Spannend zoranya en Eetje ben benieuwd Ting succes met de controle ! Eetje Hoelang heb jij eigenlijk moeten wachten op de uitslag? Fijn dat alles goed is! Heb jij ook laten testen op nevenbevindingen? Ik heb vorige week geprikt en ben namelijk zo benieuwd hier zeggen dat 6 weken duurt. maar eigenlijk hoor ik van iedereen dat ze het al snel weten.
oww spannend 2 geslachtsbepalingen!! ben benieuwd!! wij hopen vamdaag wat te horen over de uitslag combinatietest ze zou er vandaag achteraan bellen dus ben benieuwd.
Hai dames.. Een tijdje geleden dat ik mee heb geschreven. Sinds ik lid ben van de groep op facebook merk ik dat ik het makkelijker vind daar snel iets te posten.. Het is ook even wennen het nieuwe forum.. Wat een verschrikkelijk bericht van toutepetite afschuwelijk om mee te maken! Heel veel sterkte en een dikke knuffel.. Ik heb afgelopen week de combinatie test gehad. Volgens de echoscopiste in het ziekenhuis loopt het kindje 3 dagen achter op groei (dan de termijnecho heeft vastgesteld vorige week) en zou ik dus 2 november uitgerekend zijn. Heel rot want ik heb mijn zwangerschapsverklaring al ingeleverd bij mijn werkgever / kraamzorg al aangevraagd etc met datum 30 oktober. Afgesproken met mijn eigen verloskundige om samen een datum te prikken als ik weer controle heb. Ik zie dat er al een aantal geslachtsecho's geweest zijn! Leukkk allemaal meisjes. Hier ook weer het gevoel dat het een meisje is, maar we zullen zien. We wachten tot de 20 weken echo (denk ik).. Eetje en Zoranya veel plezier vandaag met jullie echo's! Ting; succes met je controle. Denanja; hopelijk krijg je vandaag de uitslag van de combinatie test!
Hier nog geen nieuws....Echo gehad, maar niet 100% zeker over wat het is . Volgende week nieuwe geslachtsecho op 3-5. Volgende controle is op 22 mei.
Jammer zoranya! Maar volgende week dus weer lekker spieken. Wij hebben vanmiddag kennismaking met de verloskundige die de kraambed zorg komt doen. Moesten usb mmeenemen want ze maakt ook even een echo
@Lycos maar waarom houden ze niet gewoon 30 oktober aan? Hier houden ze altijd de datum aan die berekend wordt tijdens de termijnecho.. @Zoranya wat jammer, wilde de kleine zich niet laten zien? Ik zal de lijst zometeen aanpassen. @Panter leuk, weer een echo! Wie weet kan ze even spieken voor je, of willen jullie het niet weten?
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 2 | Jongens : .. | Verrassingen : 4 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 26 april - Ting86 - controle vk 26 april - Eetje - geslachtsbepaling 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling 28 april - Sabagirl - geslachtsbepaling 1 mei - Sterrenmam - controle + echo 2 mei - Denanja - controle vk 2 mei - 2107 - geslachtsbepaling 2 mei - kleinebeer - geslachtsbepaling 3 mei - Zoranya - geslachtsbepaling 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling 6 mei - NewDreams - geslachtsbepaling 8 mei - denanja - geslachtsbepaling 8 mei - idgz - geslachtsbepaling 8 mei - 1548 - controle vk 9 mei - idgz - controle vk 10 mei - Ellada - controle 11 mei - Sabagirl - controle vk 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling 16 mei - Marloesje24 - controle vk 17 mei - Newmom1986 - controle vk 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 29 mei - Sterrenmama - controle 30 mei - 1548 - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 2 juni - Denanja - 20 weken echo 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle
1548: Geen idee.. Ik ga het er tijdens de controle wel op gooien. Ik zou nu 13w 2 dagen zijn. Dan groeien kindjes sowieso niet meer hetzelfde.. (vanaf 12 weken toch?) Zoranya: balen! Maar wel weer een keer extra spieken.. Kon ze ook geen gokje doen? Panter: Wat fijn! Misschien kun je zelf ook al iets zien
@Lycos wat raar dat ze je uitgerekende datum aanpassen. Het kan zo over twee weken weer 4 dagen voor lopen. Ik zou gewoon bij 30/10 blijven hoor. Ik ga vanmiddag ook zeker ff spieken of ik iets kan zien. @denanja yeah, wat fijn die goede uitslag!
