16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Bekkenpijn,wat mij de vorige zwangerschap heel erg heeft geholpen is slapen in zijligging met een voedingskussen tussen mijn benen en overdag op een kussentje zitten (eerst een speciaal wiebelkussen maar beter was gewoon een kussentje van de bank). Gelukkig duurde het bij mij maar van week 20 tot 26, waar het bij de meesten juist erger wordt naarmate de zwangerschap nog verder vordert,aar die weken had ik bij het opstaan en lopen continu het gevoel alsof mijn schaambeen uit elkaar getrokken werd, echt akelig. Nu dus alleen echt last gehad twee weken geleden toen ik in de Ardennen 15km heuveltjes had gewandeld, fietsen is dan een beter idee weet ik sinds gisteren ;)

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    thnx ellada voor je tip. maar bij mij is t juist de zijkant dus als k daarop ga liggen doet t nog meer pijn haha maaaar ik heb nog een zij haha ga mn voedingskussen maar eens van zolder halen dan.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik lig het lekkerst op mijn rug met een kussen onder mijn knieën. Mijn ene heup doet ook zeer en zijligging is niet fijn...ook niet met een kussen er tussen.

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    thnx panter ga ik dat vamacht eens doen

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wat vervelend dames die pijntjes in de nacht!
    Hier gelukkig nog nergens last van. Mijn buik groeit ook nog niet echt dus ik kan nog heerlijk op m'n buik slapen. Wat zal ik dat missen als mijn buik eenmaal gaat groeien!

Ik draag wel al mijn voedingsbh's in 2 cupmaten groter dan ik voor de zwangerschap had! :eek:
    ben heel benieuwd waar het eindigt!

6. Goey

Goey Actief lid

21 apr 2016
    198
    2
    18
    Vrouw
    Onderwijs
    Utrecht
    Ik kan intussen ook niet meer zonder mijn voedingskussen. Niet zo zeer door de bekkenpijn, maar omdat ik een buikligger ben zoals @Lycos. Lang op mijn buik liggen is niet fijn meer, dus lig ik half op mn zij, met mn kussen langs mijn lichaam en tussen mijn benen. Ik heb nu 4 dagen en vergeleken bij vorige week slaap ik stukkenb beter. Lange leve de uitvinder!

7. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bekkenpijn hier ook achter in onderrug. Ik waggel als een eend, maar gewoon lopen lukt gewoon niet door de pijn.

Baby voelen:
    1e placenta voor: 13 weken
    2e placenta achter: 11 weken
    3e placenta achter, baarmoeder erg naar achteren: 14 weken

Namen: namen van zoon en dochter hadden we al 8 jaar voordat ze geboren werden. Toen niet populair, tegenwoordig wel.
    Meisjesnaam staat hier al 2 jaar vast, jongensnaam hebben we wel, maar nog niet het wow effect erbij. Vind jongensnamen sowieso moeilijker dan meisjesnamen.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik waggel ook haha. Vreselijk!
    En dan met patiënten omzeulen...vanavond laatste avond en meld me volledig ziek. Kom ik wel boventallig meehobbelen, wat pillen delen en broodjes smeren. Maar geen lichamelijke zorg meer.

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Sterkte meiden met bekkenpijn!

Hier dagje hard gewerkt, zoon heeft een stoere jongenskamer en de babykamer is ook zo goed als af (alleen lamp nog ff ophangen en evt nieuwe gordijnen). Ook al kleding uitgezocht en een lijstje gemaakt. Komende weken/maanden lekker shoppen voor ons meisje! Geeft echt rust dat de kamers zo mooi zijn geworden!

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hier ook een buikslaper.maar vind dat nu al niet meer fijn terwijl ik dat vorige keer zeker tot week 20 gedaan heb!

net terug van verjaardag en voel nu mn beide heupen blehh wel lekker weer maar staat wel een wind zeg! zo lekker bbqen met mn.broertje gezellig.

saba fotos zien er mooi uit!

wij zijn bezig met behang aftrekken haha dus begin is gemaakt.

panter heel goed ik werk ook therapeutisch morgen en donderdag even een uurtje ben langer.met reizen bezig als daar zijn haha
    ziet er ook niet naar uit dat ik nog aan t werk kom helaas of iig niet volledig, pijn in mn pols is nog t zelfde namelijk.

11. Marya85

Marya85 Nieuw lid

30 apr 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap:). Ik ben 28 oktober uitgerekend en we verwachten dan ons eerste kindje. Heel blij met dit nieuws! Via deze weg hoop ik wat gezelligheid te vinden met vrouwen die in dezelfde fase zitten.

