Vanmorgen het ZH gebeld voor 1e afspraak. 22 maart de intake en echo . Ben dan rond de 9 1/2 week . Waaaaaaaa het wordt zo weer echt echt 😂.. Vandaag verder weinig klachten .. wisselt hier echt per dag
Panter, wow dat is een heuse knaller! Prachtige test, hopelijk mag t goed gaan. En mooi gezegd je woorden, misschien is het ook wel angst om in te storten, weer teleurgesteld te worden, weer veel verdriet te gaan hebben terwijl het anders had kunnen zijn. Maar denk ook beetje zwangerschapshormonen want was bij zwangerschap van mijn zoon ook erg onzeker. Je voelt zo weinig de eerste weken, soms wel, soms niet.maakt me echt onzeker. Eetje: lekker vooruitzicht, altijd fijn als je een datum hebt! Aurin: gefeliciteerd en welkom! Denanja: hier ook soms misselijk maar niet de hele dag door. Het komt en gaat een beetje. 1548: onzekerheid zit in mijn karakter en het miskraam verleden maakt het nog erger. Het zijn gewoon spannende weken en weet bij mijn zoon dat ik het beter vond gaan toen ik hem iedere dag voelde. Maar goed dat was pas bij 21 weken dus dat duurt nog even. Sedra: heel herkenbaar de angst, heb er geen tips voor. Klavertje: heftig hoor, hoe gaat het nu met je zoon? En hoe oud is hij nu? Is er kans op herhaling? Denk dat de schrik er goed in zit bij je of niet?
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 2 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - 1e echo ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo Afspraak Eetje toegevoegd.
@ Sabagirl; ik snap het... Rustig aan, positief denken! En over een week of 30 gaan we met zijn allen klagen dat we er wel klaar mee zijn
Welkom Aurin en gefeliciteerd! Eetje, wat leuk dat je echo nu gepland is! spannend! Wat een super mooie test Panter!! Nog duidelijker dan dat kan het niet! Ik gun het je heel erg dat je er nu van kunt genieten, en natuurlijk ook een fantastische zwangerschap sabagirl lief dat je nog even reageert . Hij is nu 2 jaar en alles gaat helemaal prima, vooralsnog lijkt het alsof hij er niets aan over heeft gehouden. Heeft drie maanden in het ziekenhuis gelegen, maar sinds hij thuis is gaat het echt heel goed. Maar wat je zegt, de schrik zit er goed in... Een onbevangen zwangerschap zit er niet in! Kans op herhaling schijnt mee te vallen zegt de gynaecoloog, het was gewoon "pech"...
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 2 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - 1e echo ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo
klavertje ik snap idd dat de angst er goed in zit! haha panter ik heb vnmiddag ook nog testje gedaan hhaha niet zo'n knaller als jou maar komt er dicht in de buurt haha heb nu nog 1 kv en 1 cb. net lekker een uurtje gewandeld met de hond en mn dochtertje heerlijk weer!!! ben nu toch wel erg moe, dus zo even lekker op de bank liggen als mn dochtertje in bed ligt
@klavertje: wat fijn dat hij er niks aan over heeft gehouden, dat scheelt een hoop zorgen! Mijn zoontje is ook 2, echt een leuke leeftijd! @denanja: jij blijft ook testen hé? Stelt t je gerust? Of gewoon om de knaller te zien? 1548: fantastisch idee! Daar gaan we voor!
3 maanden.... Jemig wat lang klavertje!! Hoe zwaar of eigenlijk licht was hij met z'n geboorte? Snap heel goed dat je er nu meer gespannen on gaat...
sabagirl ik vind t gewoon leuk om te doen whawha misschien ook wel een beetje ter geruststelling maar heb er wel vertrouwen in. althans zolang k geen krampen of bloed of bruin zie.
Sterrenmama hij was 1275 gram, echt een ienieminie... Dat wens ik echt niemand toe. Maar jouw meisje was ook licht he bij de geboorte? Heeft zij ook nog in het ziekenhuis gelegen? Denaja, lekker testen hoor als jij dat graag wilt en als je er nog een paar hebt liggen haha. Ik zou zelf bang zijn dat de CB digital niet de goede termijn aangeeft of dat een streepje lichter lijkt ofzo, en dat ik daar dan weer gestrest van wordt terwijl het helemaal niet hoeft.
Goedenavond meiden, Ik heb afgelopen zondag positief getest ben rond 22 oktober uitgerekend. Heb 14 maart eerste afspraak bij verloskundige super spannend. Het is mijn 3 de kindje. Oh ja erg last van misselijkheid vandaag.
Hoi hoi sabagirl, Gezellig hoor!! Vind t echt leuk! Mijn dochter is 10 en mijn zoontje word over een maand 6... Heb jij kinderen? Oh ja en toch vanmiddag nog 1 testen gedaan wel met middag urine.. 😊
Welkom marielle!!!! En gefeliciteerd!!!! Klavertje: viel mee... Ze woog 1900gr heeft 2 dagen op de highcare gelegen en daarna samen nog 5 dagen op de gewone couveuse afdeling op een rooming-in kamer... Ze had alleen wat extra voedingsstoffen via infuus nodig. Mocht met 2100 gr mee naar huis...