1548 ja ze heeft dr meteen weer in bed gelegd ze was nog heel.moe. ze heeft het altijd wel naar dr zin hoor. ze kan nu ook kusjes geven zo lief! ze moest er eerst niks van hebben haha.
Ik vind het zo fijn dit groepje, ondanks dat ik niemand persoonlijk ken ( denk ik haha) vind ik het zo mooi dat iedereen zo sterk met elkaar meeleeft en nieuwsgierig is naar de vorderingen, erg mooi! @thing en panther, hoop dat jullie snel in volle gezondheid door het tweede trimester zullen gaan. Ik merk nu al dat ik minder last heb van alles en dat ik me stukken beter voel. Gister ging ik een beetje met een onzeker gevoel naar de VK, maar toen ze me het hartje liet horen was dat als sneeuw voor de zon verdwenen. Zo fijn om het hartje te horen kloppen. Vrijdag de geslachtsbepaling.. Hopen dat het in 1 keer gelijk goed te zien is... En dan gaan we het publiceren aan de familie, wat ook wel mag na 13 weken pff
goey spannend!!! hier krijgt ook de familie het vrijdag te horen ben blij als het daarna ook op fb kan hoef ik niet meer geheim te doen
hahaha precies!! In de loop van de dag wordt mijn minibuikje een mega buik, ik ben het zat om elke keer mezelf strategisch te kleden, vooral als ik naar me moeder ga... dus laat die vrijdag inderdaa maar komen! Hoe gaan jullie het vertellen? Ik twijfel nog een beetje, van de ene kant wil ik een simpele taart mee brengen die van binnen een kleurtje heeft (roze of blauw) dus dat ze onverwacht een genderreveal cake eten en van de andere twijfelen we aan een doos met helium balonnen in de juiste kleur.. En dan de de dag daar na ook nog aan de schoonfamilie vertellen... Feestweekend
Fijn weer al die goede berichten en positieve verhalen! Vind het echt bijzonder dat vrijwel alle zwangerschappen hier goed gaan! Hopelijk trekt bij sommige de misselijkheid ook wel en kan echt iedereen gaan genieten. Dat sommige het nog voor je kunnen houden. Ik kan m'n buik echt niet meer verbergen!
Wat vroeg trouwens, de geslachtsbepaling! Ga je naar dokter Papa? Hoeveel procent kans geven ze qua zekerheid? Ik ben ook zo benieuwd
Wij hebben vlak hiervoor een miskraam gehad, en de verdriet was zo groot dat we dachten een volgende keer wachten we netjes tot 3 maanden. En nu bleek het dat we al heel vroeg een geslachtsbepaling kunnen doen... Dus dachten we, weetje wat, dan wachten we een week langer en dan huppekee 2 vliegen in een klap We laten de echo doen in Utrecht op de Maliebaan bij echo-centrum utrecht. De percentage weet ik niet precies, maar ze beloven een kosteloze tweede check indien het niet te zien is. De ervaringen hier op het forum blijken goed te zijn met 13 weken dus we hebben het erop gewaagd...
wij wisten het.vorige keer ook heel.vroeg. toen in belgie gedaan. maar omdat t nu heel dichtbij kan ervoor gekozen om dan maar even te.wachten en t gewoon hier te doen. vind beide leuk om te doen goey!! hebben t zelf vorige keer met een taart gedaane n dit keer gaan we t gewoon vertellen denk ik. onze moeder zijn bij de geslachtsbepaling. @buik kan het ook niet meer verhullen. wilde t de.familie vrijdagavond pas met een spel vertellen maar ben bang dat dat geen optie is, vooral na het eten heb ik echt een buikje! en dan ook nog t feit dat k niet drink haha dan weet iedereen t al. dus we gaan mn dochtertje dr.ik word grote zus shirt aantrekken en dan wie t eerst het ziet van de familie haha
Een tijd afwezig geweest maar probeer weer gezellig mee te kletsen ! Wat leuk dat er al mensen zijn die bijna voor een geslachtsbepaling mogen! Ik ben ook zo benieuwd ! Hier weet nu iedereen dat ik zwanger ben, na 2 goede echo's voelde het goed, en ik kan mijn buik echt niet meer verstoppen.
