Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING\ Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje 30 oktober 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 1 | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Marlau Afsprakenlijstje: ♡ 19 april - NewDreams - echo ♡ 20 april - NewMom1986 - controle vk ♡ 21 april - Sabagirl - controle vk ♡ 24 april - Sedra - pretecho ♡ 26 april - Ting86 - controle vk ♡ 26 april - Eetje - geslachtsbepaling ♡ 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling ♡ 1 mei - Sterrenmam - controle + echo ♡ 2 mei - Denanja - controle vk ♡ 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling ♡ 6 mei - NewDreams - geslachtsbepaling ♡ 8 mei - denanja - geslachtsbepaling ♡ 8 mei - 1548 - controle vk ♡ 10 mei - Ellada - controle ♡ 11 mei - Sabagirl - controle vk ♡ 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling ♡ 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling ♡ 16 mei - Marloesje24 - controle vk ♡ 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling ♡ 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo ♡ 29 mei - Sterrenmama - controle ♡ 30 mei - 1548 - 20 weken echo ♡ 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo ♡ 2 juni - Denanja - 20 weken echo ♡ 14 juni - Sterrenmama - 3d echo ♡ 14 juni - Sterrenmama - controle Schop omhoog
Eetje wat schrikken . Heb je ondertussen gebeld? Ik hoop dat je vandaag nog terecht kan en dat het iets onschuldigs is. Dikke knuff! Panter heb je een foto van het jurkje? Veel plezier op de bruiloft! Louloulo fijn dat je werkgever zo reageerde! Ik heb het nieuws met bossche bollen verteld "zo, dan ben ik niet de enige die dit jaar dik wordt". Zoranya aan jezelf en de kleine denken hoor! Goed dat je het hebt aangegeven. Sabagirl hopelijk kan je iets eerder terecht.. Is jullie weerstand momenteel ook om te huilen? Man, man man.. Ik ben voor de 3e keer in 10 weken tijd snotverkouden (holtes dicht, hoofdpijn pff). Vanmiddag ben ik vrij en dan ga ik de speelkamer leegruimen, kunnen we dit weekend beginnen met schuren van de meubels
@Eetje, wat schrikken! Mijn duimen draaien hard voor je! @Vrouwvan, jeetje wat naar zo'n ongeval! Hopelijk snel weer de oude! @Ting, vreselijkdat dat soort dingen gebeurd! Gelukkig heb je ook een hoop leuks aan je hoofd nu, ik hoop dat je daar wat afleiding uit haalt... @Panter, gecondoleerd met het overlijden van je hond en gefeliciteerd met je goede nipt! Beetje dubbel, maar zo gaan die dingen vaak Mijn nipt is ook naar de VU, vorige week afgenomen dus hoop dan ook snel wat te horen @Hier, ik heb lang niet geschreven maar wel meegelezen... Kon het even niet opbrengen, elke keer als ik zat te lezen dacht ik aaaaarg echt even geen zin in :O Denk dat het door vermoeidheid komt doordat ik met m'n nieuwe baan ben begonnen... Dit weekend een weekendje in de Ardennen geweest en veel gewandeld. De laatste dag 12km, heerlijk maar 's Avonds met spijt met alle haren op m'n hoofd want kon niet meer normaal lopen/bewegen door de pijn in mijn bekken... Stil liggen was het enige dat te doen was, gelukkig de volgende ochtend als sneeuw voor de zon verdwenen maar durf nu even niet te sporten :S
@panter fijn dat de uitslag goed was!! veel plezier op de bruiloft vandaag!! @eetje wat schrikken!! hier nu al 2x rood slijm bij afvegen gehad een dag maar dat bleek omdat ik teveel had gestaan en gedaan (placenta lag nog iets voor de uitgang). hopelijk kan je snel terecht!!! @1548 ik ben t hele weekend al snot verkouden en keelpijn en hoofdpijn. nu nam de keelpijn af en werd k vanacht wakker van de oorpijn pfff zo vervelend! @zoranya goed op jezelf letten meis! goed dat je t hebt aangegeven. @medinilla succes en vooral veel plezier vandaag!
He meiden , op advies van mijn man gewoon naar het ZH gegaan en me gemeld bij de poli . Hele lieve meiden aan de Bali die begrip hadden voor de situatie . Gaven ook aan dat ik vanmorgen gewoon al naar het ZH had kunnen komen maar later bleek dat ze het enorm druk hadden bij de spoedlijn ivm heeeeeel veel bevallingen . Er werd een VK gepiept en een gynocoloog . Binnen 5 minuten kreeg ik mijn echo . Wat een zenuwen zeg .. en dan de opluchting dat je je kindje ziet met een kloppend hartje . Bleef huilen . Met het kindje is alles goed . De placenta leverde wat vragen op , daar komt de bloeding waarschijnlijk ook vandaan . Zagen heel duidelijk een stroom lopen naar beneden . Dit zijn waarschijnlijk gesprongen vaatjes . Dit kan gebeuren omdat de placenta nig erg beneden ligt en mijn baarmoeder hard groeit . Het bloeden moet wel stoppen en moet geen krampen krijgen of ziek worden. Voor nu dus geen zorgen meer . Kan gewoon miet in woorden uitdrukken hoe opgelucht ik ben .