Ik heb vanavond de controle. Dan zal ik ook wel de uitslag van me bloed krijgen. Ik heb niks gehoord, dus me ijzer en glucose etc zullen wel goed zijn. Dan zullen we vast ook de datum vastleggen voor de geslachtsbepaling. Ben zo nieuwsgierig! Wat vervelend Zoranya dat je het nog niet zeker weet, hopelijk de volgende keer een duidelijker beeld. En Lycos niet te druk maken over de datum. 3 daagjes stelt niet zoveel voor. Kan zo weer veranderen. Gewoon de 30e aanhouden. En Denanja, fijn dat de uitslag van de combi-test goed was ☺.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje Eetje - 29 jaar - 3e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 2 | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 26 april - Ting86 - controle vk 26 april - Eetje - geslachtsbepaling 26 april - Zoranya - geslachtsbepaling 28 april - Sabagirl - geslachtsbepaling 1 mei - Sterrenmam - controle + echo 2 mei - Denanja - controle vk 2 mei - 2107 - geslachtsbepaling 2 mei - kleinebeer - geslachtsbepaling 3 mei - Zoranya - geslachtsbepaling 4 mei - Sabagirl - geslachtsbepaling 6 mei - NewDreams - geslachtsbepaling 8 mei - denanja - geslachtsbepaling 8 mei - idgz - geslachtsbepaling 8 mei - 1548 - controle vk 9 mei - Panter - geslachtsbepaling 9 mei - idgz - controle vk 10 mei - Ellada - controle 11 mei - Sabagirl - controle vk 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling 16 mei - Marloesje24 - controle vk 17 mei - Newmom1986 - controle vk 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 29 mei - Sterrenmama - controle 30 mei - 1548 - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 2 juni - Denanja - 20 weken echo 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle Afspraken en Medinilla aangepast
@Panter 9 mei is ook al bijna, leuk! @Medinilla leuk dat je ook voor een verrassing gaat! Ben je niet ontzettend nieuwsgierig? @Lycos klopt, het ene kindje groeit nu harder dan de ander. Ik zou de datum niet aanpassen, wie weet loop je met de 20 weken echo weer een paar dagen voor. @denanja fijn dat de uitslag goed was!! @Ting86 geen nieuws zal goed nieuws zijn neem ik aan.. Tenminste bij onze praktijk bellen ze op moment dat er een uitslag niet goed is. Hopelijk kan je binnenkort voor de echo terecht. Wat gaat het toch hard meiden.. We zijn nu allemaal de 12 weken gepasseerd toch? Ik weet niet precies hoever Marloesje is..
@Lycos: ik vind het ook maar raar dat ze je nu nog achteruit zetten. Maar komt vast goed. @Panter Fijn weer even een echo zo onverwacht. Blijft toch heel bijzonder om in je buik te kijken. @denanja Gefeliciteerd met de goede uitslag! Toch even fijn een opluchting niet @Ting: Bij mij belden ze niet met de uitslag, terwijl mijn vit D en B12 te laag was. Heb het gevraagd bij de echo voor de NIPT. @Lycos: ze denkt voor 80% te weten dat het een jongen wordt, maar ik reken nu nog nergens op. Ik heb ook al verhalen gelezen dat bij 15 weken de nub nog zichtbaar is en dat het toch een meisje kan zijn. Ze dacht namelijk ook schaamlipjes te zien. Ook de second opinion (de 20-weken echoscopiste) zei kan een meisje zijn, kan een jongen zijn. En de kleine werkte totaal niet mee. Moest echt billen optillen en hard schudden en de verloskundige heeft ook echt met het echo apparaat in mijn buik liggen prikken om de baby te laten draaien, maar mevrouw/meneer weigerde......wordt een eigenwijsje Hebben jullie ook nog zo'n last van moeheid? Denk steeds dat het beter gaat en dan lig ik de dag erna weer om 9 uur te slapen op de bank. Ben dat wel een beetje zat....(al mag ik niet teveel klagen vind ik gezien ik niet misselijk geweest ben). En ik heb nu op het einde van de werkdag altijd een beetje hoofdpijn, ook erg vervelend.
Zoranya wat jammer zeg dat ze het nog niet kunnen zien Ik denk hier ook steeds dat de moeheid minder is maar als ik overdag niet slaap red ik goede tijden nog en eens.
@Panter ik denk ook een jongetje! Zo zag de echo bij mijn zoon er ook ongeveer uit.. Bij mijn dochter zagen we duidelijk 3 lichte strepen.