Heb eergisteren de laatste utro opgestoken. Vind het wel beetje spannend haha. Maar het is nu op. Hoop dat ik beter naar wc kan straks.
Ik heb toch maar de verloskundige gebeld en heb bezoek gehad thuis van een 4ejaars stagiaire. Zij concludeerde dat ik echt flink vocht tekort heb op dit moment. Ik lig nu dus ook in et ziekenhuis aan et infuus... het gaat al iets beter nu met infuus. Hopelijk knap ik snel weer op. Echt vervelend, maar gelukkig is het niet ernstig en kan het opgelost worden. @Panter: ik hoop dat het straks allemaal beter gaat met de ontlasting!
Ting wat schrikken meid. Hopelijk knap je wat op van het infuus. En gaat het straks thuis ook weer goed. Sterkte!
tinq jdd schrikken zeg! hopijk voel je je snel beter!! panter echt vervelend van je darmen!! hoop dat er iets gaat helpen! hier vandaag een schrik moment gehad, voor de meiden die niet op fb zitten, had roze slijm bij afvegen... flink geschrokken en besloten de vk te bellen, die belde 1.5later terug dat het vanalles kon zijn maar niet kwaad kon gelukkig. ondertussen mn trein gemist kmdat k een verkeerde tijd in mn hoofd had haha maar gelukkig optijd aangekomen bij de bedrijfsarts . savonds de echo van de.combj test en die was goed!!! t kindje sprong echt de hele tijd!! zo leuk!!! ook zo blij dat alles er goed uit zag! ze heeft me echt gerustgesteld. eenmaal buiten tziekenhuis moest ik over de reling om te spugen, denk combinatie van spanning en hard op mn buik drukken met echo. thuis kwam nog een keer heel t avondeten eruit. was dus een eneverend dagje met gelukkig een goede afloop heb trouwens een nog laag liggende placenta daar zou de roze afscheiding vandaan kunnen komen.
Goed dat je gebeld hebt Ting! Sterkte. Hopelijk mag je snel naar huis meis. Denanja ook al zo schrikken! Gelukkig was alles goed met de beeb. Gefeliciteerd met de goede uitslag! Ik heb gewoon pijn in mn buik van de zenuwen. Zometeen de nekplooi meting met uitslag. Bij mn zoontje kreeg ik een slechte uitslag en volgden er hele zware weken. Dus hopelijk loopt het nu allemaal anders en kunnen we straks lekker gaan genieten. Gelukkig al om 8 uur de echo!
Heel veel succes Newdreams. Ik duim voor je dat alles goed is! Wow dat was schrikken Denanja en Ting. Ben je inmiddels weer thuis Ting? Bizar dat je je ineens zo slecht voelde! Denanja fijn dat je een mooie echo had en je weer gerustgesteld bent. Wij hebben gisteren ook een mooie termijnecho gehad! Ben ook een aantal dagen opgeschoven en uitgerekende datum is nu 26 oktober! We zijn super blij!! En ben nu toch ook wel benieuwd naar het fb groepje Zijn er vandaag verder nog dames met echo's? Voor de lijst : uitgerekende datum 26-10-2017
Goedemorgen, hier zit ik er even doorheen. Ben zo moe en was gisteravond ook weer zo misselijk. Ik was jarig en lag vanaf 7 uur beroerd in bed. Om half 9 in slaap gevallen. Nu weer op het werk maar zie gewoon op tegen de rest van de dag. Er komt geen eind aan de vermoeidheid lijkt wel en weet gewoon niet wat ik er aan kan doen. *sorry klaagpost* @Panter: spannend geen utro meer. Hopelijk blijft het gewoon goed gaan zoals het nu al weken gaat. @Ting: heftig zeg! Hopelijk voel je je snel beter @Denanja: heftig zeg! Maar gelukkig had je een prachtige echo! Hopelijk krijg je een goede uitslag. @Newdreams: heftig! Hopelijk gaat het nu wel goed allemaal! Heeft je zoontje ook echt wat of waren het veel zorgen en onzekerheid en bleek er achteraf dat toch alles goed was? @Newmom: yeah gefeliciteerd met de goede termijnecho. Stuur mij maar een pb met je naam dan voeg ik je toe op facebook.
