16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ja panter volgens de gyn kon dat inderdaad ze zei met 3 a 4 weken kan die zo maar naar boven gegroeid zijn. Ik voel me zoo lomp dus de moederkoek is de placenta. Ik heb er echt geen verstand van dacht dat de moederkoek weer iets anders was. Maar het kan dus naar boven groeien zei ze. Ik hoef volgens haar niet rustig aan te doen want ze zei de baby heeft er voor de rest geen last van. Die zit er boven.

Ja newdreams en hoe ben wel wat gewend maar schrok toch flink ik dacht het zal toch niet he..maar gelukkig ziet het er goed uit.

Thx toetepetite

2. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Pffff gelukkig vrouwvan! Blij goed nieuws van je te lezen!

3. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Fijn dat alles goed is! Wel spannend hoe de placenta zich nu gaat ontwikkelen!

4. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Vrouwvan , wat schrikken zeg . Gelukkig is alles goed , fijn dat je dan gelijk door mag voor een echo . Nu hopen dat het niet vaker gebeurt. Je schrikt je rot iedere keer .

Panter, denk aan jezelf hoor . Werken in de zorg is nu eenmaal zwaar . En steeds buikpijn door het tillen is niet normaal in je zwangerschap . Althans , je lichaam geeft het signaal dat je het rustiger aan moet doen . Naar luisteren hoor ..

Hier net de bekende harde plek gevoeld boven m'n schaambot. Moest plassen en denk dat mn baarmoeder hierdoor iets naar voren kwam . Ik weet ook niet of ik het goed voel maar zo heel af en toe voel ik dus heel laag wat gekriebel/geplop. Vind het enorm vroeg om de beeb te voelen maar lees dat het wel kan . Heb geen idee wat het anders kan zijn . T is niet het bekende darm gevoel zeg maar .

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    vrouwvan gelukkig dat alles goed is met de baby!!! hopen dat de placenta nog iets omhoog gaat.
    wat ik overigens wel raar vind is dat je niet rustig aan hoeft te doen. mn nicht had dit 2mnd geleden ook en heeft meerdere keren zo erg gebloed en zij moest wel rustig aan doen, had echt bed/bank rust. zodra ze ook ging werken ging ze weer bloeden. nu ze wat verder is is t over maar ze heeft toch 3 weken ofzo rustig aan moeten doen. dus doe aub geen rare dingen!

eetje. wat bijzonder als t echt de beebj is. je hebt al 2 kinderen dus je weet t zelf t beste :)

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wat een goed nieuws vrouwvan!

7. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Vandaag precies 12 weken! Voelt wel als een soort mijlpaal.

8. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Oh vrouwvan, wat zul je opgelucht zijn! Superfijn dat alles goed is.

Kleinebeer gefeliciteerd! Ik ben morgen 12 weken. Voelt idd als en mijlpaal.

9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Denanja ze heeft niks gezegd over rustig aandoen moet sowiesp zeggen dat de gyn net uit een operatie kwam ze had haar groene kloffie nog aan dus we hebben ook niet echt gezeten. Mocht gelijk liggen en stond met 10 minuten weer buiten. Heb wel het hartje gehoord en op de echo zag ik niks geks.

Bloed is nu overgegaan in donkerbruin. Blijf het eng vinden.

Ga sowieso wel rustig aan doen en als het klopt wordt ik straks nog even teruggebeld door mijn verloskundige dan vraag ik het gelijk even.

Ps was je nicht ook 10 weken?

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou ook kalm aan doen vrouwvan. Blij dat je baby het goed doet! Maar een onbezorgde zwangerschap is het niet voor je. Hoop dat je wat rust kunt vinden.

Hier ging werken goed gister. Werkte op lichtere afdeling en was heerlijk. Lekker gewerkt met lieve patiënten. Vanavond mag ik daar weer naar toe.

11. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier even wat minder online geweest, afgelopen dagen flink moe en misselijk. Ik neem eigenlijk teveel hooi op mijn vork maar ja stilzitten kan ik ook niet. Ook nog steeds veel last van obstipatie en avondeten is ook nog niet mijn ding.

