16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Houden jullie ook vocht vast? Ik voel me net een michelin poppetje. ..handen en gezicht zitten vol vocht.
    In loop vd dag trekt dat iets weg maar het lijkt elke dag erger te worden. Bloeddruk is nog binnen acceptabele waarden maar gaat logischerwijs wel omhoog.
    Van 120/50 naar 135/85. Kan ik nu al last krijgen van vergiftiging, hoop toch van niet he?!?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Foto van mijn worstenvingers

Bijgevoegde bestanden:

3. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Goedemorgen allen! Inderdaad stil hier de laatste tijd! :) Wij hebben een heerlijk paasfeest met familie en elkaar.

JongetjeM, ik heb je post op het NUB topic even bekeken. Ze denken dus een meisje!! Ik snap dat je achteraf baalt dat je het erop hebt gezet. Nu denk je toch automatisch dat het een meisje wordt. Maar dat hoeft echt niet zo te zijn... Bij de eerste dacht ik ook de hele zwangerschap een meisje, bleek bij de geboorte toch een jongen haha. Maarja er blijkt wel een soort waarheid te zitten in die NUB theorie!

Panter, ik heb helemaal geen last van vocht vasthouden. En het lijkt me ook erg vroeg in de zwangerschap! Ik zou even je gyn bellen en vragen of het normaal is? Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar het lijkt mij nog niet bij deze fase van de zwangerschap te horen. (Misschien heb ik het compleet fout!!!) Hoop dat het wegtrekt voor je!

4. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Hier de laatste dagen ook erg druk geweest..

JongetjeM ik had mijn echo ook geplaatst. 3 zeggen een meid en 3 zeggen een jongen. Tja weet niet wat ik ervan moet denken. Bij mijn nicht waren er meerdere overtuigd van een meid maar met 16w was het toch echt een mannetje..

Panter, ik zou ook even contact opnemen. Eind van de zwangerschap/ in de zomer vind ik het normaal maar nu wel erg vroeg. Mijn bloeddruk is juist erg laag 90/60.. Zoute drop verlaagt toch?

Zo, nu ga ik paasontbijten. Fijne dag allemaal!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zoute drop verhoogd lijkt me. Zout verhoogd bloeddruk meende ik want ik moest boullion drinken toen de mijne zo laag was een paar weken terug.
    Ga morgen even bellen met de gyn en vragen of het normaal is.

6. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Zout verhoogd idd, maar je bloeddruk is toch niet hoog?!

Ja maar komt mssn omdat ik nu lichte voorkeur heb voor een meisje dat ik nu een beetje hoop heb op een meisje en bijna de neiging om het met de 20 weken te willen weten terwijl ik er heel stellig in was. Vind het stom van mezelf 😞!

Maar gelukkig is het dus lang niet altijd goed, dan blijft het dus toch een beetje een verrassing 👍!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee ik maak me ook geen zorgen meer. Heb ff gebeld en zolang ik geen andere klachten krijg hoef ik me geen zorgen te maken.

8. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    He meiden hier niet zo een fijn weekend gehad. 2 dageb terug een autoongeluk gehad. Ik reed en iemand reed mij frontaal tegen de achterzijde aan. Auto waarschijnlijk totaal los. Ik direct naar het ziekenhuis gebracht maar gelukkig ben ik er goed vanaf gekomen. Arm is wel tot bloedens aan gewond maar met de baby is alles prima. Zit nu lekker thuis wel met enorme nekklachten maar niks gebroken dus zal wel spierpijn zijn.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat schrikken vrouwvan!! Gelukkig met de baby alles goed, maar wat zul je geschrokken zijn.
    Veel sterkte meid met het herstellen.

10. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ja zeker op dat moment. Gelukkig nu aan het bijkomen. Dankjewel

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hier net thuis van familieweekend en zo door naar de schoonfamilie dus vandaga nog even druk. wel alles bij gelezen.

panter hier ook geen last van vocht.

nub. bij mij staat t 4-2 voor jongen en de 2 die meisje zeiden twijfelde, moet zeggen dat ik nu wel aan t switchen ben in mn hoofd hoor want ddcht dat t eennmeisje zou zijn.

vrouw van wat shrikken!! beterschap!!

12. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken vrouwvan! Gelukkig niet ernstig gewond en met de baby alles goed!

13. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik moet ff mijn verhaal kwijt.

Vanmiddag kreeg mijn man telefoontje dat zijn teamgenootje vandaag plotseling is overleden aan een hartaanval. Ik ga best veel om met zijn hele club (niet zo groot: max 30 mensen). Ik heb er best veel verdriet van. Deze vriendelijke en goedlachse man was nog geen 50.... laat 2 kinderen achter die naar de middelbare school gaan.

Ik vraag niet per se om medeleven, maar ik moest gewoon ff mijn verhaal kwijt.

😢😢😢

14. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Sterkte Ting!!!

15. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Ach Ting zulke dingen zijn altijd zo verschrikkelijk...niet te bevatten en extra heftig wanneer je zelf een kindje draagt. Het geeft vaak veel stof tot nadenken. Neem de tijd om het te verwerken, heel logisch dat je verdrietig bent! Sterkte!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He jakkes ting. Dat zijn nare zaken. Sterkte meis.

17. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Goedemorgen!

Hier weer aan het werk, helaas wel erg moe en snotterend maar een leuk weekend gehad en veel in huis gedaan. De babykamer en kamer van onze zoon zijn geverfd en de eerste baby meubels staan klaar op de babykamer (doorgeschoven van zoons kamer). Komende weken muurstickers plakken, nieuwe lampen ophangen, ledikant opbouwen en nieuwe kledingkast voor onze zoon in elkaar zetten en dan hebben we 2 prachtige kamers :D
    As. vrijdag hartje luisteren bij verloskundige, ben echt benieuwd. Vanochtend maakten mijn collegas al de opmerking dat mijn buik weer gegroeid was, en goedemorgen lieve collegas haha.

@baby voelen: hier als ik savonds op bed lig dan voel ik wat kriebelen, soort vlindertjes in mijn buik, heel zacht en lief. Of mijn darmen houden me voor de gek of ik voel echt ons ukkie al (zoon voelde ik pas bij 20,5 week) hoe zit dat bij jullie?

@Panter: oei, dat is al snel qua vocht vasthouden. Hopelijk betekent het niets. En nog heel veel sterkte met het verlies van je hond.

@vrouwvan: heftig zeg! Gelukkig zijn jij en de baby in orde.

@nubtheorie: spannend dat speculeren!

@Ting: heftig zeg. Heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat dit nieuws erin hakt. Veel te jong nog!

Fijne dag iedereen!

18. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Dank je wel dames.
    Mijn excuses dat ik verder niet op iemand reageer, maar dat komt wel weer.
    Mijn man kon vannacht ook niet slapen. Ik zei tegen hem, als je rustig blijft liggen, rust je ook uit.
    Ik ben vandaag ook echt een wrak.
    Ik blijf ook nog ff thuis....

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Leuk saba dat jullie al zo bezig zijn met de babykamer. Hier is het kamertje alleen nog maar gestript.

Ting, rustig aan hoor. Zulke dingen hakken erin.

Hier vanaf vandaag 50% in ziektewet. Heb zo'n last van mijn rug en linkerheup na een volle dag werken. Kan het tempo niet meer bij benen...iom leidinggevende werk ik alleen nog korte diensten.

20. Goey

Goey Actief lid

21 apr 2016
    198
    2
    18
    Vrouw
    Onderwijs
    Utrecht
    Veel sterkte @Thing, ik snap dat het even flink wat met je doet.

@Panther jij ook sterkte, erg sneu allemaal :(

Hier gaat alles verder lekker, flink genoten van een lekker lang weekend, vooral omdat mijn energielevel weer lekker een stuk hoger ligt.
    Inmiddels 2,6 kg aangekomen -_- Dat is dan minderleuk... Hoe veel hebben jullie er al aanzitten?

En dan: Afgelopen vrijag hadden wij de geslachtsbepaling...
    Mijn man heeft stiekem/nietstiekem altijd gedroomd van een zoontje als eerste... Hij kon het bijna allemaal niet meer aan en verging van de zenuwen. Toen we eindelijk naar binnen mochten en ik op de stoel ging liggen, begon het ook bij mij te kriebelen...
    Ik kom uit een vrouwenfamilie, weinig mannen, dus desondanks dat ze even welkom waren geweest had ik toch een lichte voorkeur naar een meisje...

En toen, had mevrouw het wondertje, ze zoomt in op de onderkant, en alsof mevrouwtje het doorhad dat haar papa op een zoontje zat te wachten, hield ze flink haar hielen voor haar kruis. Echt bijna 10 minuten lang... En maar bewegen met die armpjes en handjes en hoofdje.. Behalve met haar voeten niet hahaha... Het was zo grappig, vooral omdat ze de hele tijd ' op haar buik' bleef liggen, met haar hoofdje naar beneden wijzend, lekker koppig! Na wat hoesten en proesten besloot ze toch maar om te draaien en tadaaa! It's a girl!

Mijn man heeft 2 dagen lang hardop moeten uitspreken dat het een meisje is om het zich te realiseren, maar toen ik in de douche stond en hij het nummer van Marco Borsato aan het afspelen & keihard aan het meezingen was ' Oohhh wat is ze mooi..." voelde alles weer helemaal goed. Tranen in me ogen :) Het voelde even gek dat hij zo erg op een zoontje zat te wachten maar goed, hij had even zijn tijd nodig...

Heerlijk dit! Dus ik kan gewijzigd worden in de lijst naar : Meisje! :)
    Benieuwd naar de rest binnekort.. .

Deel Deze Pagina