Hihi ik laat 't door m'n man doen hoor.... Ben niet zo'n held 😉 alleen als hij er niet is doe ik t zelf en vind dat verschrikkelijk!
Ja het zijn gewoon strakke jurken, maar dan van lekker stretch stof. Dus nu kan ik ze ook gewoon aan, en je ziet er niets van af verder. Bij de wehkamp was er gisteren tot 80% korting dus kon het even niet laten. Wat heftig dat misselijk zijn. Hopelijk zakt het vanavond nog wat.
ik heb dus echt helemaal geen last van mn borsten. zuurbranden dat is t enige dat ik kan ontdekken. maja kan allemaal nog komen en dan denk k terug aan nu haha .
Wat moet je straks spuiten sterrenmama? Fraxodi/fraxiparine? Hier beginnen boobies ook pijn te doen. Verder nergens last van op de constante honger na.
Ik heb trouwens echt al rare opmerkingen gehad van mensen sinds een paar dagen. Gisteren ging ik even wat ophalen bij mijn ouders (wonen in hetzelfde dorp dus erg dichtbij) en ik stond in de keuken te praten met mijn moeder. Komt mijn vader binnen en raakt met zijn vuist mijn buik aan, 'Hooii, alles goed?" Vond het echt super raar. Hij doet dat nooit, hahaha. De volgende dag was ik er samen met mijn man en mijn vader vraag uit het niets 'En is er nog nieuws bij jullie??' Ik keek mijn man aan en hij mij ... super ongemakkelijk, haha. Ben snel maar een verhaal over de kat begonnen. Vandaag op mijn werk, een collega die er altijd van alles uitflapt wat hij denkt 'Wat zie je stralend uit!!' en terwijl hij het zei zag hij dat ik wat schrok en hij keek wat ongemakkelijk en ik maakte maar snel een grapje. Echt vreemd allemaal.
Ooh wat naar sabagirl.... Herken 't wel hoor, de ene dag heel positief en de andere weer heel onzeker.... Helaas is wachten het enige wat we kunnen doen... *digiknuffel* Idd panter de fraxiparine m'n hele zwangerschap en dan nog 4 weken na m'n bevalling.
Goedemorgen meiden, Wat wordt hier veel gekletst! En wat een heftige/bijzondere verhalen allemaal, we zijn een bijzondere groep. Onze zoon is voor de 30 weken geboren en gelukkig gaat nu alles goed, maar dat is ook een hele spannende tijd geweest. En ik merk ook dat deze zwangerschap een stuk minder zorgeloos is dan de vorige, dus ik kan me in veel van jullie verhalen inleven. sabagirl, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt... Is ook niet gek na jouw verhaal. Ik kan wel met allemaal clichés komen, maar het is nou eenmaal een spannende tijd. Blijf het maar goed ventileren hier . Ik hoop heel hard voor je dat het allemaal goed gaat! Sterrenmama wat naar ook voor jou dat ook jij geen zorgeloze zwangerschap zal meemaken. Succes met het zetten van de prikken... Ik ken het van mijn IVF en vond dat echt geen pretje, laat staan voor zo'n lange tijd. Wat apart die opmerkingen allemaal kleinebeer... Je zou denken dat ze iets voelen he?! Verder hier nog weinig klachten, behalve een beetje zere borsten. Blijft mega spannend! Ook nog niet nagedacht over opvang enzo... Hoop dat ik zo overal op gereageerd heb...
He Sabagirl, zet hem op vandaag . Waarom ben je onzeker ? Herken het wel hoor , maar we moeten onze gedachten omzetten .
Mag ik me hier aanmelden? Vanmorgen een positieve test! Erg vroeg op 10 dpo.. Ben ongeveer 28 oktober uitgerekend van ons 3e kindje 😍 (4e zwangerschap) Ik ben 32 jaar en heb een zoontje van 7,5 en dochter van 2!
Welkom aurin! Gefeliciteerd! Kleinebeer wat bijzonder he...zouden die mensen een 6de zintuig hebben? Sabagirl, laat angst geen leidraad zijn. Iedere zwangerschap is anders...je kunt ze niet met elkaar vtergelijken. Hou vertrouwen in je lijf en baby...pas als bewezen is dat het niet oke is kun je instorten. Tot die tijd moet je proberen vertrouwen te hebben. (Maar herken je angst heel goed!!!)
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 1 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - 1e echo
kleine beer idd vreemde opmerkingen haha vind het wel grappig. aurin gefeliciteerd!! heb je toegevoegd sabagirl probeer positief te zijn meis. (al snap ik dat dat soms heel moeilijk is). ik vanmorgen een beetje misselijk was nog goed te handelen dus dat scheelt .
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 2 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - 1e echo @ Sedra; ik heb de suprise ook aan jouw naam toegevoegd
Aaah, meis toch .. Is er een reden dat je ineens onzeker bent of komt het door je mk? Zoals de rest ook zegt, positief blijven hoor! Dikke knuf
Gefeliciteerd Aurin, leuk zeg! Ik heb vandaag de VK gebeld om mij aan te melden. Nu wordt het wel heel echt! Ik kan volgende week al voor de intake en met 8 weken doen ze daar de eerste echo. Dat zou dan rond 9/10 maart zijn. Vind het wel gek om naar een intake te gaan terwijl ik niet 100% weet of het wel goed zit, maar dat blijf ik houden.. gewoon heel bang!
En kinderopvang... echt geen idee! Ik hoop dat mijn man 1 dagje minder kan werken, en wellicht oma 1x oppassen.. wordt nog een heel gepuzzel.. maar daar ga ik mij later lekker druk om maken