Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marya85 - .. jaar - 1e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 6 | Jongens : 1 | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 8 mei - denanja - geslachtsbepaling 8 mei - idgz - geslachtsbepaling 8 mei - 1548 - controle vk 8 mei - Lycos - controle vk 9 mei - Panter - geslachtsbepaling 9 mei - idgz - controle vk 9 mei - Marya85 - geslachtsbepaling 10 mei - Ellada - controle 11 mei - Sabagirl - controle vk 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling 16 mei - Marloesje24 - controle vk 16 mei - Linnepin - pretecho 17 mei - Newmom1986 - controle vk 18 mei - Louloulo - echo 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 24 mei - Ting86 - controle vk 28 mei - Sabagirl - controle vk 29 mei - Sterrenmama - controle 30 mei - 1548 - 20 weken echo 30 mei - Linnepin - controle vk 30 mei - Zoranya - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 1 juni - Denanja - controle vk 2 juni - Denanja - 20 weken echo 7 juni - Lycos - 20 weken echo 7 juni - JongetjeM - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 8 juni - Newmom1986 - 20 weken echo 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle 15 juni - Louloulo - 20 weken echo 13 juli - Louloulo - echo 10 augustus - Louloulo - echo Klopt de lijst zo weer?
Wij hebben vandaag gelijk de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. Deze is op 6 juni. Hopelijk komen er snel meer jongens bij op de lijst. Voel me beetje eenzaam zo (hoewel, op facebook zijn er evenveel jongens als meisjes tot nu toe)....
Jeeejjjjj ik kom @Ting86 vergezellen in het blauw Ook hier een babyboy! Echo met 12+2 en vandaag 15+5 zeiden beiden een jongen. Ik hoef dus niet om te schakelen hahaha. Zó blij! Zoontje ook blij, dochter niet die wilde een zusje. Dat gezicht van haar hahaha. Hoop dat ze snel gewend is en er blij mee kan zijn. Ennnn ... ik heb net onze ZOON aan de buitenkant gevoeld! En zelfs mn man heeft het gevoeld! Ben helemaal happy en hyperrrr hahaha. Zó leuk! Afgelopen week elke dag max 2x 1 schopje gevoeld. Vandaag al de hele dag door heel druk. En net ineens zó hard aan t schoppen dat we het dus gewoon konden voelen. Ik ben verliefd
@kleinebeer : wat leuk, een meisje! Gefeliciteerd @Ting86 : jeeejjjjj mede boy mamma Gefeliiii! @denanja : wat goed! Nu is niets meer veilig hahaha.
newdreams wat leuk! nog meer blauw! word een goede inhaalslag gemaakt zo! wat gadg dat jullie hem ook van buiten al voelen!! ik voel t nu wel zeker weten ook sinds een week nog 1 nachtje slapen dan weten wij ook wat te shoppen
@Ting86 gefeliciteerd met een zoon! @NewDreams: ook gefeliciteerd met een zoon en wat gaaf dat je hem van de buitenkant al voelt! @kleinebeer wat leuk een dochter! Gefeliciteerd! @denanja wat leuk de eerste stapjes, lijkt me zo bijzonder! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!
@NewDreams Yeah! Ook een jongen! Wat leuk! En wat mooi dat je hem al kan voelen. Ik voel nog niks, maar de echoscopiste zei dat ik voor week 20 wel wat kon gaan voelen, omdat de placenta achter ligt. Ben benieuwd!
Even een heel andere vraag zijn hier personen die zelf al eens snoep gemaakt hebben? Zoja welke receptjes gebruik je daarvoor? Ik had op pinterest winegums tegen gekomen die staan nu in de koelkast ben benieuwd.
Wat leuk allemaal jongens erbij! En de eerste stapjes bij denanja, super leuk!!! Veel plezier morgen bij de echo! Hier rustige zondag, beetje klusjes en poetsdag, ook lekker. Fijne zondag iedereen!
Wauw wat gaaf dat jullie de kleintjes al voelen! Hier nog niet volgens mij. Hoewel ik wel af en toe een plopje voel wat ik normaal nooit heb gehad ... Dus wie weet. Maar mijn baarmoeder ligt nog steeds flink naar achteren, dus misschien dat het daardoor langer duurt? De placenta ligt op de moedermond, dus in ieder geval niet aan de voorkant Vandaag precies 17 weken, wat gaat het toch snel. Helaas geen rustige dag, hoewel ik dat echt zou kunnen gebruiken nu. Mennn wat doen die ribben pijn. Valt me echt zwaar eigenlijk. Elke avond wel een huilbui in bed dat ik het zat ben Helaas wordt de pijn alles behalve minder. Vandaag verjaardag van schoonzus en moeten daar anderhalf uur voor rijden. Gelukkig zit de auto wel comfortabel dus dat zie ik dan maar als uitrusten. Sorry voor het klagen
sow kleinebeer, 1.5u in de auto met gekneusde ribben is wel lang hoor! snap dat je daar geen zin in hebt! en je mag klagen hoor! iedereen heeft wel zn baal momentjes. hier ook een rustige dag vrouw is behang aan het afhalen in de baby kamer en ik lig lekker op de bank (ja ik doe ook wel wat hoor haha heb de was gedaan en boodschappen haha). de kleine meid word net wakker en zo voetbal kijken, jaja wij vrouwen kijken voetbal haha en mn vrouw is voor feyenoord dus die zit zo aan de buis gekluisterd
Snap je volkomen kleinebeer!! De pijn en de hormonen erbij zou ik ook elke dag wel een huilbui hebben denk ik. Sterkte! Wij ook vandaag een luie dag, ook wel verdiend. Vrijdagavond mijn verjaardag gevierd voor ouders/schoonouders. Gister een feestje van vrienden. Merk dat ik dat erg vermoeiend vind. Heb dan echt last van mijn buik en hoofdpijn. Met alsof ik een kater heb zonder alcohol.