Wat fijn eetje dat beeb het goed doet. Probeer maar lekker rustig aan te doen. Even bijkomen van de schrik.
Oh wat fijn om te lezen dat alles goed is Eetje.. Rustig aan meis, en goed dat je naar het zkh bent gegaan!
Eetje wat geeft al een gerust stelling, nu hopen dat het inderdaad snel stopt met bloeden ! Hier heb ik het hartje gehoord, de kleine zat erg diep dus geluid moest maximaal maar wat mooi Baarmoeder komt nu ook net boven het schaambeen uit. Vroeg aan vk waar het nu zat en ze zat te drukken en dat deed mij toch zeer. Ja het zat er net boven. Bloeddruk was mooi nu 20 weken echo regelen en een kraamzorg bureau. Morgen 14 weken dansje ps wanneer gaan jullie een kinderwagen regelen hoor dat het wel 16 weken kan duren voordat het geleverd word ?
Dank je wel ! Lief dat er zo meegeleefd wordt . Ik loop al bij VK op het ZH dus heb geen andere opties. Erg blij dat ik deze keuze gemaakt heb . Vorige zwangerschap liep ik bij een VK praktijk maar nare dingen meegemaakt ivm verzakking waarna ik nu gekozen heb voor het ZH .
Jeetje wat is er een hoop geschreven! Sorry als ik dames vergeet! Allereerst Eetje, wat een opluchting dat alles goed is!! Wat zal je zijn geschrokken. Rustig aan en goed aan jezelf denken. Ook heftig al die mensen uit je omgeving die overleden zijn. Sterkte! Panter, joepie een goede NIPT! En veel plezier vandaag! Medinilla wat fijn dat je het hartje hebt gehoord, is zo bijzonder! Meiden die zwak ziek en misselijk zijn. Sterkte, hopelijk gaat het snel beter!! Tot nu toe ben ik gelukkig niet verkouden (even afkloppen ) Hopelijk horen we snel meer positieve NIPT uitslagen!
midnilla wij hebben de kinderwagen van de eerdte nog maar bij prenatal was ie binnen 2 weken geleverd dus weet niet waar t 16 weken duurt maar nog nooit van gehoord. eetje wat een opluchting! probeer een beetje rustig aan te doen zodat t neit weer gaat.bloeden. vandaag mn eten en drjnken nog niet binnen gehouden net mango op hoop dat dat blijft zitten.
Ik hoop het ook en hou me de komende dagen rustig . Ook volgende week de pretecho Saba .. leuk !! Komt steeds dichterbij. Vervelend die misselijkheid denanja . Hoop toch zo voor je dat dat snel over gaat . Geeft dan steeds zo een beroerd gevoel
Oh wat fijn Eetje! Laat het nu maar snel stoppen! @Kinderwafen, kinderkamer heb ik de vorige keer bij ongeveer 30 weken uitgezocht en werd bij 34 weken geleverd. Was van de babydump. Nu wordt alles gerycled
Hai meiden, ik was vanmiddag bij de VK (ik had me vergist was vandaag ipv morgen zoals op de lijst), hartje gehoord en bloeduitslagen verder allemaal goed. Geweldig dus. Wel had ze haar twijfels over mijn uitgerekende datum. Bij de termijnecho was ik 5 dagen! vooruit gezet. Zelf vond ik dat ook al vreemd omdat het met mijn cyclus nou eenmaal niet mogelijk is!! We hebben dus in gezamelijk overleg besloten mijn uitgerekende datum te verplaatsen naar 29 oktober i.p.v. 26 oktober. Tsja het is weer even 3 dagen terug, maar het voelt wel beter. Stel je voor dat ze je gaan inleiden terwijl dat helemaal nog niet nodig is. Ben toch wel blij met zo'n nuchtige en "eigenwijze" verloskundige. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Lees wel vaker dat vrouwen het vreemd vinden dat ze ineens zoveel dagen vooruit of achteruit worden gezet. Voor de lijst.. Mijn uitgerekende datum mag dus naar 29 oktober Volgende afspraak vk is 17 mei en 12 mei pretecho geslachtsbepaling.
Eetje fijn dat het goed is. Wat een schrik zeg Denanja wat erg meid dat je er nog zo last van hebt hoop dat je er snel vanaf bent. Want daf spugen is echt verschrikkelijk. Hier de ene dag heel misselijk en andere dag minder maar spugen gelukkig niet meer. Newmom wat leuk ook de 29e zijn dan al met ze vieren die dag 😀 Over de kinderwagen ik kan er een van familie overnemen voor een prikkie een easywalker ben helemaal blij 😀 Voor de lijst 8 mei geslachtsbepaling en 9 mei controle.
idgz samen geslachtbepaling.... nog maar kleine 3 weken, ben zo benieuwd! enja ben dat spugen ook goed zat! gelukkig is t avondeten erin ebleven wel vervelend gevoel in mn buik erna maar dat is nu gezakt