Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje Zoranya - 35 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marya85 - .. jaar - 1e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje Lycos - 29 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 8 | Jongens : 4 | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 10 mei - Ellada - controle 11 mei - Sabagirl - controle vk 12 mei - Newmom1986 - geslachtsbepaling 12 mei - Liesje12345 - geslachtsbepaling 16 mei - Marloesje24 - controle vk 16 mei - Linnepin - pretecho 17 mei - Newmom1986 - controle vk 18 mei - Louloulo - echo 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 24 mei - Ting86 - controle vk 28 mei - Sabagirl - controle vk 29 mei - Sterrenmama - controle 29 mei - 1548 - controle vk 30 mei - 1548 - 20 weken echo 30 mei - Linnepin - controle vk 30 mei - Zoranya - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 1 juni - Denanja - controle vk 2 juni - Denanja - 20 weken echo 7 juni - Lycos - 20 weken echo 7 juni - JongetjeM - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 8 juni - Newmom1986 - 20 weken echo 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle 15 juni - Louloulo - 20 weken echo 13 juli - Louloulo - echo 10 augustus - Louloulo - echo Ik heb de meiden die hier niet (vaak) meekletsen op rood gezet. Even afwachten of ze nog reageren en anders van de lijst halen? Marloesje24 heb ik ook al een tijdje niet gehoord.. @marloesje24 Blijf je nog gezellig met ons meekletsen?
Spannend hoor de 20weken/guo echo's ben zo benieuwd. @1548 snap het wel hoor. Wij hadden ook een meisjes naam en hoopte zo op een meisje zodat we de naam al hadden.
Ja als het aan mij lag deden we nog een pretecho, maar mijn man wil wachten tot de 20wk echo omdat ie bij onze dochter die pretechos ontzettend langdradig vond haha! Dus zal geduld moeten hebben!
@ellada hahah echt iets voor een man om het langdradig te vinden! Mijn vriend vind het erg leuk, maar zegt ook wel van ik snap niet altijd waar ik nou precies naar zit te kijken haha @1548, ik heb precies hetzelfde als jij! Wil zo graag onze meisjesnaam gebruiken. Die hadden we al bij onze zoon, maar toen bleek het bij de bevalling dus een klein heerlijk mannetje. Vrijdag weten we het.. Het maakt me echt helemaal niets uit maar voor de naam lijkt me een meisje zo leuk Vind jongensnamen gewoon zo verschrikkelijk moeilijk. Maar als er weer een ventje komt gaat dat ook gewoon lukken! Geweldig dat sommigen van jullie de namen al helemaal weten. Ik ben zo benieuwd wat jullie allemaal uitkiezen. Zeker spannend dat de 20 weken echo's / GUO's nu dichterbij gaan komen! Zeker voor sommigen die al wat verder zijn zo rond de 17 wkn. @denanja , wat vervelend zeg voor je kleine meisje die hooikoorts. Inderdaad te hopen dat het snel beter wordt of ze er overheen groeit!! Succes!
Goey schrijft wel regelmatig hoor. Mss heb je die net gemist afgelopen weken? Ik zie regelmatig bericht van haar. De rest van de rode mensen al tijden niet gelezen.
Inderdaad Goey heb ik ook recent nog gezien. Marya heeft zich pas heel recent aangemeld, is ze nu alweer verdwenen? En Bitterkoekjes was in het begin toch erg actief? Is zij er wel op fb?
Volgens mij zit Bitterkoekje niet op FB. Er staan wel 6 andere namen op rood die wel op FB zitten. Weet niet of ze nog op deze lijst willen blijven... @namen Wij hadden een hele leuke meisjesnaam bedacht en nu krijgen we een jongen. Vinden we niet erg, we zijn heel erg blij , maar een naam is zoooo lastig.
Ik ben weer een hoop vergeten maar lees wel alles. @naam:hier hebben we wel een optie op een meisjesnaam. Heb nog niks gevonden wat er mee kan concurreren dus dit wordt het waarschijnlijk. @lijst: helemaal mee eens om op te schonen! @denanja: heftig van je meisje! Hopelijk kan de huisarts meer betekenen zodat ze minder last gaat hebben.
Wij hebben de controle weer gehad, alles was goed! Goede groei en mooi kloppend hartje weer! Voor de lijst volgende controle 1-6, over 3wk al om het gat met de 20wk echo over 5wk wat kleiner te maken, wel lief van ze!
Ook alles gelezen maar niet alles onthouden Wat lekker dat een aantal al een naam hebben. Wij hebben een optie, best een goede optie ook. Hebben er alleen nog niet veel over gesproken. Best wat drukte nog om ons heen. Over 4 weken gaan we op vakantie en dan hopelijk met een leuke naam thuis komen! Ik hoop ook binnenkort wat tijd te hebben om de kleding van m'n dochter uit te zoeken. Heb al best wat dingen verkocht. Staat nu zo veel dat ik geneigd ben alles in een keer weg te doen. Maar met nog een dochter op komst is dat misschien toch een beetje zonde.. De jongetjes zijn in aantocht zie ik! Nog even en dan hebben ze de meisjes ingehaald Iemand schreef nog over vermoeidheid. Heeeeel herkenbaar. Ik denk dat ik tegenwoordig staand kan slapen!
