16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ook ik voel nog niks hoor. soms denk ik van wel maar dat zijn gewoon mn darmen denk k.

namen word dit keer lastig! zoeizo vind ik jongensnaam moeilijker. met meisje liggen we meer op 1 lijn. nog een dikke week wachten dan weten we t. vind t zo spannend!!

kleinebeer lekker nog rustig aan doen!

2. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Over een meisjesnaam zijn we het al eens. Hebben zelfs meerdere opties die we beide leuk vinden! Vriendlief heeft ook al een jongensnaam, maar ben daar zelf nog niet van overtuigd. Hoewel ik het anders ook niet zou weten als we die niet nemen. Hopelijk komt er nog wat. We zijn er allebei van overtuigd dat dit namelijk een jongetje is, haha.

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja kleinebeer dat is bij ons ook. hebben wel jongensnamen maar nog niet DE jongensnaam. nog geen wow factor zeg maar. en de 2 meisjes namen die we hebben lijken op elkaar dus dat word dan kiezen. maar ik denk hier ook jongen

4. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    @Panter wat vervelend hoe is het nu met je rug?

Hier gaat het beter na het ongeval. Ben nog niet helemaal de oude maar dat komt vast wel goed.

Gaan jullie trouwens ook 1x in de maand naar de verloskundige? Had vorige week het hartje geluisterd voor een controle en de 1 volgende controle is over een maand. Is dat bij alle verloskundige zo?

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Hier ook placenta aan de voorkant. Vorige zwangerschap was dit ook zo.
    Jammer.. maar niets aan te doen. Ik leek twee dagen geleden wel iets te voelen, maar daarna niets meer gevoeld!

@vrouwvan; inderdaad om de 4 weken controle.
    Tot 24 weken elke 4 weken
    Van 24 – 30 weken elke 3 weken
    van 30 – 36 weken elke 2 weken
    vanaf 36 weken elke week

@Panter; inderdaad gewoon ziekmelden hoor als het echt niet gaat. Die pijn in de nacht klinkt niet goed!

@sabagirl; Leuk, weer een meisje op de lijst! Ik ben benieuwd wanneer het wat blauw gaat kleuren hier.

Namen:
    Hier een beetje nagedacht. Jongensnaam heb ik al een hele tijd (al voordat ik zwanger was), maar vriendlief is er niet zeker van.. We wachten eerst de 20 weken echo af. Dan kunnen we gericht gaan denken ;)

6. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ah ok Lycos. Dacht misschien verschilt het per praktijk ..niet dus.

7. 1548

1548 Niet meer actief

@namen Wij zijn er nog niet mee bezig. Hebben voor zowel een meid als voor een jongen geen idee ..

@baby voelen Ik dacht eerst iets te voelen maar denk dat het mijn darmen waren, ik voel helemaal niks.. Bij de andere 2 voelde ik ook pas iets met 20-22 weken dus ik wacht geduldig af..

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    1548 ik voelde bij de eerste ook pas rond 22 weken dus denk idd ook dat r nu nog ff duurt.

eetje vraagje hoe voelt bekkenpijn? had op fb ook al berichtje gezet maar hier zijn toch ook weer andere meiden maar ik heb dus vandaag echt last bij mn heup ofzo opzij en beetje naar voren bij mn heup met lopen. donderdag ook al hele middag last van gehad en nu ik op de bank zit/lig voel ik t nog steeds. is dat bekkenpijn? is echt zeurende irritante pijn die continu aanwezig is. heb t soms snachts ook als k te lang op 1 zij lig.

9. Idgz

Idgz Lid

23 mrt 2017
    58
    11
    8
    Over een meisjes naam zijn we het echt eens staat eigenlijk al vast.

Jongens naam vinden we zo moeilijk. en namen die we leuk vinden hebben kinderen in de familie al. En andere namen die we leuk vinden zijn te populair en heb je kans dat er meerdere kinderen in de klas ook zo heten.

Kindje voel ik ook nog steeds niet ☹️. Kan echt niet wachten.

Hier nog steeds zo misselijk hoop dat jet snel voorbij is.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wij zijn wel van de populaire namen. ik neem niet een naam niet omdat daar nog een van geboren kan worden ik denk dan maar zie je wel het is zo'n leuke naam meer mensen willen die.
    ik zat vroeger ook met een meisje met dezelfde naam in de klas en heb geen populaire naam dus ik denk dat zoiets altijd kan gebeuren. wij laten ons er iig niet door tegen houden.
    tess is ook populair maja wilde die naam al sinds ik 12 ben dus die ging ik echt niet meer veranderen haha

11. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    Hier voel ik ook nog niets. Vorige keer met 20 weken dus denk dat het nog wel even zal duren.
    Namen.. Meisjes naam gaan we wel uit komen maar een jongensnaam wordt een drama. Ook wij wachten even af wat het gaat worden. Hebben het er nog niet over gehad.

12. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Hier ook nog geen baby voelen hoor! De eerste voelde ik met 17 wkn, placenta achter. Ben benieuwd wanneer ik het nu ga voelen. Qua namen..hier hetzelfde jongensnamen echt een drama!! Meisjesnaam hebben we al van de eerste toen we niet wisten wat het werd! Even afwachten wat het wordt.

Morgen een weekje op vakantie, maar het inpakken valt me zwaar. Ik voel me ineens zo moe midden op de dag. Ben ook de laatste week erg snel geprikkeld tegenover mijn vriend. Herkenbaar voor iemand? Hoop echt dat ik deze vakantie een beetje kan rusten i.p.v. de hele tijd achter mijn peuter aan te moeten rennen haha. We gaan met de schoonfamilie dus hopelijk wordt er af en toe voor hem gezorgd :)

Ik zal af en toe zeker even spieken op het forum!

@denanja, vervelend die pijn, klinkt als je bekken inderdaad!

@vrouwvan, fijn dat je aardig hersteld bent van je ongeluk.

@Idgz en ting, hopelijk hebben jullie snel minder last van de misselijkheid!

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    newmom hier vandaag t zelfde! midden op de dag op de bank geslapen. enja ook wel wat prikkelbaar. maja vrouwlief elke dag werken en ik zit dus thuis met dochterlief. geen probleem maar wel zwaar soms hoor. onze.gastouder heeft miskraam gehad deze week dus ze kon niet komen enja js toch wel zwaar merk ik soms hoor. maja hoort erbij he.

geniet iig van je vakantie!! wij gaan over 2 weken :) ben al af aan t.tellen!

14. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Fijne vakantie newmom!

Ik had net deze week een leuke jongensnaam bedacht. Meisjesnaam al paar weken in gedachten. Vriend moet er nog aan wennen maar denk wel dat het deze naam gaat worden ;) het is een niet zo populaire naam. Wel lekker Nederlands.

15. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Dat met populaire namen is altijd lastig. Je kunt nu een 'zeldzame' naam hebben en die kan over 5 jaar opeens in de top 10 staan. De naam die ik al jaren leuk vind, kom ik ook overal opeens tegen. Maar dat weerhoudt mij er niet van om ons meisje zo (eventueel) te noemen, haha.

Vandaag de hele dag op bed gelegen, is de enige manier waarop ik geen pijn heb. Baal dat het nog helemaal niet minder wordt. Had gisterenavond echt een mental breakdown. Continu die pijn, met ademen, bewegen en ga zo maar door. Incasseren is dan niet meer fijn op een gegeven moment.

16. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Namen, ik ben al druk aan het kijken maar mijn man wil er pas na de 20wkecho als we het geslacht weten over nadenken ;)

We hebben vandaag bijna 60km gefietst, dus ik lig al lekker een uur bekaf in bed maar slapen lukt niet. Vanavond grote schrik gehad, hartkloppingen ervan. We waren uit eten en daarna zag ik een gemiste oproep van de verloskundige, ik dacht zal wel een foutje zijn maar mijn man had ook een gemiste oproep... Ik dacht waar zou dat nou over gaan? Mijn man zei meteen de NIPT, dus toen brak het zweet me uit, want het zou wel flinke foute boel zijn als ze daarover bellen op zaterdagavond. Dus ik teruggebeld, maar toen zei ze meteen dat alles inclusief nevenbevindingen helemaal goed was. Dat ze het rustig had tijdens haar dienst en post aan het verwerken was en dacht dat de ouders vast de NIPT uitslagen zsm wilden weten. Dus achteraf vind ik het erg lief van haar en ben ik nu superblij! :D En nu dus snel slapen!

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ellada super fijn!!! snap idd dat je dan schrikt zeg!

18. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Superfijn Ellada!

Hier ook wat prikkelbaar. Was gisteren de hele dag wat chagrijnig, en dan moet ik echt uitkijken dat ik me niet afreageer op mijn vriend.

Naam zijn we nog niet echt mee bezig. Eerst weten wat het wordt. Maar gaat moeilijk worden. Vind maar heel weinig namen leuk genoeg voor mijn kind :D.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ellada das schrikken. Gelukkig goed nieuws!

@bekkenpijn: hier zit het rindom mijn stuitje/onderrug en trekt doir mijn linkerbil en bovenbeen. Het is vreselijk. Kon na gister werken niet meer lopen en nu ook nog veel pijn. Vanavond nog een dienst door zien te komen maar daarna meld ik me helemaal ziek. Kan mn benen niet eens meer omhoog krijgen als ik de trap op wil :(

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    slim panter! even aan je lichaam denken! helaas weet ik ju dus dat die pijn idd vreselijk is. werd er vanacht meerdere keren wakker van.

weet t nu ook echt zeker dit is mn laatste zwangerschap. voel me vanochtend weer zo slecht en dan moet mn vrouw alles doen voel me dan zo schuldig :(

Deel Deze Pagina