16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Wat super Louloulo!!

2. Gerrie87

Gerrie87 Nieuw lid

11 apr 2017
    2
    0
    1
    hoi dames,
    beetje late reactie 😊er wordt hier lekker veel gekletst!!
    ik ben 29 jaar, maar voor die kleine er is ben ik alweer 30!
    wat betreft de controle voor ons ukkie, krijgen we met 18 weken een uitgebreide echo in het WKZ met de kindercardioloog erbij. eerder kan helaas niet omdat dit type hartafwijking dan nog niet volgroeit blijkt te zijn. dus nog ff spannend!
    omdat dit ons 3e kindje wordt en we al een koningskoppel hebben, laten we ons verrassen bij de geboorte wat betreft het geslacht 😍

wat leuk om al die zwangere buikjes en echo's te zien!!

gr gerrie

3. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Super mooie echo LouLouo! En wat fijn dat er hopelijk een poeppie vrij komt Panter :)!

Ik mag vanmiddag weer voor een echo i.v.m. onregelmatige cyclus om dus de precieze termijn te bepalen! Altijd leuk!

4. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Succes JongetjeM! Ik ben benieuwd hoe ver je nu precies bent!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn van de goede echo's meiden!!

JongetjeM benieuwd wat de termijn echo zegt!

Hier vanmorgen onze oudste hond in laten slapen. Wat verschrikkelijk om te moeten doen. Ben helemaal van slag en mis haar nu al vreselijk. ..zo'n lege plek in huis...de leegte is gewoon voelbaar.

6. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Mooi allemaal goede echo's en uitslagen !

Hier aankomende week de intake bij mijn verloskundige en dan mag ik mij gaan verdiepen in een kraamzorg bureau :$

7. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Ahhh Panter dat is ook verschrikkelijk. Is net een kindje zo'n beestje. Sterkte!!

8. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Ja verschrikkelijk , heel veel sterkte :(

9. Idgz

Idgz Lid

23 mrt 2017
    58
    11
    8
    Succes JongentjeM

Sterkte panter, is verschrikkelijk om je dierbare maatje te moeten missen/verliezen.

10. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach jeempie panter... Dacht net heel happy te gaan reageren omdat je eindelijk gepoept had, komt dit er achteraan 😞
    Sterkte meis!

Ting: wat fijn dat je weer thuis bent!!!

Gerrie: welkom (had ik volgens mij nog niet gezegd), wat een spannende tijd voor jullie.... Hopelijk blijkt bij de echo alles ok te zijn.

Hier woensdag weer voor de 3d echo geweest.... Dochterlief zat hupsend in de wachtkamer te roepen: bibi kijken, bibi kijken!!! Pretportret 😂😂😂

Nog ff showen....
    Oh en wij weten voor 80% zeker wat het wordt 😍

Bijgevoegde bestanden:

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Prachtige echo sterrenmama! Het is een meid of niet? :)

12. shanacasier

shanacasier Actief lid

11 apr 2016
    137
    11
    18
    ik wil me graag aansluiten ! :D:D:D

13. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Dank je wel.. was weer fijn om ff te zien. Volgens de echo vandaag precies 12 weken..

27e uitgerekend.

Vreselijk panter sterkte!

Welkom Shana!!

14. Bitterkoekje

Bitterkoekje Actief lid

24 jun 2013
    127
    19
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte Panter!
    Hoe oud was hij/zij?
    Een van onze honden is een paar maanden terug overleden. We weten nog steeds niet waar aan.
    Heb er ook flink last van gehad. Nu 'scheelt' het wel een beetje dat we nog een hond hadden. Dus het huis was niet meteen leeg en stil zonder huisdieren... maar mis die grote lobbes.

Wat een prachtige echos weer allemaal!

Hier eigenlijk niet veel te melden. Alles gaat zn gangetje... Geen kwaaltjes of iets... Gewoon afwachten tot de volgende echo. Heb mijn positiebroeken van zolder gehaald en inmiddels soms aan. Zit heerlijk :D
    En mijn ouders komen binnenkort naar het land met alle bekende babydozen etc haha

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Welkom shana!

Onze hond was 13 jaar. Ze had al 2 jaar kanker en nu een tumor op haar milt. Ze was te zwak voor operatie na twee jaar medicatie en de kanker. Was onbegonnen zaak. We hebben nog een hond van 2...hoop dat die zich wat goed houd in zn uppie.
    Ik mis haar nu al verschrikkelijk. ..het was mijn meisje.

16. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Panter gecondoleerd en sterkte met het verlies. Voor mij is een ziel een ziel ongeacht in welk lichaam die zit.

17. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zeg niks 😜

18. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte Panter. Het is nooit leuk leuk om je geliefde viervoeter te moeten laten gaan.

En wat een mooie echo Sterrenmama! Ik ben erg benieuwd naar het geslacht ;).

Ik heb nu sinds ik uit het ziekenhuis ben steeds zin in koffie :(. Dat had ik ervoor niet. Ik neem dan een latte macchiato. Maar hoeveel koffie mag je eigenlijk op een dag?

19. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Welkom Gerrie en Shana!

Ting ik ben ook gek op koffie. Moest echt afbouwen! Drink nu nog maar 1 bakkie per dag, in de ochtend. Soms nog een cafeïne vrije later op de dag, maar dat is toch niet hetzelfde! Er is niks bewezen maar ze raden 1 tot 2 kopjes per dag aan, niet meer geloof ik!

Panter hoe gaat het nu?

Prachtige echo Sterrenmama, zo bijzonder jouw echo's!!

20. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Nou dames, volgens mij is het hoor het eerst 2 dagen stil geweest! Allemaal leuke 1e paasdag gehad?

Wat vinden/geloven jullie van de NUB theorie. Voor ons mag/moet het een verrassing blijven maar heb wel me echo daar geplaatst 😆.

Ik geloof er zelf niet heel veel van dus mssn daarom gedaan? Maar aan de andere kant.. misschien baal ik dat ik het heb gedaan 😊.

Stom zeg.. haha.

Fijne paasdag nog allemaal!

Deel Deze Pagina