Ff snel ik reageer straks uitgebreider... Onze termijn echo was helemaal perfect.. uitgerekende datum blijft 6 november! Kleintje was lekker druk aan t zwaaien en bewegen... wat heerlijk weer dit 😍
marloesje en newmom wat fijn dat de termijm ecjos goed zijn!!! newdrrams spannend je ligt nu bij de combinatietest. ik moet zeggen de nekplooi vond ik nog vrij groot maar wel binnen de marges dus ga me proberen miet te druk te maken tot de uitslag haha saba wat vervelend dat je je zo k*t voelt! ze zeggen daltijd na 12w gaat t beter helaas is dat hier ook niet t geval maar ik weet wel dat mn energie van de een op andere dag ineens terug was. hoop voor jou dat het niet zolang diurt want idd zo duren de dagen heel lang!! hefeliciteerd nog trouwens!! oee ik heb al 2x antwoord op mn nub.... 2x dezelfde ook maar niet het verwachtte whawha
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje Goey - 28 jaar - 1e kindje 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING\ Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje 30 oktober 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 11 april- NewDreams - nekplooimeting ♡ 11 april- Aurin - controle gyn ♡ 11 april- Medinilla - echo ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 13 april - Toutepetite - echo ♡ 14 april - Goey - geslachtsbepaling ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 24 april - Sedra - pretecho ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Eetje - geslachtsbepaling ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 1 mei - Sterrenmam - controle + echo ♡ 2 mei - Denanja - controle vk ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 8 mei - denanja - geslachtsbepaling ♡ 8 mei - 1548 - controle vk ♡ 10 mei - Ellada - controle ♡ 11 mei - Sabagirl - controle vk ♡ 16 mei - Marloesje24 - controle vk ♡ 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo ♡ 29 mei - Sterrenmama - controle ♡ 30 mei - 1548 - 20 weken echo ♡ 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo ♡ 2 juni - Denanja - 20 weken echo ♡ 14 juni - Sterrenmama - 3d echo ♡ 14 juni - Sterrenmama - controle Klopt de lijst zo weer? Volgens mij heb ik 3 dames verplaatst naar 26 oktober, drukke dag
Fijn dat de echo's goed waren meiden! Denanja hoe gaat het met je dochter? Is ze alweer wat opgeknapt? Ting hoe gaat het nu met je? Panter gaat het intern al wat beter met je? Meiden vandaag succes! Gisteren controle bij de vk gehad en voor het eerst het hartje gehoord, zo mooi!!
hoi dames, ik ben ook uitgerekend in oktober, de 20e! dit wordt ons 3e kindje en wij vinden het best spannend omdat ons 2e kindje geboren is met een ernstige hartafwijking. liefs Gerrie
gerrie welkom en gefeliciteerd!! idd spannend voor jullie dan. 1548 fijn dat jullie het hartje gehoord hebben supwr leuk!! dochter is wel opgeknapt ja. nog wel meer slapen en snotverkouden, je hoort de oppervlakkig ademen. ook eet ze nog niet zoals t was. ze gaat nu huilen als ze je niet ziet zo schattig!! ze wilde gisteren ook voor t eerst niet bij degastouder blijven toen moest k wel even slikken.
Update: Na een flinke dosis vocht via het infuus, gaat het redelijk met me. Heb nog wel hoofdpijn. Hoe vervelend.... Ze hebben het infuus omlaag gedaan en kijken hoeveel ik kan drinken (volgens urinetest was ik iig niet meer uitgedroogd). Ik dacht dat me ontbijt wel binnen bleef vanochtend, maar dat was dus niet zo . Nu kleine slokjes drinken, hopen dat het binnen blijft. Mn maag heeft er blijkbaar nog niet veel zin in...
Welkom, gefeliciteerd! Wat is je leeftijd dan voeg ik die nog aan de lijst toe.. Heftig dat je 2e kindje een ernstige hartafwijking heeft , sta je nu onder strengere controle?
Fijn dat je dochter weer wat is opgeknapt! Aaah, weer een nieuwe fase.. Was het wel over toen je wegging bij de gastouder?
Fijn dat je niet meer bent uitgedroogd. Hopelijk houd je gauw je eten en drinken binnen en kan je weer naar huis. Rustig aan!