Hier sinds vandaag van 100% ziek naar 50% ziek zodat ik smiddags kan slapen en uitrusten en de misselijkheid savonds hopelijk afneemt. Het voelde heerlijk om weer te werken en kreeg hele lieve reacties van mijn leidinggevende dat ik echt aan mezelf moest denken (en dat terwijl ik ingehuurd ben en er altijd 3 dubbel op je gelet wordt). Hoop echt dat dit me voldoende helpt en dat ik me snel fitter ga voelen! @Marya: welkom en gefeliciteerd! @ellada; beterschap! @Panter: oh klinkt leuk qua kamertje. En de box al, wow. Vond dat echt zon onding dus die ga ik nu weer zo laat mogelijk zetten en zo snel mogelijk verkopen haha. Jammer van de 100% ziek maar hopelijk kun je boventallig nog wel mee draaien. @denanja; balen dat je je ook nog niet fit voelt. Hopelijk knap je snel op! @1548: leuk van het kamertje! Ook heerlijk aan het klussen dus. @ting: Fijn dat het beter gaat!! @Goey: spannend van de verhuizing, Hopelijk weet je snel waarheen! @Kleine beer: mooie meubels! Spannend van de geslachtsbepaling! Hier trouwens vandaag van een collega de eerste roze sokjes gehad, zoo lief!smolt helemaal weg!
Welkom marya gefeliciteerd ! Newmom nog een fijne vakantie Voor de meiden met bekkenpijn wat vervelend zeg is er iets aan te doen om de pijn te verzachten? Wij hebben nog niks aan baby kamertje gedaan. @Panter ach 40 kg en weg rennen voor kindjes Haha. Had er op Facebook al iets over geopend mijn hond drijft kindjes helaas dus hoop dat ze er echt aan gaat wennen. Voor andere ook met honden reageert jullie hond ook anders dan anders. Mijn hond wilt elke hond opvreten die in de buurt komt van mij daarvoor nog nooit gedaan.
Wow wat hebben sommige al veel gedaan aan de babykamer. Ik heb werkelijk nog niks gekocht haha. Nog geen rompertje, niks, laat staan een hele kamer Ting, wat fijn dat het beter gaat! Panter, fijn dat ze zo lief reageerden. Saba, hopelijk helpt het smiddags kunnen slapen!
Ik ook niet hoor Newdreams. Wel aantal spulletjes al gekregen, maar zelf nog niets gekocht. Babykamer zal ook redelijk laat gedaan worden, aangezien ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap ongelofelijk snurk en mijn lieve vriend daar niet van kan slapen en dus naar de logeerkamer vertrekt die de babykamer moet worden. Hebben meer dames hier last van?
Wat vervelend Zoranya. Kan hij geen oordopjes in doen? Ik heb er geen last van gelukkig, hier is het juist mn man die snachts een houtzagerij runt
Mijn man snurkt heel hard. Ik heb oordopjes aan laten meten bij s.choonenberg. Ik hoor mijn wekker wel, zeg maar de hoge geluiden maar het gesnurk bijna niet meer. Alle lage geluiden zijn heel erg gedempt tot bijna niet hoorbaar. Ik werd knettergek van het gesnurk van mn man nml.
Alleen als we verkouden zijn komt er lawaai uit de slaapkamer. Mijn man zegt wel dat ik af en toe praat in me slaap, maar dat hij dan echt niet weet wat ik zeg. Ik weet dan ook niet wat ik zeg. Op dit moment droom ik echt zo, dat ik de helft kan navertellen s ochtends. En vannacht schrok ik gewoon wakker en was ik compleet in de war.... Waren er vandaag nog dames die voor geslachtsbepaling gingen? Ben zo nieuwsgierig voor iedereen....
