Wat een super mooie echo's weer zeg. 😍 Ik mag gelukkig over 2 weken weer met 11+5 weer. Een echo gekregen met 7+1 dus super spannend. Afgelopen dagen weer erg rot gevoeld en hoop overgegeven wat alles wel iets minder leuk maakt. Ook slaap ik de halve dag en heb ik nergens puf voor. Ik weet nog niet of ik borst of fles voeding wil geven maar neig nu naar borstvoeding moet me er eerst nog echt in verdiepen. Als goed is word mijn contract in mei niet verlengd en anders is het de bedoeling dat ik ontslag neem. Ik werk vooral halve dagen en wil straks 2 hele dagen gaan werken zodat baby niet naar kinderdagverblijf of gastouder hoeft maar gewoon door vl of schoonmoeder opgevangen kan worden.
Lou lou. In NL krijg je 16wk verlof waarvan je minimaal 4 weken voor uitgerekende datum gebruik v moet maken. Sterrenmama mooie echo's! ! Wij gaan volgende week met 11w6d na de echo het denk ik wereldkundig maken. Spannend hoor.
Jeetje meiden, ik kan jullie niet bijhouden! Wat een super mooie echo's komen er voorbij. Wij hebben volgende week een extra echo, bij een extern bureau. Kon simpelweg niet zo lang wachten 😊 Over de rest denk ik totaal nog niet na. Eerst maar eens een goede 20w echo en dan maar eens verder kijken..
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 30 maart - Louloulo - 2e echo ♡ 30 maart - NewDreams - termijnecho ♡ 3 april- JongetjeM - intake vk ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 4 april- Liesje12345 - echo ♡ 4 april- Eetje - nipt ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 5 april- 1548 - combinatietest ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 8 april- NewDreams - pretecho ♡ 8 april- Ting86 - termijnecho ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 10 april- Marloesje24 - 2e echo ♡ 10 april- Newmom1986 - termijnecho ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo Loulou & NewDreams succes meiden!
Eerste echo met 6 weken en 3 dagen en de andere is met 10 weken en 6 dagen ( foto's bijgedraaid maar hier keren ze weer om .... )
Ik ook over 2 uur plotseling een echo minimaal bruinverlies en roseverlies gehad gisteravond. Pff ben weer zo onzeker. Wat een mooie 3Decho sterrenmama.
Ik heb hetzelfde gehad . veel melk maar daarin zat te weinig vet voor de baby . Hierdoor nooit het gevoel dat het vol zat en groeide ze ook niet . Mijn eerste was in de buik al erg verwend en had gewoon dikke pap nodig . Dus volgens mij kan het wel .
Ach nee he !! Hoe laat heb je de echo ?? Veel succes hoor ! Hoop dat er niks verandert is en er een mooie babe te zien is met een kloppend hartje
Wat een mooie echo Medinilla! @Vrouwvan: heel veel succes zo bij de echo. Minimaal bloedverlies hoeft gelukkig niet altijd iets te zeggen. Ik duim voor je dat alles goed is! @ Loulou: hoop op een prachtige echo ook voor jou! @Newdreams: Ook heel veel succes vandaag bij je echo!
Succes vrouwvan ik duim dat alles in orde is. Helemaal goedgekeurd. Mooi mee met de termijn meting gaf 9weken en 1 dag. Binnen 2 weken opnieuw en dan een nekplooimeting Het was goed aan het bewegen.
Loulou wat fijn dat je goede echo had! sterrenmama wat een mooie echo!!! vrouwvan ik denk dat je nu de echo hebt ik duim! hoop dat alles goed is!!!
Vrouwvan wat eng! Hopelijk is het niks. De assistente ze gisteren tegen mij dat enkel wat bloedverlies niet zo veel meer zegt op dit termijn, enkel als het gepaard gaat met flinke krampen en flink bloedverlies. Dus hoop dat dat voor jou ook opgaat! Super dat alles goed was Loulou! Lekker genieten nu. Sterrenmamma, toch een gave echo! Hg, weet even niet meer wie het dacht te hebben. Heb je al andere medicijnen gehad? Hou goed in de gaten dat je niet uitdroogt. Misschien je urine even op ketonen laten checken om het zeker te weten? Mooi termijn om het te vertellen toch panter! @all: yesss echo was goed! Ben nu officieel uitgerekend op 23 oktober 😍 Heb ik al die tijd toch gelijk gehad! Echo moest inwendig, want mn baarmoeder lag ver naar achteren. Ik heb nog altijd het hartje niet gehoord, had gehoopt het vandaag te horen maar niet dus. Hopelijk volgende week bij de pretecho dan. Die is uitwendig. Voor de lijst: 23 oktober uitgerekend