16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Gefeliciteerd denanja!!!

2. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Gaat gelukkig stukken beter . Geen bloedverlies meer wel nog wat krampen . Er maar op vertrouwen dat het goed gaat .
    Morgen 15 weken ... wow . Wat vliegt de Tijd

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Denanja, gefeliciteerd met je dochter!!

Ting wat fijn dat je het hartje hebt geluisterd. Gaat het al weer wat beter?

Eetje, fijn dat het goed gaat. Ik heb ook krampen, mss is deze periode ook wel een groeispurt van de baarmoeder waar de krampen vandaan komen?

Ik begin een beetje te wennen aan het forum. Vind de notificaties wel fijn als er een nieuw bericht is in iets wat je volgt.

4. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Met mij gaat het weer de goede kant op. Infuus is weer iets omlaag gezet en ik kan weet wat eten. Dienstdoende gynaecoloog gaf vanochtend aan dat er een plan moest komen, zodat ik niet weer in het ziekenhuis terechtkom. Ik ben iemand die alles veel te snel wil, maar ik moet echt op mezelf letten en niet teveel tegelijk willen. Normaal kan ik dat wel aan, maar nu ik zwanger ben niet. Best lastig allemaal....

5. 1548

1548 Niet meer actief

Denanja nog gefeliciteerd met je dochter!

Op de rest reageer ik morgen via mijn computer. Ik moet heel erg wennen aan het forum op mijn telefoon, vermijd het een beetje ..

Liefs

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ting, je moet dus balans vinden. Prikkels doseren en zorgen dat je niet te moe raakt. Dat hielp mij de vorige zwangerschap. Toen was ik ook zo ziek dat ik bijna aan de sondevoeding moest.
    Ik heb toen idd alle prikkels zoveel mogelijk vermeden...en echt rust genomen tussen alles door.
    Dus bijv 2 uurtjes op, wat eten en drinken. Weinig geluid om me heen, rare geuren vermijden (ik deed bijv niks in de prullenbak want dan ging ik weer over mn nek) en na die 2 uren moest ik weer 1 a 2 uren in bed. Liggen in een donkere kamer.
    Eten waar ik zin in had, kleine beetjes. En dat betekende dat ik soms hele dagen leefde op vla en cola maar dat bleef er dan iig in. Op de dagen dat het wat beter ging probeerde ik ook weer andere dingen te eten.
    Wat mij de das omdeed waren prikkels, en dan voornamelijk geluid, licht en geuren. En vermoeidheid maakte het 1000x erger allemaal.

Hoop dat je leert herkennen wat jouw triggers zijn, en leert herkennen en ingrijpen. Ik wens je veel sterkte, want zo ziek zijn is echt verschrikkelijk. Het ziek zijn zelf kun je niet voorkomen, maar mss lukt het om uitdroging te voorkomen door je triggers te herkennen.

Ik ben zo onzettend dankbaar dat die ellende me deze keer bespaard is gebleven. Had echt verwacht dat ik weer zo ziek zou worden maar gelukkig niet.

7. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Dag meiden, met veel verdriet kom ik melden dat ik van de lijst gehaald mag worden. Gisteren is ons zoontje veel te vroeg geboren met 14 weken. We hadden het net een week daarvoor aan iedereen verteld, dus het is erg pijnlijk. Veel geluk allemaal, hopelijk ben ik gauw weer terug op ZP in een andere bevallingslijst.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Och jeetje wat een horror. Wat vreselijk voor jullie...hoe kon dat zo ineens? Meis wat een verschrikkelijk verdriet.
    Woorden schieten gewoon te kort. :(

9. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Jeetje, wat naar! Heel veel sterkte!

10. Idgz

Idgz Lid

23 mrt 2017
    58
    11
    8
    Ach jeetje meis, heel veel sterkte wat een nachtmerrie .

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh heeeel veel sterkte!! al het 2de verhaal wat ik hoor deze week dat t na de 12 weken nog mis.gaat :(

12. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Wat een verdriet. Heel veel sterkte meid!

13. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte!

14. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Wat afschuwelijk! Heel veel sterkte!

15. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Omg wat vreselijk!! Geen woorden voor.. héél veel sterkte voor nu en in de toekomst !

16. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ooh nee, veel sterkte! :(

17. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Ohhh nee!! Toutpetitie wat een verdriet moeten jullie hebben. Wat schrik ik hiervan. Hoe kan zoiets ineens gebeuren? Heel veel sterkte in deze tijd... Dikke digitale knuffel!!!

18. 1548

1548 Niet meer actief

Lieve Toutepetite, wat erg om te lezen .. Heel veel sterkte! Dikke knuffel

19. 1548

1548 Niet meer actief

Ik zal morgen achter de pc de lijst updaten..

20. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden

Ach wat vershrikkelijk . Jeetje daar ben ik stil van . Enorm veel sterkte de komende tijd .

Deel Deze Pagina