Welkom Marielle en feli!! Toch ook wel een heftig begin lijkt me Sterrenmama, en nu is alles goed met haar?
Ik heb een zoon van 2 jaar. En wat leuk de leeftijden van je kinderen, zij gaan het echt heel bewust meemaken deze keer
Wauw wat is er weer gezellig gekletst! Haha. Welkom en gefeliciteerd Marielle31! Mooie test hoor Panter! Is echt een test 'uit het boekje'. Zo dacht ik dat een test altijd moest zijn en alleen zo positief was, haha.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Marielle31 - .. jaar - 3e kindje 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 2 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 14 maart - marielle31 - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - 1e echo ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo Marielle toegevoegd aan de lijst.
sow mn 2e dag vrij... al kan ik t niet echt vrij noemen. toch best wel zwaar een meisje van 9 maanden rond hebben kruipen/lopen die overal aankomt wat niet mag, zoals de brokken van de hond. gisteravond mn vrouw uit eten geweest met een vriendin dus was echt kapot eind van de avond. ze slaapt pas half 10 dus toen lag ik er ook in . zit nu bij de carglass haha even rust tess even bij mn ouders gebracht. vanaf morgen 4 vroege diensten 5.15 de wekker is ook niet ideaal maja l. morgen mag ik trouwens op 30! wat een mijlpaal!! hrb aluijd gezegd dat ik kinderen wilde voor mn 30e. is half gelukt... wel 2x voor mn 30ste zwanger dus ik zeg geslaagd haha
Ahh 2 jaar zoo leuke leeftijd 😊 ik ben gastouder en pas 4 x in de week op.mijn nichtje die word in april 2 zoooo leuk hihi Jaa mijn dochter weet het al die vind het zooo spannend allemaal haha
Heftig klavertje en sterrenmama van jullie kleine kindjes. Gelukkig is alles goed gekomen. Nieuwe meiden welkom!! Hier zijn de echo's veranderd. 28/2 vitaliteit echo en 17 maart wordt de termijnecho. Toch blij dat ik met 6, 5 wk eerste echo krijg.
Panter, wat fijn dat je eerder terecht kon. 6,5 week is altijd wel een beetje spannend toch? omdat het nog niet zeker is dat het hartje dan al klopt dacht ik... Maar in ieder geval beter dan 17 maart pas! Ik ga de lijst aanpassen omdat het geslacht bij ons ook een verrassing is, dus zal jouw echo er meteen bij zetten. Denaja klinkt als een druk schema... Zeker met zo'n klein moppie er nog bij! En alvast heel erg gefeliciteerd, 30 is een mooie leeftijd . En je hebt ook een vrouw zie ik, dan kunnen we elkaar de hand schudden . Nog even iets anders voor diegenen die dat nog niet wisten... per 1 april 2017 wordt de NIPT voor iedereen toegankelijk (eigen bijdrage ca. 150-175) in 8 UMC's.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje 20 oktober Denanja - 29 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Marielle31 - .. jaar - 3e kindje 23 oktober 24 oktober 25 oktober 26 oktober 27 oktober 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober 30 oktober 31 oktober Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 3 Afsprakenlijstje: ♡ 22 februari - sterrenmama - 1e echo ♡ 24 februari - sabagirl 1e echo ♡ 28 februari - kleinebeer - 1e echo ♡ 28 februari - Panter - 1e echo ♡ 2 maart - 1548 - 1e echo ♡ 3 maart - KlavertjeVier30 - 1e echo ♡ 6 maart - denanja - 1e echo ♡ 7 maart - Eetje - 1e echo ♡ 9 maart - sabagirl - intake VK ♡ 14 maart - denanja - intake VK ♡ 14 maart - sabagirl - termijnecho ♡ 14 maart - marielle31 - intake VK ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo
ja klopt ja klavertje4 gezellig nog 2 vrouwen ja dat is wel een iets hier... wij hebben bij de vorige de combi test gedaan, 150 euro zou die kosten maar hebben dus nooit een rekening gezien, dus we neigen weer naar de combi test en hopen dan weer geen rekening te zien wahwha en er kwam een super goede uitslag uit. maar aan de andere kant geeft de nipt dus meer zekerheid.... oftewel ik/wij weten het (nog) niet. jullie??? panter, fijn dat je nu eerder terecht kunt beter dan 17 maart hoor!!
Als uit de combinatie test een verhoogd risico komt wordt de nipt vergoed. Wij gaan voor de combinatie test...gewoon ook omdat daar een echo bij hoort. Met mijn leeftijd komt daar toch hoog risico uit dus dan alsnog de nipt.
Hallo! Mag ik ook meekletsen? Ik ben rond 27-10 uitgerekend denk ik! Hopen op een plakker na mijn miskraam in december! Ik las over vroeg geboren kindjes.. mijn zoontje is met 28 wkn geboren en woog 890 gram!
Hoi! Welkom! Wat een kleintje ook zeg! Nu alles goed? Ik maak hele grote kindjes die niet vanzelf komen 😂 Zoon 4640gr ingeleid op 41.4 Dochter 4455gr ingeleid op 39.4
Welkom espoir! Heftig van je zoontje! Gaat nu alles goed met hem? Ik heb in december ook een miskraam gehad, dus hopen dat het nu goed gaat.