@ NewDreams; fijn dat je echo goed was! Ik heb het hartje ook nog niet gehoord, bij mijn vk laten ze dat pas bij controles vanaf 12 weken horen. Ik zal je aanpassen op de lijst.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 30 maart - Louloulo - 2e echo ♡ 30 maart - NewDreams - termijnecho ♡ 3 april- JongetjeM - intake vk ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 4 april- Liesje12345 - echo ♡ 4 april- Eetje - nipt ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 5 april- 1548 - combinatietest ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 8 april- NewDreams - pretecho ♡ 8 april- Ting86 - termijnecho ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 10 april- Marloesje24 - 2e echo ♡ 10 april- Newmom1986 - termijnecho ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo NewDreams aangepast!
Tnxxx panter! Dank je voor het aanpassen 1548 😊 Bij de pretecho zei ze ook pas met 12 weken inderdaad. Ik heb ook enkel nog maar inwendige echo's gehad, dus weet niet of het daar überhaupt mee kan. Volgende week zaterdag ben ik 11+5, dus hoop dat ze dan het hartje wil laten horen. Die 2 dagen zullen toch niet zo veel uitmaken dan lijkt me.
Hier had ik een uitwendige echo, maar de blaas was half leeg, ze heeft flink lopen drukken hahah. Hier ook geen hartje gehoord. Heb vrijdag wel een gesprek over de combinatie test of nipt. Maar je krijgt standaard met 12 weken geen echo zeker als je gelijk voor de nipt gaat ?
Bedankt meiden...Ben weer thuis..Gelukkig alles zag er goed uit en baby deed het goed. Newdreams fijn dat je echo goed was. Hier op naar de termijnecho volgende week. Ps wat kan het trouwens verschillend zijn per verloskundige. Ik krijg alleen uitwendige echo's en hartje ook eventjes gehoord een keer. Heeft inwendig en uitwendig ook wat met je lichaamsbuikvet te maken?
Super Vrouwvan dat alles goed is! Newdreams heel fijn die goede echo! echo bij nipt wordt niet gedaan voor zover ik week. Al las ik wel ergens dat de echo voor de nipt niet ouder dan een week mag zijn om aan te tonen dat het kindje leeft. Al weet ik dat niet zeker of dat klopt, heb ik verder nog nergens gelezen en verloskundige heeft ook niets hiervan gezegd.
Ik krijg wel een echo voor de nipt. Dit omdat de nipt nog een studie is. Mss verschilt dat per zh? Vrouwvan gelukkig dat alles goed gaat!
Wat fijn vrouwvan! Hier gaf de vk aan dat het hier tot de 12 weken standaard inwendig is, hoe veel buikvet maakt niet uit.
Ik heb 2x heel kort het hartje te horen gekregen. Ze laten het wel niet graag te lang horen omdat ze niet goed weten of het schade zou brengen of niet aan het kindje. Vanaf da ze met uitwendige echo kijken kan het sowieso geen kwaad.
Ik heb zwaar ondergewicht, dus met buikvet heeft het niks te maken. Mijn baarmoeder ligt heel erg naar achteren, dus dan is het beter te zien inwendig (kom je dichterbij de baarmoeder) Was echt een heel groot verschil met inwendig en uitwendig. Uitwendig zag je alleen losse pixels, inwendig zag je echt de contouren, vaste lijnen aan elkaar. Gelukkig vrouwvan! Beetje gerustgesteld?
Hmm, lijkt me vreemd dat het per ziekenhuis verschilt juist omdat het een studie is. Ik zou een extra echo niet erg vinden hoor
Dag dames, mag ik hier nog meeschrijven? Ik durfde steeds niet, want ik heb een hematoom en daardoor al wekenlang veel bloedverlies. Maar ben nu 11 weken en de kleine trekt zich er blijkbaar niks van aan, dus begin nu wat meer moed te krijgen. Vandaag weer een echo gehad en baby was beweeglijk, met een stevig kloppend hartje en een lengte van 5 cm.
Natuurlijk mag je meekletsen Toutepetite! Snap dat je in spanning zit , hopelijk blijft het allemaal goed gaan voor je! Kan het bloeden door een hematoon nog stoppen of kan je dat de hele zwangerschap houden? Wat is je leeftijd en hoeveelste kindje? Dan voeg ik je toe op de lijst.
Dankjewel 1548, wij hebben trouwens nog samen in een topic gezeten, maar dan hebben we allebei een miskraam gehad (ik in december vorig jaar). Leeftijd: 35 jaar, eerste kindje. Uitgerekend op 18 oktober. Eerstvolgende echo: 13 april. Hematoom kan inderdaad de hele zwangerschap blijven, maar ik hoop van niet!
Wat fijn Vrouwvan! Welkom Toutepetite! Wat vervelend zo'n hematoom... ik hoop voor je dat je er niet de hele zwangerschap last van hebt. Hier heb ik vandaag de bloeduitslagen over de post gekregen. Schrok me rot, want stond positief achter rode hond (vorige zwangerschap negatief). Uiteindelijk de assistent van de gyn aan de lijn kunnen krijgen en volgens haar was ik niet besmet. Waarom ik dan bij vorige zwangerschap negatief getest was geen idee. Morgen wel een recept halen bij de apotheek voor ijzertabletten. Blijkbaar heb ik bloedarmoede.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 30 maart - Louloulo - 2e echo ♡ 30 maart - NewDreams - termijnecho ♡ 3 april- JongetjeM - intake vk ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 4 april- Liesje12345 - echo ♡ 4 april- Eetje - nipt ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 5 april- 1548 - combinatietest ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 8 april- NewDreams - pretecho ♡ 8 april- Ting86 - termijnecho ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 10 april- Marloesje24 - 2e echo ♡ 10 april- Newmom1986 - termijnecho ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 13 april - Toutepetite - echo ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo Toutepetite toegevoegd!
Je naam kwam mij al bekend voor maar ik wist niet meer waarvan .. Fijn dat je ook weer snel zwanger bent geworden.. Sta je nu onder strengere controle met een hematoon?