@newmom nee wij weten 8 mei t geslacht pas maar moeten de zwangerschap nog bekend maken bij mijn familie vrijdag dan is iedereen bij elkaar.
Ja ik was ook verbaasd dat hij het geslacht al kon zien. Hij zei dat het voor 85% zeker was. Ik heb op 6 mei een geslachtsecho staan, dus dan zullen we wel zien of het echt zo is 😁 Ik ga in ieder geval nog niet shoppen haha, weet niet zo goed wat ik van die vroege geslachtsbepalingen moet denken. En nee, ik zeg nog even niet wat hij dacht ivm mee lezers hier Na de geslachtsecho laat ik het wel weten.
Wat fijn al die goeie berichten . Ting > hoop dat je snel opknapt zeg . Heftig dat je toch aan het infuus moest . Wel een fijne gedachten dat je in goeie handen bent en ze op je letten . Newdreams> hihi wat grappig dat ze het al konden zien .we wachten met spanning af . Panter > voel je je al iets beter nu ? Hoop dat de medicatie aanslaat voor je ontlasting . Ik drink smorgens en glas lauw water met citroensap en veel vezels en kiwi dat werkt voor mij heel goed . Niet teveel koolhydraten . Desondanks kan ik ook niet iedere dag hoor . Vandaag weet ik het zeker . Ik heb de kleine gevoelt . Steeds op dezelfde plek voelde ik wat ploppen . Zo enorm bijzonder dat ik er gewoon emotioneel van werd. Ook m'n darmen buik neemt af en de baby buik komt in de plaats. M'n lichaam weet wat het te doen staat ... blijkbaar 😂
Mooie buikjes al dames! Bij mij zie je nog steeds niks. Ik kan al wel mn baarmoeder voelen . Dat is iig iets. Met mij gaat het nog niet zo goed. Nadat gisterochtend het infuus omlaag is gezet, moest deze gisteravond weer omhoog. Ik kan nog steeds moeilijk iets binnenhouden. Alles gaat met kleine beetjes. Ik krijg vanaf nu ook medicatie tegen de misselijkheid. Hopelijk kan ik daardoor wat beter iets binnenhouden.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje Goey - 28 jaar - 1e kindje 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING\ Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje 30 oktober 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho ♡ 13 april - Idgz - echo ♡ 13 april - Toutepetite - echo ♡ 14 april - Goey - geslachtsbepaling ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 20 april - NewMom1986 - controle vk ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 24 april - Sedra - pretecho ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Eetje - geslachtsbepaling ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 1 mei - Sterrenmam - controle + echo ♡ 2 mei - Denanja - controle vk ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 6 mei - NewDreams - geslachtsbepaling ♡ 8 mei - denanja - geslachtsbepaling ♡ 8 mei - 1548 - controle vk ♡ 10 mei - Ellada - controle ♡ 11 mei - Sabagirl - controle vk ♡ 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling ♡ 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling ♡ 16 mei - Marloesje24 - controle vk ♡ 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo ♡ 29 mei - Sterrenmama - controle ♡ 30 mei - 1548 - 20 weken echo ♡ 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo ♡ 2 juni - Denanja - 20 weken echo ♡ 14 juni - Sterrenmama - 3d echo ♡ 14 juni - Sterrenmama - controle Klopt de lijst zo weer?
Wauw, mooie buikjes hoor!! Rustig aan Ting, hopelijk slaat de medicatie gauw aan.. Panter, gaat het vandaag iets beter met de vermoeidheid?
Wij hebben 12 mei de geslachtsecho, ben zo benieuwd. Eindelijk lekker shoppen haha Pff heftig ting! Snel new Dreams wel leuk !
Balen dat het nog niet zo lekker gaat Ting. Hopelijk helpen de medicijnen! Mooie buikjes allemaal 😍 Mijn buik is sinds een weekje juist minder. Denk dat mn darmen hun plek gevonden hebben. Mn baarmoeder ligt heel erg naar achteren, dus die kan ik ook nog niet voelen. Savonds na het eten zie je wel een buikje, maar smorgens is het nog bijna plat. Voor de lijst : 6 mei geslachtsecho
Ik heb de lijst op de vorige pagina nog aangepast en de echo's van Liesje & NewDreams toegevoegd. Ook al zo'n mooie buik Liesje! Voor mijn gevoel is mijn buik ook wat minder geworden NewDreams..
Dit is onze kleine, helemaal trots en lichamelijk tot nu toe gezond verklaard De kleine zat letterlijk te zwaaien naar ons, zelfs de echoscopist was helemaal enthousiast aan het roepen, de kleine zwaait gewoon ! Voor het eerst het hartje ook gehoord
Hoi meiden, Ting wat naar dat je zo ziek bent meid. Hoop dat het snel beter gaat. @buikjes....ik lijk wel 20 weken. Heb echt een enorme buik....als dit zo doorgroeid val ik met 30 weken om denk ik. Al zal mijn buik ook een hoop poep zijn want ik kan nog steeds niet naar de wc. Ben er misselijk van, kan er niet van slapen en he enorme buikpijn.
ohhh wat leuk die buikjes!!! Ik heb inderdaad bij mezelf ook het gevoel dat het iets minder is geworden omdat alles zijn plek heeft gevonden. Alleen voel ik nu wel mijn baarmoeder omhoog komen. Heel spannend allemaal. Wow Ting en Panter hoop echt dat het snel beter gaat met jullie. Wat bizar dat je je nu nog zo ontzettend slecht voelt Ting, hoop echt dat het snel beter gaat met je. Panter ik heb ook steeds meer last van opstopping... Hoort er blijkbaar bij, bij deze periode? Heel vervelend !! Hoop echt dat jij er snel weer vanaf bent wat zo erg als jij hebt ik het niet.
Mooi medinilla! Zo leuk he die bewegende beelden. Ik zie dat we naar hetzelfde echobureau gaan. Dan hebben we elkaar mss ongeweten wel gekruist!
Mooie echo Medinilla! Panter, ongelooflijk dat het niet beter word voor je.. Hoelang moet je het van de huisarts aankijken?
Huisarts zei dat de forlax na 2 dagen moest gaan werken, dus dan zou dat vandaag dunnere ontlasting moeten geven. Klysma heb ik maandag gezet zonder resultaat. Gister weer klysma gezet zonder resultaat. Ja veel buikpijn en paar geitenkeuteltjes maar geen echte ontlasting. Ik bel vrijdag weer met de huisarts als er nog niks op gang komt. Eten doe ik minimaal want ik zit gewoon helemaal vol voor mijn gevoel. Het gekke is dat ik ook helemaal geen aandrang meer voel.Werken valt dat ook niet mee momenteel. Gelukkig ben ik morgen vrij.