16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Hehe, kan gebeuren;). In andere topic maar 1 reactie, ook een meisje. Ik ga er dus vanuit dat het een meisje is, maar wacht toch nog even tot maandag:D

2. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Vervelend Medinilla! Beterschap!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    In het topic 1-15 okt zijn heel veel jongens.
    Denk dat hier gewoon meer meiden zijn...ben met denanja de enige jongensmama hier straks. 9 mei weten we het zeker :)

4. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Beterschap Medinilla!

Er zullen vast nog wel een paar jongens bij komen hier ook! Ik doe mijn best met broeden haha! ;)

5. 1548

1548 Niet meer actief

@Medinilla Beterschap!

@Panter Ik had het ook gezien, daar hebben ze in verhouding veel meer jongens op de lijst staan..

6. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Op facebook staat de stand nu 3 jongens en 4 meiden, dus het valt nog wel mee. Niet iedereen heeft het ook nog hier gemeld jammer genoeg.

Ik ga nu toch echt van een meisje uit, dus dat betekent overigens dat die chinese kalender de prullenbak in kan.....ik zou volgens die kalender nl een jongen moeten krijgen. Maar wie weet wat maandag weer gebeurt :D

7. 1548

1548 Niet meer actief

@Zoranya Ooh dat is inderdaad jammer..

Hahaha, bij mij klopte hij bij beide zwangerschappen niet. Nu staat er een jongetje dus ik ga maar van een meid uit ;)

8. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik heb weet ook nog niet of het m of j is.
    Ik wacht de 20 weken echo af dus nog een week of 5 dan weten wij het ook.

9. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Hier klopte de Chinese kalender wel, haha. Ik zet het na het weekend hier neer i.v.m. privacy!

Heb nog aardig last van de val van vorige week. Is al weer een week geleden. Maandag heb ik nog onderzoeken gehad en bleek gekneusde ribben te hebben aan de achterkant. Gaat helaas nog even duren eer dat hersteld is.

10. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Hebben jullie ook zo snel een vol gevoel? Ik heb sinds 1,5 week 's Avonds echt weinig trek, zit snel vol en s ik toch m'n normale hoeveelheid eet dan krijg ik daar 's Avonds spijt van doordat ik me opgeblazen voel, oprispingen krijg, etc... Vervelend want ik hou zo van eten haha! ;)

11. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hier eerder onverzadigbaar.

12. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Grappig! Moet zeggen, ik herken het ook niet van m'n eerste zwangerschap... :rolleyes:

13. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik durf nog steeds niet zo goed op Facebook :oops:
    Denk er nog even overna haha.

Wat een hoop roze!
    Zag een echo voorbij komen met 3 streepjes, dus ik zeg ook meisje @Zoranya.

Huilbaby : hier 2 stuks o_O
    Dus duim heel hard op 3x scheepsrecht wat dat betreft haha. We gaan voor een heerlijke slaapbaby :p

Vakantie, wauw wat heerlijk allemaal!

Eten: hier ook een bodemloze put hahaha. Eerder veel misselijk en nu sinds 2 weken gaat het goed. Geloof dat er in die 2 weken ook al 2 kilo bij is gekomen :p

Ik ben zenuwachtig!
    Morgen geslachtsecho. En aangezien we 4 weken geleden al wat te horen kregen gaan we daar nu steeds van uit. Zal omschakelen worden als we morgen ineens wat anders te horen krijgen haha.
    Ben zoooo benieuwd!

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ellada hier precies t zelfde. heel vaak vol gevoel eigenlijk al vanaf t begin van de zwangerschap. eet soms minder dan mn dochter die net 1 is! ik herken t wel van de vorige zwangerschap.

newdreams spannend morgen!! herken t wel haha ik ga nu ook uit van een jongentje dus zal wat zijn als t opeens een meisje is hahaha

15. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Spannend NewDreams! Zal dan zeker omschakelen zijn voor jullie. Maar ergens is het dan ook een grotere verrassing.

Voel mezelf een beetje gefaald. Gisteren was ik weer gaan werken en dat ging best goed. Maar vannacht niet kunnen slapen van de pijn en vanmorgen huilend onder de douche. Vriendlief moest me aankleden maar zei 'Ik trek alleen je joggingsbroek aan want jij blijft thuis'. Maar weet dat collega's het altijd druk op vrijdag hebben ... Alleen hij heeft wel gelijk. Dus net maar gebeld en ze vonden het niet meer dan logisch, gisteren hadden ze al gezegd dat ze niet hadden verwacht dat ik kwam, haha. Met veel wilskracht de hond uitgelaten en nu voorlopig op de bank. Baal wel want morgen hebben we de gender reveal party. Gelukkig niet groot, alleen familie en paar hele goede vrienden. Maar wilde van alles voorbereiden :rolleyes:

Hier gaat het eten eindelijk goed sinds twee weken. Moet wel regelmatig kleine beetjes blijven eten en het avondeten moet ik langzaam eten, anders komt het er net zo hard weer uit.

16. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    Ik ook super vol gevoel.. iedere x na het eten en blijft uren. Ik ga vandaag proberen (nog) minder of kleinere porties te eten.
    Misselijkheid sinds een week grotendeels weg gelukkig! !

17. Sedra

Sedra Actief lid

14 dec 2016
    101
    3
    18
    Jeerje kleinebeer dat klinkt heftig. Hoop dat je in de loop van de dag beter gaat voelen!

18. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier nog steeds weinig eetlust en eet veel minder dan normaal. Kom dus ook niet aan. Bij vorige zwangerschap smaakte alles... zo'n verschil! Ook nog steeds veel moe (maar afgelopen nacht ook weer slecht geslapen door peuter ) dus dat helpt vast allemaal niet mee. Gelukkig bijna weekend.

Op Facebook is het idd veel meer gelijk qua jongens en meisjes dus denk dat het hier op de lijst ook wel goed gaat komen :)

@kleinebeer: rustig aan!!! En veel plezier morgen!

@NewDreams: veel plezier morgen!

19. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Dank jullie wel!

Hebben jullie een afkeer tegen bepaald eten? Ik moet echt niet denken aan hamburgers of patat of andere vette dingen. Wordt al misselijk terwijl ik dit typ, haha.

20. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @NewDreams Spannend morgen. Wij hebben dan ook geslachtsbepaling (12:00). Hoe laat mag je?

@kleinebeer Ik heb echt een afkeur tegen prei. Bah. Wat ik op dit moment wel heel lekker vind zijn salades, boterham met kaas en tomaat, fruit..

En ik moet oppassen dat ik niet teveel eet (mijn hoofd wil meer dan mijn maag nu kan hebben), anders heb ik echt de hele tijd krampen in mn maag en darmen. Qua gewicht weet ik het niet op dit moment, maar laatste keer toen ik uit het ziekenhuis kwam was ik -4,5kg.

Deel Deze Pagina