16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bij krampen zou ik toch ff bellen. Vooral omdat ze zo lang aanhouden. Steken bij niezen herken ik wel...ik krijg dan een steek in mn vagina naar boven.

Denanja ook veel plezier bij de echo!

2. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Wat fijn weer alle mooie echo's. Gefeliciteerd meiden!

Denanja, veel succes vandaag!

Balen Sedra die misselijkheid, hopelijk gaat dit snel over. Ik heb er ook nog flink last van helaas.

Ting, waarom ging je zo stampvoeten? :) Inderdaad rustig aan, maar daar kom je nu vanzelf achter haha. Voel je je verder wel goed??

Kokosnootje, ik denk inderdaad dat het bandenpijn is. Die harde steken bij het niezen ken ik!! Dat heb ik de afgelopen dagen ook steeds gehad. Maar krampen die aanhouden? Ik vind bandenpijn meer een zware zeurderige pijn bij mijn liezen. Wanneer je twijfelt, bellen!! Daar zijn ze voor. Gewoon doen hoor!

Fijne dag iedereen!!

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Succes meiden vandaag!

@Kokosnootje: ik herken wel de stekende pijn maar niet dat het zo lang aanhoudt. Het kunnen goed de banden zijn maar ook wat anders, bij twijfel bellen.

@kwaaltjes: hier is de misselijkheid aan het afnemen, yes!

Verder sinds gister echt blij, zweef op een wolk, zo prachtig om ons kindje van 4 mm naar 5,2 cm te zien groeien, wow! Wondertje! Ook heerlijk onze mededeling op facebook gezet en verder rondverteld, en nu vol trots mijn darmenbuikje showen (baarmoeder lag heel ver naar achter dus uitwendig was er amper een kindje te zien dus inwendige termijnecho gehad) dus heb nog geen baarmoeder buikje haha. Verder zojuist de 20 weken echo gepland en ondertussen probeer ik me te concentreren op werk maar ben in de baby blues.

4. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Hoera voor alle mooie echo's hier en veel succes voor de gene die nu of straks voor de echo gaan ;)

5. 1548

1548 Niet meer actief

Zo, er zit een kleine eigenwijs in mijn buik :D. Ze is bijna een uur bezig geweest om de nekplooi te meten. Uiteindelijk heeft ze hem 3 x kunnen meten en kwam het gemiddeld op 1.4, dat was prima zei ze.

Succes meiden met een echo/ onderzoek vandaag!

Kokosnootje ik heb bijna de hele dag door krampen/ bandenpijn. Als je het niet vertrouwt kan je natuurlijk altijd even de vk bellen.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    1548 wat een mooie echo zeg. Wat een groot kindje al, of lijkt dat gewoon zo?

7. 1548

1548 Niet meer actief

Hmm, ik denk dat het lijkt. Uk werd steeds rond de 6 cm gemeten.

Ze vertelde trouwens dat mijn placenta aan de achterkant ligt en dat ik hem binnenkort wel zal voelen. Terwijl bij mijn vorige 2 echo's werd verteld dat de placenta voor ligt.. De placenta kan niet meer draaien of wel?

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    1548 watfijn dat ie goed was!!!
    en dat vidn ik udd wel raar eerst voor dan achter...

met niezen hier ook steek.

ik mag maandag voor combi test zo benieuwd!

anders dames met echo vandaga ook succes natuurlijk.

sorry voor mn typ fouten maar met dat gips is t lastig soms.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Volgens mij groeit de placenta wat mee met de baarmoeder en kan ie dus wat verschuiven. 6cm is mooi! Lijkt dus groter op foto :)

Hier zei ze vorige keer ook dat placenta voor lag...benieuwd of dat nog zo is.

10. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Die steken/pijnscheuten bij niezen heel herkenbaar, maar zo snel het komt zo snel is het ook weer weg. Wel een zwaar, zeurend gevoel in m'n liezen als ik te veel hen gedaan,er me sporten en wandelen... Maar bij aanhoudende kwamen zou ik de verloskundige even bellen.

11. 1548

1548 Niet meer actief

@ Denanja; heb ik iets gemist, gips? Heb je vandaag ook nog een echo?, staat op de lijst..

@ Panter; aha, het kan dus wel.. Toen ze zei je placenta ligt achter, zei ik nee hoor die ligt voor. Toen keek ze nog een keer en zei, nee hoor hij ligt echt achter. Ben benieuwd! Bij de vorige 2 zwangerschappen voelde ik ze pas rond de 22 weken bewegingen, zou het leuk vinden om binnenkort al iets te voelen.

12. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Wat een mooie echo, 1548! Zo duidelijk al...wat grappig dat je placenta nog van plaats kan veranderen, wist ik ook niet.

13. Gouds

Gouds Lid

3 jan 2017
    69
    21
    8
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben alweer een tijdje niet meer op de forum geweest, druk met studie/examens en moeheid ;).

Ik heb vorige week dinsdag 2e echo gehad!
    We hebben ook hem/haar zien bewegen/zwaaien, erg leuk! Mijn dag kon ook niet meer stuk! Nu wachten op combinatietest

Bijgevoegde bestanden:

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Na jaaa mn hele bericht weg!? Poging 2:

Mooi gouds!!!

Hier ook goede echo. We gaan het vd daken schreeuwen!

Bijgevoegde bestanden:

15. 1548

1548 Niet meer actief

Mooie echo Gouds & Panter!

Panter, heel veel plezier met het vertellen van het goede nieuws.. Ik hoop dat je ontzettend leuke, lieve reacties gaat krijgen :D

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jeeeuj panter super fijn!!!
    gouds ook voor jou super fijn!!

1548 ja heb 6 weken gips om mn pols. een spalk kaar is niet de bedoeling dat k hem af doe. had dit in dec. ook al (syndroom van quivain) maar toen spuit erin gekregen (cortisonen) en was t over maar dat.durven ze nu niet omdat niet bewezen is dat t schadelijj is voor de baby. dus nu rust.

en ja heb zo een echo :) helemaal zin in! maar vind t wel een beetje spannend nog. ben ook benieuwd waar mn placenta zit, vorige keer voor en voelde tess toen ook pas rond de 22/23 weken. hoop nu ook eerder.

17. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Oh wauw wat een mooie echo's komen er voorbij!

Yeahhh Panter, wat hebben jullie hier lang op moeten wachten. Ben zo blij voor jullie. Wat een prachtig plaatje van jullie kindje. Echt super schattig.

Denanja, dat gips heb ik ook even gemist? Of zwangerschapsdementie? :)

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bedankt meiden! Het loopt storm qua reacties op onze fb post.
    Iedereen door het dolle heen, al 3 telefoontjes gehad met huilende vrienden/familieleden. Wat een geluk, wat fijn die reacties.

Ik blijf het allemaal heel eng vinden, maar moet proberen te vertrouwen op een goede afloop. Dat iedereen zo blij voor ons is, das wel hardstikke leuk.

19. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Super leuk Panter! Het is je echt ontzettend gegund!!! Geniet ervan meis! Het is een bijzondere tijd! Kom je ook bij ons op fb? En zweef voorlopig gewoon lekker op je wolk :)

Succes Denanja!

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik weet nog niet of ik al op fb kom...vind dat nog beetje eng. Ben nog steeds heel erg bang voor teleurstelling. Maar zal er nu eens goed over nadenken. :)

Deel Deze Pagina