan de noden van de baby. Het probleem is vaak gewoon dat er gezegd wordt dat er maar 6 voedingen meer mogen zijn aan 3 maand. Maar bij bv drinken ze meestal kleinere hoeveelheden waardoor ze nog steeds 8-12 voedingen nodig hebben. Ik zou hier heel graag opnieuw tot aan 6maand bv geven en dan pas terug beginnen met vaste voeding.
Weinig zin om deze discussie aan te gaan, maar als je mijn gekolfde waterige melk in de koelkast zou zien staan denk ik dat je anders zou oordelen. Was simpelweg troebel water...... Daarnaast had ik haar echt veel aan de borst liggen, vaak elk uur maar ook dat hielp niet! Toen ik overstapte op kunstvoeding had ik binnen een paar dagen een totaal andere baby! Mijn dochter woog met 6 maanden dan ook maar net 5 kg....