Zoooo herkenbaar. Ik heb echt goede dagen en slechte dagen. Vandaag intensieve werkdag gehad en ben nu weer zo moe. Het is dat we net een blokje zijn gaan wandelen, anders had ik al geslapen.
Hoi meiden, jullie zullen wel lekker slapen nu alhoewel met zwangere vrouwen weet je het nooit. Gister werden wij gebeld dat mijn hb waarde erg laag is. Op zich niet zo vreemd want ben 6 kilo afgevallen. Alles wat ik at belande na een laar minuten in de gootsteen. Morgen krijg ik te horen wat ik moet nemen aan medicatie om het ijzergehalte weer wat op pijl te krijgen. Gelukkig is ons al op het hart gedrukt dat een lage ijzergehalte voornamelijk voor mama vervelend is. En om lekker positief af te sluiten..misselijkheid is een stuk minder de laatste week dan voorheen @sabagirl veel succes straks bij de vk.
Leuk om alles weer te lezen! @namen wij zouden na 2 boys ook erg graag onze meisjes naam willen gebruiken. Boys naam hebben we nog niet. @klachten gisteren voor het eerst opgestaan met bekken pijn. S avonds af en toe wel gehad maar niet meteen s ochtends al. Maar nu is het gelukkig ook al weer over @echo ik ben als ik er aan denk echt zenuwachtig voor de 20 weken echo. Hoe meer kids hoe zenuwachtiger ik word, gek he!? Jullie ook?! Succes met alles vandaag. En lees het vanavond wel weer. Fijne dag allemaal!!
@vrouwvan minder van je lage HB maar met wat ijzertabletten komt dat vast snel weer goed! Zeker als je nu niet meer overgeeft en weer wat meer voedingsstoffen op de normale manier binnen krijgt! X @JongetjeM hier ook meer zenuwen of de kleine wel gezond is dan bij de eerste, ook veel banger geweest dat het misging dan bij de eerste...
@vrouwvan Vervelend die lage hb-waarde. Ik ben ook veel afgevallen, maar mijn hb-waarde was goed. Ik hoop dat de ijzertabletten deze weer op pijl brengen. @ namen Nou hebben we ook wat. Gisteren aan het brainstormen geweest met manlief. Hadden we een leuke jongensnaam bedacht die we allebei echt supergaaf vinden, kwam ik erachter dat de neef van mijn nicht ook zo heet . En aangezien ik veel met mijn nicht omga, vind ik dat best een dilemma. Wat moet ik hier nu mee? (zijn ouders zien we ook 2x per jaar op verjaardag van mn oom en tante). Vind et zo raar.... @20wekenecho: wij hebben deze op 6 juni. Ben nog niet zenuwachtig daarvoor. Tijdens de geslachtsbepaling keek de echoscopiste ook even en zei dat het er op het eerste oog goed uitzag. Dat stelt mij ook een beetje gerust.
@denanja hoe gaat het nu met je dochter? @vrouwvan vind je hb wel erg laag. Raar dat je er geen last van hebt...hebben ze in het lab niet per ongeluk uitslagen verwisseld? @Ting86 als het jullie naam is gewoon geven hoor. Als wij een meid krijgen krijgt ze dezelfde naam als mijn volle nicht. Ik vind het een prachtige naam. En het is toch ook wel wat een eer als een baby naar je vernoemd word vind ik.
@vrouwvan Fijn dat de misselijkheid minder is de afgelopen week! Wat doet een laag hb gehalte met je? Ik heb eigenlijk geen idee... @JongetjeM vervelend van die bekkenpijn. Dat is echt mijn grootste angst op het moment dat ik thuis kom te zitten met BI nu al.....Ik heb ook met name in de avond vaker last van mijn stuitje. Wandelen gaat wel redelijk, maar als ik dan eenmaal gezeten heb, dan doet daarna elke stap pijn. Namen vinden we lastig. Hebben nog geen mogelijke naam in gedachten. Alles wat ik mooi vind tot nu toe schiet vriendlief af . Maar zou me er ook niets van aantrekken dat de neef van een nicht dezelfde naam heeft hoor @Ting86 . Vwb 20-weken echo maakte ik me eigenlijk weinig zorgen, maar als ik jullie zo lees wordt ik ook angstig! Muts dat ik ben. Ook deze week van collega gehoord dat zijn kleindochter van een week oud was opgenomen in het ziekenhuis omdat ze de voeding niet binnnen hield....moest er echt van huilen . Lang leve hormonen....
Laag hb kun je klachten krijgen als erge vermoeidheid, duizeligheid en flauwvallen. Je hebt dan bloedarmoede.