Wel vanochtend de toekomstige babykamer verder opgeruimd, veel weggedaan en de rest naar zolder. De kasten staan nu te koop dus zodra die weg zijn kunnen we verder :) gister bij de ikea de eerste nieuwe kast voor zoons kamer gehaald dus die binennkort opbouwen en de kamers verven. Allemaal leuk! En dan dinsdag mijn termijn echo, toch wel weer spannend, al ben ik minder zenuwachtig dan de vorige keer.

@vrouwvan: fijn dat alles goed is.

@denanja: hopelijk geniet je in parijs!

@panter: dat klinkt al een stuk beter te doen qua werk!

@eetje: hiee gisteravond ook wat gekriebel en vlindera in de buik. Ik voelde mijn zoon pas bij 21 weken dus dit zou heel snel zijn maar heb er wel even van genoten.

@ 12 weken: super dames die het bereikt hebben, ik kijk er ook naar uit!

En sorry aan iedereen die ik vergeten ben,.geheugen is een zeef maar ik lees wel alles

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    vrouwvan ja bij haar was t van 10 tot 15 weken ofzo heb nu al paar weken niks gehoord en denk dat ze nu rond de 20w. zit.

panter fijn dat je beter gewerkt hebt nu!! kan je niet veagen of je altijd op die afdeling kan?

parijs was heerlijk... nu in de thalys terug, ook wel fijn mn dochtertje en hondje weer te zien :) lang leven de biologische klok we waren elke ochtens 8u wakker haha

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Die afdeling is kortdurende revalidatie dus in 6wk kan het ineens weer zwaar zijn doordat er nieuwe patiënten komen in het begin van hun revalidatieproces. Ik kijk waar het schip strand, gaat het niet dan meld ik me ziek.
    Volgende week moet ik weer naar een andere afdeling. .benieuwd hoe dat is. Mss valt dat ook weer mee.

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Saba wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Geef je ook over of dat niet?

Vrouwvan hoe gaat het?

Hier alweer wakker. Wachten op bezorging vd vaatwasser. Onze vaatwasser was kapot en ik kan echt niet zonder. Dus meteen een nieuwe gekocht en die komt vandaag. Yes!

15. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Nee ik hoef niet te spugen. Het draait alleen rondjes in mijn maag.
    Veel plezier met je nieuwe vaatwasser, onmisbaar idd!

16. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Even ego-post. Yes! 12 weken ☺

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Yeah die 12 weken grens is fijn!! Kan niet wachten :D

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik kan ook niet wachten op de 12w!!

saba balen. hier andersom haha niet echt misselijk wel spugen haha

19. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de 12 weken!! Ik ben al blij dat ik morgen in de dubbele cijfers zit haha! 2 weken lijken nog zo lang..

Ik ben ook zooooo misselijk, vooral vanaf ca. 9 uur tot 12 uur. Dan is het het ergst!! Ik heb ook zo vaak de hik en moet zo veel boeren. Herkenbaar voor iemand?? Gelukkig hoef ik niet te spugen maar voel me echt beroerd.

Fijn een nieuwe vaatwasser Panter! :) En Vrouwvan, hoe is het nu met jou?

20. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Goedemorgen meiden,

Panter fijn zo een vaatwasser he scheelt enorm. Kan me goed voorstellen dat als die eenmaal kapot is je direct een nieuwe besteld.

Saba die misselijkheid is erg erg vervekend inderdaad. Ik weet heel goed wat je voelt. Ik heb tot nu toe ongeveer 4 weken lang geen enkele avondmaaltijd binnen kunnen houden ook ontbijt vliegt er 9 van de 10 x uit. Ben echt al 4 kilo afgevallen.

Newmom sterkte meid nog even volhouden, wat ik ga zeggen klinkt misschien heel cruw maar ik zou die misselijkheid met liefde van je overnemen die paar uur. Hier s het namelijk non stop.

Hier gaat het zijn gangetje, as woensdag termijnecho nu 10 weken zwanger. Volgens mijn berekening morgen pas maar goed houdt even die van de verlos aan. Heb tot nu toe alleen zeer lichtbruine afscheiding natuurlijk van die bloeding van vorige keer. Hoop dat het snel weer normaal is want het is en blijft eng. Ik ben zoo blij als ik binnen 2 weken die 12 weken passeer.

Deel Deze Pagina