Hoi Meiden, ff weer achter de laptop, op foon typt het zo lastig. Denanja, de eerste stapjes zijn ze koddig. Klein pamperkontje en hupst in het rond...superschattig vind ik dat altijd met die kleintjes. Kleinebeer, wat leuk een meid!! Gefeliciteerd. En wat naar van de pijn die je hebt..1,5 uur in de auto moet je niet willen hoor. Das teveel en te lang in 1 houding. Sterkte, hoop dat het snel beter gaat. Ting, een zoon!! Leuk! Hier gaat het aardig, heb veel pijn in mijn onderrug. Merk het al na 10 minuten lopen...dan kan ik bijna niet meer. Zaterdag het huishouden gedaan en daarna was ik niet meer in staat iets te doen. Voel me echt gehandicapt. Lief wilde al een rolstoel gaan halen zodat ik mee naar buiten kan. Hond uitlaten is ook echt 10 minuten en dan moet ik weer een dik uur liggen. Vreselijk pijnlijk. Gelukkig straks nbaar de fysio, hoop dat die nog wat tips heeft. Verder gaat alles goed, ben ontzettend blij met mijn doppler..luister zo om de dag ff paar seconden. Geeft enorm veel rust.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marya85 - .. jaar - 1e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 6 | Jongens : 2 | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 8 mei - denanja - geslachtsbepaling 8 mei - idgz - geslachtsbepaling 8 mei - 1548 - controle vk 8 mei - Lycos - controle vk 9 mei - Panter - geslachtsbepaling 9 mei - idgz - controle vk 9 mei - Marya85 - geslachtsbepaling 10 mei - Ellada - controle 11 mei - Sabagirl - controle vk 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling 16 mei - Marloesje24 - controle vk 16 mei - Linnepin - pretecho 17 mei - Newmom1986 - controle vk 18 mei - Louloulo - echo 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 24 mei - Ting86 - controle vk 28 mei - Sabagirl - controle vk 29 mei - Sterrenmama - controle 30 mei - 1548 - 20 weken echo 30 mei - Linnepin - controle vk 30 mei - Zoranya - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 1 juni - Denanja - controle vk 2 juni - Denanja - 20 weken echo 7 juni - Lycos - 20 weken echo 7 juni - JongetjeM - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 8 juni - Newmom1986 - 20 weken echo 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle 15 juni - Louloulo - 20 weken echo 13 juli - Louloulo - echo 10 augustus - Louloulo - echo @denanja en @Idgz veel plezier meiden! Ik heb om 14.00 uur controle
Veel plezier @denanja! @1548 spannend, hopelijk is alles goed. Krijg je ook een echo? @Panter , ik herken het helemaal. Ik kan ook helemaal niks (zonder pijn) Niet heel handig met 2 kids. Wij gaan zo snel mogelijk de babykamer (en kamers van de 2 andere) klaarmaken zodat ik daar nog wat aan kan meehelpen. Dan hoef ik daarna alleen de kids+huishouden te doen. En mocht het huishouden echt niet meer gaan, dan komt er een schoonmaakster (vreeeeselijk ik wil altijd alles zelf doen) Fysio hielp bij mn vorige zwangerschap helaas niks. Heb vandaag wel weer contact opgenomen met de fysio in de hoop dat ze toch iets kunnen doen voor me. Ga iig niet door als het niet gaat, want daarmee kan je je bekken voorgoed kapot maken. Dus let goed op jezelf.
Succes en veel plezier @denanja en @Idgz bij de geslachtbepaling, spannend!!! @Lycos en @1548 succes bij de controles. Ook altijd weer leuk om het hartje te horen! Jeetje @Panter en @NewDreams, wat kunnen zwangerschappen toch verschillend zijn. Ik heb echt totaal geen last van klachten zoals jullie. (Even afkloppen), mijn vorige zwangerschap ook niet gehad. Zo moeilijk om voor te stellen maar lijkt me echt vreselijk zeg. Het enige waar ik last van heb is dat ik me snachts en vroeg in de ochtend ziekig voel. Dus misselijk en gewoon futloos. En pukkels nog steeds helaas!! Gisteren ook voor het eerst echt maagzuur gehad. De Rennies mogen de tas weer in! Wat hebben jullie verder nog voor klachten? Kan niet wachten de kleine te gaan voelen. Ben af en toe onzeker hoor als je weer een tijdje geen echo hebt gehad of hartje hebt gehoord. Lijkt me inderdaad best fijn zo'n doppler @Panter!
Wat leuk al die geslachtsbepalingen! Wij moeten nog 3,5 week geduld hebben.. Het begint steeds meer te kriebelen om toch een geslachtsecho te plannen.. maar van de andere kant zijn 3,5 week zo voorbij (hoop ik) Volgens mij loopt het nu zo'n beetje gelijk op.. @denanja en @Idgz veel plezier vandaag bij de geslachtsbepaling!! Ben benieuwd.. Hier pas om 16.00 uur echo. Sinds gisteren enorm last van mijn onderrug. Bij alles wat ik doe heb ik erg veel pijn. Toch maar even aangeven straks.. Ik ben overigens ook nog steeds heel moe. Nog meer meiden last van? Ik had gehoopt dat het minder zou worden..