Hier zitten nog utro gebruikers toch? Ik moet stoppen aan 12 weken. Bouwen jullie af of stoppen jullie in een keer. Ik zou nu al willen overstappen op 2x dag ipv 3x
Ik heb het nagevraagd. Je kunt in 1x stoppen. Vroeger bouwde men af maar dat maakt geen verschil met in 1x stoppen. Ik stop dus gewoon maar in 1x met 12w3d.
Dit is de nieuwste echo mocht je toch een medische echo willen in combinatie met de nipt test. Omdat ik geen combinatie test doe en dit sinds 1 april de nieuwe medische echo gedaan kan worden en mijn verloskundige mij hierop wees heb ik hem maar gelijk aangenomen, want ik wil ook lichamelijk zien dat mijn kleintje in orde is en niet alleen via de nipt uitslag.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 4 april- Liesje12345 - echo ♡ 4 april- Eetje - nipt ♡ 4 april- Sedra - combinatietest ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 5 april- 1548 - combinatietest ♡ 5 april- Panter - nipt + echo ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 8 april- NewDreams - pretecho ♡ 8 april- Ting86 - termijnecho ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 10 april- Marloesje24 - 2e echo ♡ 10 april- Newmom1986 - termijnecho ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 11 april- Medinilla - echo ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 13 april - Toutepetite - echo ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 24 april - Sedra - pretecho ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Eetje - geslachtsbepaling ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 8 mei - denanja - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo Lijst bijgewerkt.
Nu je het zegt, bij de 1e kroop de tijd ook voorbij. Ik denk dat ik door alle hectiek (kinderen, school, werk, huishouden) niet eens de tijd heb om erbij stil te staan ..
Hoi meiden, Ben hier een tijdje niet geweest, wel trouw meegelezen. Net terug van een weekendje weg en hier is de misselijkheid/vermoeidheid echt een stuk beter! Wel nog 3x per dag Primperan, nog een beetje angst om af te bouwen. Durf nu (na 4 goede dagen) pas echt optimistisch te zijn. Hoop dat de dames met wel veel klachten zich binnenkort ook wat beter voelen... Ik heb heel veel mooie echo's voorbij zien komen en ook een spannende tijd voor jou even, Vrouwvan, gelukkig viel het mee! Eetje, jij was het toch die dacht de baby al te voelen?? Hier dus hetzelfde. Ik geloof echt dat het wel kan! Had jij in het LUMC nog een echo voor de NIPT? Hier heb ik daar niks over gehoord... Sterrenmama, gecondoleerd. Veel te jong...
1548 ik vind de tijd ook snel gaan. denk idd in dat t komt omdat je ook nog de zorg hebt voor je andere kind(eren). ik ben kapot, duidelijk teveel gedaan vandaag mn schoonmoeder komt zo die komt me morgen een beetje ontlasten heerlijk! morgen ook maar bloedprikken voor de combi test alvast
Een prachtige termijnecho gehad met kloppend hartje gehoord! Ben helemaal blij! Uitgerekende datum 19 oktober <3
Saba wat fijn ! Super die echo's . Ik vind dw tijd ook snel gaan hoor . Bij de eerste meen ik me te herinneren dat er geen einde aan kwam . Nu vliegt het . Donderdag de eerste afspraak bij de fysio 😢 Ben bang dat m'n bekkenklachten alweer opspelen en anders een hernia . Kan soms biet slapen van de pijn en tintelingen in m'n been . Beide is geen pretje maar we gaan het zien .
Hier gister ook een echo gehad voor de combi test. Hartje ook horen kloppen. Met 1 à 2 dagen de uitslag, ben benieuwd! Moest flink schudden om de baby wakker te krijgen, lag heerlijk te slapen! Sinds gister wel weer aan de emesafene, had het 5 dagen niet gebruikt maar kon niet meer slapen van de misselijkheid en braken. Kan echt niet wachten tot die kwaal weg is!!!!
Prachtig sedra je echo! Wat naar van de misselijkheid. Ben zo blij dat mij dat bespaard is gebleven op 2wk na. Zo beroerd is echt vreselijk, sterkte. Hoop dat het snel beter gaat. Wij mogen half 1. Zo spannend!
Hey dames, heb een tijdje alleen meegelezen en niet geschreven... Ik was gewoon te moe om te typen haha! Erg druk gehad met bezoekjes aan alles en iedereen, weekendje weg en begonnen met een nieuwe baan! @Mooie/goede echo's, zo leuk om te horen/zien! @Vrouwvan, wat schrikken zeg, gelukkig was alles goed! @Sterrenmama, gecondoleerd... @Eetje, ik merk na het sporten of als ik veel heb gelopen ook alweer dat mijn bekken opspeelt Bijijn dochter had ik last van 20 tot 28 weken, hopelijk duurt het nu ook niet tot 40 weken... Wij hebben morgen een afspraak voor counseling over de nipt, dan in principe ook een echo. Ben zo blij met die afspraak, want als we sowieso hadden gezegd geen nipt te willen had ik na mijn echo bij 9+0 pas weer een echo bij 20 weken gekregen... Mijn man hoeft niet persee een pretecho, maar denk dat ik met een goede vriendin die toch ga laten doen
Ik duim voor je 1548! Sedra wat een mooie echo! Vervelend die misselijkheid... En dames met echo vandaag: heel veel succes! Ik was vanochtend echt niet te genieten. Ben stampvoetend overal langs gegaan. Nu echt last van me onderrug. Ik moet dus niet zo druk doen, daar krijg ik dus last van. Moet op me zelf letten....
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 5 april- 1548 - combinatietest ♡ 5 april- Panter - nipt + echo ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 8 april- NewDreams - pretecho ♡ 8 april- Ting86 - termijnecho ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 10 april- Marloesje24 - 2e echo ♡ 10 april- Newmom1986 - termijnecho ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 11 april- Medinilla - echo ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 13 april - Toutepetite - echo ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 24 april - Sedra - pretecho ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Eetje - geslachtsbepaling ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 8 mei - denanja - geslachtsbepaling ♡ 11 mei - Sabagirl - controle vk ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo ♡ 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo Afspraken bijgewerkt.
Wat een mooie echo's allemaal zeg ! Wat tof ! Ik morgen combinatietest dus weer een echo en hopelijk het hartje horen.. Gisteren moest ik op het werk in de middag opeens echt keihard niezen. Zeer pijnlijk was dit, zo pijnlijk dat ik het gewoon ff uitschreeuwde van aaaggrrr ! Sindsdien heb ik een beetje een doffe pijn gehad in mijn buik.. Slechte nacht ook gehad door pijn in mijn buik, met name krampen.. en nu nog steeds krampen.. Weet iemand wat dit kan zijn ? bandenpijn ? maar houdt dit of kan dit zo lang aanhouden ofzo ?? Begin een beetje onzeker te worden terwijl ik zo zeker was de laatste tijd Symtomen heb ik nog wel stond vannacht 8 x op om te gaan plassen en was heel misselijk dus de symptomen nemen niet af (das een goed iets toch) ??