Eetje ben ook benieuwd!! Je mocht al om 13 uur toch? Zoranya jammer dat ze het nog niet zeggen maar wel fijn dat ze niet toch iets "gokken" en het straks ineens anders blijkt te zijn!
@Panter: duidelijk een jongen, Super leuk! @ zoranya: jammer dat het nog niet helemaal duidelijk is maar wel leuk een extra echo! @ting: succes bij de controle. @lycos:ik heb nooit gehoord van bijstellen nadat er al een zwangerschapsverklaring is. Ik zou er niet mee akkoord gaan. @denanja: Super fijn zo'n goede uitslag! Hier deze week weer erg moe en misselijk en ook weer afgevallen. Ik heb me ziek gemeld op het werk en had gelijk al een brief van het UWV. Benieuwd of ze bellen of hoe nu verder? Ik hoop volgende week weer te kunnen werken maar merk dat ik echt meer rust nodig heb. Vrijdag onze pretecho, ben echt super benieuwd naar wat het gaat zijn.
Vervelend Denanja dat je je weer zo voelt. @Panter Ik denk ook een jongen! Ik ben alleen niet zo goed in echo's interpreteren. Ik ben net voor controle geweest en me bloed was goed. Alleen ben ik rhesus c negatief, dus moet in wk 27 van de zwangerschap nog een keer bloedprikken. Geen probleem voor mij, heb afgelopen periode nu genoeg naalden gezien. Voor de lijst: 6 mei geslachtsbepaling
panter lijkt mij idd ook een.jongen!! je kan deze echo ook bij potty shot zetten daar zitten de 'experts'. saba goed dat je naar je eigen lichaa luisterd!! tinq succes! eetje ben benieuwd!!
@denanja mn foto staat al in potty shot. tot nu toe weinig reacties. Maar goed de meesten hier denken ook een jongen, 9 mei is de officiele bepaling dus nog f geduld voor we gaan shoppen haha. @Eetje ben nu wel benieuwd naar je. Hopelijk ben je goed nieuws aan het vieren.
Sorry meiden !!! Was even hectisch na de echo want moest hierna direct naar m'n werk . Maar wat een onwijze gave echo heb ik gehad zeg. Ons kleintje doet het geweldig. En tot ons grote geluk mogen wij iedereen vertellen dat wij weer een dochter krijgen en onze meisjes een klein zusje . Het lag hier heel zoet te duimen .
Oh zoraya , jammer dat ze je nig geen zekerheid hebben kunnen geven . Wel leuk dat je volgende week weer even mag spieken . Panter, ik denk vanuit deze hoek zeker een jongen . Hihi nog even wachten . 9 mei schiet hard op Oh en iemand vroeg iets iver m'n nipt test . ( kan niet meer terug lezen ) wij hebben ook de nevenbevindingen laten testen . Achteraf gezien vind ik dat nu wel erg veel van het goeie hoor . Want je kan er dan niks mee. Maar had gelukkig het geluk dat ook daar niets op te vinden was .
Ja m'n arme man .. alleen maar meiden . M'n schoonmoeder vanmiddag ,;" ach , wie weet wat er ooit nog komt ".. hahaha nouuuuuuuuuu ma , ik denk niets haha
Zeg nooit nooit, wie weet. En wie weet blijkt het bij de 20 weken echo toch een ventje. Ook dat kan nog.
Leuk een meisje gefeliciteerd ! @Panter wat leuk de echo zou leuk zijn een jongetje want tot nu toe alleen nog maar meisjes hier