Ziet er mooi uit @kleinebeer, leuke combo ook die kleuren.... Snel naar bed gaan zodra het donker is hahaha, des te sneller de morgen komt! @Panter Poor you... Bij ons is het probleem andersom. Mijn man slaapt heel lichtjes, ik heel diep. Bijkomend dat ik nu een voedingskussen in bed heb, die ik de hele nacht mee schuif + dat ik gemiddeld 5 a 6 keer wakker wordt om naar de wc te gaan ( we hebben helaas geen boven wc) dus trap op traf af, terug in bed.... Arme man is nu al aan zijn slapeloze nachten begonnen. Kon ik voor hem ook maar een oplossing bedenken ( apart slapen ja, maar dat dachten we ff niet he) Blij dat jouw dopjes werken
Ach meiden met bekkenpijn, wat heb ik het met jullie te doen!!!! Hier last tussen m'n schouderbladen, maar daar ga ik morgen gewoon even voor naar de manueel therapeut en dan ben ik er zo vanaf..... Kamertje: de zolder is nu opgeruimd en dus kunnen we gaan starten aan onze nieuwe slaapkamer, zodat dochterlief naar onze huidige kamer kan. Babykamer blijft dan zo als 't een meisje is, maar als 't een knul is moeten we 1 muur opnieuw doen.... Naast wat verf/behang, hoeven we alleen een nieuwe kledingkast voor ons en voor onze meid aanschaffen. Allemaal wel te overzien! Vanmiddag weer controle gehad en uk deed 't prima, alleen toen ze wilde kijken voor het geslacht (op een slecht apparaat) deed uk ineens zijn/haar handen tussen de beentjes Vrijdag ga ik voor 5 dagen naar Rome met een vriendin en wil er toch echt wel zeker van zijn wat 't is. Dus voor morgenavond nog een geslachtsbepaling geboekt ☺️
Hier ook behoorlijk wat last van de rug. Vooral de onderrug. Mijn zus is zondag bevallen. Ze hebben hun dochter om 7u 's morgens naar hier gebracht. Ze was nog moe en moest regelmatig gedragen worden. Bij vl is er iets in zijn rug geschoten of iets gescheurd ofzo. Hij kon dus niet helpen dragen. Gelukkig hadden we gisteren feest van de arbeid en hadden we een extra dagje thuis. Hopelijk vandaag niet te druk op het werk. Zodat ik rustig kan verder doen in mijn atelier.
Goedemorgen meiden! Succes aan iedereen die een geslachtsbepalingsecho heeft. Ben benieuwd of team roze of blauw gaat groeien @NewDreams; hier zelf 1 neutraal pakje gekocht maar merk dat de cadeautjes nu wel beginnen te komen nu het geslacht bekend is. Moet eerlijk zeggen dat het flink kriebels om te gaan shoppen maar wil toch echt nog wachten tot na de 20 weken echo @Zoranya: Volgens mij snurk ik altijd al haha. Vriend slaapt er meestal doorheen en onze peuter die ook vaak op onze kamer ligt ook. @Ting86: ik droom me ook suf, is volgens mij ook een heerlijke zwangerschapskwaal. @Goey: zo en ik dacht dat ik al vaak moest met 1 a 2x per nacht maar 5 a 6x is helemaal veel. Balen dat je er de trap voor af moet. Slaap je dan wel weer snel? @Sterrenmama: wat een deugniet hihi. Hopelijk is het vanavond wel te zien!!! Veel plezier in Rome alvast! Hopelijk kan je lekker shoppen tegen die tijd! @Louloulo: beterschap! Facebook: wie wil er nog bij op facebook? Pb me even (er worden best veel foto's gedeeld daar en het is gewoon heel gezellig hihi)
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje 27 oktober Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marya85 - .. jaar - 1e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje Lycos - 29 jaar - 2e kindje 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 4 | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 2 mei - Denanja - controle vk 2 mei - 2107 - geslachtsbepaling 2 mei - Sterrenmama - geslachtsbepaling 2 mei - kleinebeer - geslachtsbepaling 3 mei - Zoranya - geslachtsbepaling 6 mei - NewDreams - geslachtsbepaling 6 mei - Ting86 - geslachtsbepaling 8 mei - denanja - geslachtsbepaling 8 mei - idgz - geslachtsbepaling 8 mei - 1548 - controle vk 8 mei - Lycos - controle vk 9 mei - Panter - geslachtsbepaling 9 mei - idgz - controle vk 9 mei - Marya85 - geslachtsbepaling 10 mei - Ellada - controle 11 mei - Sabagirl - controle vk 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling 16 mei - Marloesje24 - controle vk 17 mei - Newmom1986 - controle vk 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 24 mei - Ting86 - controle vk 28 mei - Sabagirl - controle vk 29 mei - Sterrenmama - controle 30 mei - 1548 - 20 weken echo 30 mei - Zoranya - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 2 juni - Denanja - 20 weken echo 7 juni - Lycos - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle @Marya85 wat is je leeftijd dan pas ik dat op de lijst aan. Klopt de lijst zo weer? @2107 & @Sterrenmama veel plezier met de geslachtsbepaling
Vraagje voor de ervaren zwangeren onder ons: hoe voelt een harde buik? Ik ben vannacht wakker geworden van soort van kramp. Niet pijnlijk maar voelt net of onderbuik strak trekt. Vanaf vannacht regelmatig dit gekke gevoel. Moet straks naar de gyn maar het maakt me wat angstig. Weeën doen pijn hè? Dit doet niet zeer...voelt wel raar maar niet zeer.