Laatste keer dat ik op ZP was en het berichtje had geplaatst met mijn echo, kijk ik nu weer voor het eerst terug en wow wat veel reacties! Ik kan zo echt niet bijbenen helaas! Anders had ik graag mee willen kletsen. Maar wil wel zeggen dat ik ook blij ben voor jullie dat alles goed is gegaan! Afgelopen zondag ben ik ook 12 weken zwanger, zo blij! We zijn voor het eerst sinds zwangerschap lekker uit eten geweest en heerlijk van het weertje genoten. De volgende dag was ik ineens bang en zenuwachtig voor as vrijdag: de combinatietest! Ik ben bang dat het toch iets mis is, geen idee waarom. Mijn buik is nog vrij plat, ik kan mijn broek nog aan doen alleen niet de knoop dichtdoen. Verder had ik erg last van obstipatie, nu lijkt langzaam beter te gaan door bijv. geen banaan meer te eten, maar wel pruimen. Ik voel mijn buik ook niet dan alleen wat hard aanvoelen, ik voel soms nog steeds wat steken bij mijn lies.. zucht ik moet me ook niet te veel mee bezig zijn haha
Ting, hopelijk mag je snel naar huis! Welkom Gerrie! Hopelijk is slles goed met de beeb. @geslachtsecho: bij ons werd vanochtend verteld wat we krijgen Ben benieuwd of het klopt. Vertellen hier ook pas deze week aan familie. Nekplooimeting was goed! Beeb zag er super uit, lange benen hahaha. En hij vroeg of we het geslacht wilde weten, want hij zag het al! Ben benieuwd of het klopt 😍 Vanmorgen meteen aan de kinderen verteld. Mn buik kreeg meteen 100 kusjes 💕 Zoontje zag de echo en zei verbaasd, maar ik zie er maar 1? Hij wilde graag een broertje én een zusje 😂
Wat leuk dat hij het geslacht al zag NewDreams! En wat een lieve reacties van de kinderen! De mijne leven ook zo mee.. Net de uitslag van de combinatietest gehad en die was goed! Alles was 1 op 5000.
Goeie uitsluitend 1548! Hier down 520, rest boven de 5000. Ik kwam net op school en kwamen meteen allemaal kindjes (en juffen haha) op me af. Jij hebt een baby in je buik! Heerlijk dat enthousiasme van de kids 😂
ahhh newdreams wat leuk!! wel vroeg zeg het geslacht al zien dan kan t bijna niet anders dat ie een piemel zag haha. bij ons zagen ze t.nog niet gisteren. wat leuk van je zoontje hahaha oftewel je moet hierna nog een kindje maken whawha 1548 wat fijn van de goede uitslag!! hier helaas nog 2 weken op wachten.
Hahaha 1548 ik zie het helemaal voor me!! Wat is er een hoop geschreven vanmorgen! Goed om te horen van alle goede combinatietesten uitslagen. Inderdaad echt een hele gezonde zwangerschapsgroep hier. Zo fijn! Wow Newdreams nu al het geslacht weten! Ik ben ook zo verschrikkelijk nieuwsgierig. Bij de eerste hebben wij het een verrassing gelaten maar nu lukt me dat echt niet. Heb een echo gepland met 16 weken op 12 mei. Nog even geduld dus haha. Newdreams willen jullie het ook bekend maken of nog even afwachten? Ting en Panter, hopelijk gaat het snel weer stukken beter met jullie. En Goey ik ben super benieuwd hoe jullie geslachtsbepaling gaat. Eindelijk kunnen jullie het dan vertellen. Super! Denanja weten jullie dan ook al zo snel het geslacht? Ik ben stiekem wel erg benieuwd naar jullie buik(jes). Heb ook wel het gevoel dat het sneller gaat dan bij de 1e maar niet zo snel als bij jullie volgens mij! Voor de lijst: 20 april vk controle en 12 mei pretecho geslacht. (Hoeft uiteraard niet nu meteen aangepast Anders blijf je bezig!)
Ik lees ook mee, maar te druk met werk momenteel om te reageren. Goed om te lezen dat het met alle babies goed gaat al hebben sommige (bijna) mama's het wat zwaarder.
Ting jeetje zeg beterschap hoop dat het snel beter gaat met je. Fijn alle goede echo's en combi testen zeg😁 Facebook groep?