12. Marya85

Marya85 Nieuw lid

30 apr 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :). Ik ben 28 oktober uitgerekend en zou graag met jullie meekletsen. We verwachten ons eerste kindje, dus alles is nog nieuw. Zijn er super blij mee! 9 mei horen we of het een jongen of een meisje wordt.

13. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Welkom Marya!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Welkom marya! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

15. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Welkom Marga, gefeliciteerd!

Hier al de hele nacht hondsberoerd, dacht dat het over was nadat ik 1,5u geleden heb overgegeven maar helaas net weer boven de pot gehangen... Balen!

16. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Welkom Marya! Ook jij gefeliciteerd!

Met mij gaat het weer de goede kant op. Gisteren weer meegegeten. Ook het drinken gaat weer redelijk. Ik lust op dit moment alleen maar jus d'orange en citroenranja (normaal lust ik dat niet). En bij hoge nood drink ik een glas water leeg (het liefst ijskoud). Nu rustig aan blijven doen en niet teveel willen, anders gaat het weer mis.

Ik heb nog bijna geen buikje. En na -4,5kg pas ik nog steeds me gewone kleding. Ik ben ook geen buikslaper, dus ik red me voorlopig wel denk ik.

@ellada Wat vervelend meid. Ik weet hoe het is.... helaas.... rustig aan doe meid!

17. 1548

1548 Niet meer actief

@Marya85 welkom en gefeliciteerd!

@lijst ik zal hem morgen weer bijwerken!

@Bekkeninstabilteit sterkte ermee meiden..

@babykamer hier is alles gewit, de meubels staan in de grondverf en het behang zit tegen de muur. Volgend weekend de meubels lakken en hopelijk de vloer leggen.

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vandaag 100% ziek gemeld. Wat was dat moeilijk om te doen. Voel me zo schuldig naar collega's. Maar mijn leidinggevende zei dat ik om mezelf moest denken. Donderdag naar de arbo arts, plan maken wat ik boventallig wel zou kunnen doen.

Babykamer is bij ons gestript. Lief is aan het schilderen en volgende week behangen. Nog laminaat uitzoeken en nieuwe raambekleding uitzoeken. Half juli komen de meubeltjes.

De box staat ivm ruimtegebrek nu al in de kamer. Kan de hond er mooi aan wennen. Dat word nog wel een dingetje...de hond en de baby. Onze hond is bang voor kinderen haha.
    40 kilo hond rent weg voor kinderen...

19. Goey

Goey Actief lid

21 apr 2016
    198
    2
    18
    Vrouw
    Onderwijs
    Utrecht
    Welkom Marya en gefeliciteerd met je wondertje

@iedereen Ik wil ook zo graag beginnen met de babykamer! Maar het feit dat het bijna vast staat dat we gaan verhuizen maar totaal niet weten waar naar toe maakt het erg lastig ( We zijn hard op zoek naar een huisje in omgeving Utrecht, maar kunnen maar niks vinden en alsof dat nog niet lastig genoeg was heeft mijn Echtgenoot een baan aangeboden gekregen in het zuiden waar hij voorheen ook al heeft gewerkt. Hoe dan ook, ik ga dus verhuizen hahaha.

Gisteren wel een babykamrtje opgehaald, die moet nu ook netjes aan de wacht...
    Owja, en op het laatste moment nog de kraamzorg geregeld ( waar ik wel mn vragen bij hem want wat als ik verhuis naar een andere provincie? Kan ik daar dan wel kraamzorg krijgen last minute?)

20. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    De commode en ledikant hebben we al in huis. Omdat ik lang ben en mijn vriend nog langer wilde we een hoge commode. Dan is de keus al wat beperkt. Maar ben erg blij met deze set. Twijfel alleen nog of we dezelfde kledingkast erbij halen. Zouden ook ladekasten kunnen doen, ivm een schuine wand in het kamertje. Of een hele andere kast die ook langer kan blijven.

Behang hebben we ook al uitgekozen, nog niet gekocht. We willen één muur legergroen verven en de andere muren behangen. Ik heb voor behang gekozen omdat ik het niet al te klinisch wilde en dit behang er wel een leuk tintje aan geeft. Als de baby een meid is dan worden de accessoires roze en bij een jongen grijs oid (en het geslacht weten we morgen!!!) ledikant.jpg commode.jpg behang.jpg ledikant.jpg commode.jpg behang.jpg

Deel Deze Pagina