Wat een vervelend gevoel Panter. Geen idee eigenlijk hoe een harde buik of hoe weeën voelen. Wel fijn dat je vandaag ook naar de gynaecoloog gaat, hopelijk kan die je geruststellen! Jullie kunnen mij ook weer een PB sturen voor de FB groep, ben weer meer actief hier op het forum sinds het nieuwe uiterlijk.
Bedankt 1548! Ting ik heb je toegevoegd. Panter kan harde buik zijn maar ook darmen of zo. Ik zou het straks even met de gyn bespreken.
Wat een verandering het forum! Leuk om alles weer te lezen van iedereen, en wat bijzonder tot nu toe allemaal meisjes. Kamertje; hier willen we eerst nog verbouwen dus dat gaat nog wel even duren helaas voor ik eraan kan beginnen! Voor de lijst; Zie dat ik nog op 23 oktober sta,maar mijn uitgerekende datum is 29 oktober, en 16 mei pretecho en 30 mei weer vk controle. Vanmorgen eerste keer hartje mogen horen, wauw wat toch weer ontzettend bijzonder!! Ben weer verliefd
sow weer veel geschreven. alles gelezen maar niet echt puf om te reageren gehad. spannend de geslachtsbepalingen van vandaag!! @kamertje is hier bijna gestript. volgende week komt de stucadoor langs om te kijken en hij gaat in juni aan de slag en dan in juli/augustus komt de mevrouw voor de muurschildering na volgende week een leuk plaatje uitzoeken . @snurken ik hoor mn vrouw nog niet klagen dus dat zal hier wel meevallen haha ook hoef ik nog niet elke nacht naar de wc dat is wel fijn drink ook veel te weinig kan er ook mee te maken hebben. vanmiddag controle vk. ben benieuwd hoeveel k ben aangekomen. hoop niet heel veel maar we gaan t zien. ze vraagt altijd hoe t gaat en ik zeg standaard goed, moet mn vrouw altijd lachen en me verbeteren haha dus zal vandaag eens uit mn eigen redelijk zeggen haha wil me niet aanstellen daar denk altijd het valt mee wel sommige hebben t zwaarder maar nu met mn bekken erbij ga k toch maar redelijk zeggen. slaap wel beter trouwens! marya welkom!!! en gefeliciteerd ook! @Panter kunnen harde buiken zijn ja. zo bestempel ik ze wel altijd haha vorige zwangerschap veel last van gehad dat strakke gevoel maar t deed nooit pijn.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje 27 oktober Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marya85 - .. jaar - 1e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje Lycos - 29 jaar - 2e kindje 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 4 | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 2 mei - Denanja - controle vk 2 mei - 2107 - geslachtsbepaling 2 mei - Sterrenmama - geslachtsbepaling 2 mei - kleinebeer - geslachtsbepaling 3 mei - Zoranya - geslachtsbepaling 6 mei - NewDreams - geslachtsbepaling 6 mei - Ting86 - geslachtsbepaling 8 mei - denanja - geslachtsbepaling 8 mei - idgz - geslachtsbepaling 8 mei - 1548 - controle vk 8 mei - Lycos - controle vk 9 mei - Panter - geslachtsbepaling 9 mei - idgz - controle vk 9 mei - Marya85 - geslachtsbepaling 10 mei - Ellada - controle 11 mei - Sabagirl - controle vk 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling 16 mei - Marloesje24 - controle vk 16 mei - Linnepin - pretecho 17 mei - Newmom1986 - controle vk 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 24 mei - Ting86 - controle vk 28 mei - Sabagirl - controle vk 29 mei - Sterrenmama - controle 30 mei - 1548 - 20 weken echo 30 mei - Linnepin - controle vk 30 mei - Zoranya - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 2 juni - Denanja - 20 weken echo 7 juni - Lycos - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle @Marya85 wat is je leeftijd dan pas ik dat op de lijst aan. @Linnepinn aangepast op de lijst. Klopt de lijst zo weer? @2107 & @Sterrenmama veel plezier met de geslachtsbepaling[/QUOTE]
Dames met de geslachtsbepaling vandaag; veel plezier! Ik ben benieuwd of er eens wat blauw op de lijst komt.. @Panter ; kan inderdaad een harde buik zijn. Een harde buik is vervelend, maar geen pijnlijk gevoel. Ik zou het voor de zekerheid even overleggen straks tijdens de controle. Kamertjes; Leuke ideeën komen er voorbij. Hier nog niet echt een idee voor de kamertjes. Ik heb bij L allerlei stijlen bij elkaar gedaan, stoer, lief, vintage en modern (ik ben niet zo van de complete serie meubeltjes). Dus dat wil ik nu waarschijnlijk ook weer doen. Als we een jongen krijgen wil ik denk ik zo'n lockerkast als kledingkast. Maar helaas nog wachten tot 7 juni... @Marya: Welkom en gefeliciteerd