Mijn zoontje heeft trouwens de 5e ziekte dus moet morgen eerst bloedprikken om te kijken of ik antistoffen heb. Hopelijk is alles goed.
Ai minder @1548, de kans is in Nederland gelukkig heel groot dat je het hebt gehad. Vanwege mijn werk in de zorg waarbij ik veel jonge kinderen zie heb ik het laten prikken voor ik zwanger werd van de eerste...
Goedemorgen meiden, Hier een heerlijk weekendje centerparcs gehad. Helaas wel super verkouden geworden en af en toe speelt mijn bekken op. Ook wel heel moe want teveel gedaan en soms korte nachten. Gelukkig vandaag maar 5 uurtjes werken en dan maar even een middagdutje doen voordat ik zoon op haal. @1548: oei wat schrikken zeg! Hier heb ik mezelf er op laten testen en had gelukkig anti stoffen, hopelijk gaat dat ook op voor jou! Beterschap voor je zoon en hopelijk zit je veilig. @2012mama: wow dat is een enorme verrassing, allereerst zwanger en dan zoveel weken verder. Zo gaat een zwangerschap wel heel snel! Fijn dat je je goed voelt! Fijn dat je al zo snel de 20 weken echo hebt. Hopelijk kun je dan lekker van jullie kindje genieten op de echo. Hier zijn de nachten ook niet ideaal, dan weer plassen, dan zoon wakker en dan lig ik weer naar het plafond te staren. Heerlijke voorbereiding op de gebroken nachten straks maar met combinatie voor werk heel zwaar. Maar de vermoeidheid is wel enorm idd. @Panter: Rustig aan meis, al herken ik het wel. Je wil van alles maar als zwangere wordt je constant terug gefloten. Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je. @Eetje: heerlijk om de baby zo enorm te voelen! Ik merk dat ik hier overdag te druk ben om de baby te voelen en de placenta ligt ook niet heel gunstig maar als ik savonds rust neem dan voel ik wel zachtjes wat. Was je nog goed geslaagd in Rome? @Zoranya: beterschap! @Igdz: yes voor het verdwijnen van de misselijkheid. Hier is het sinds gister weer terug maar ben ook heel moe. De dagen ervoor ging het gelukkig wel beter dus heb wel het gevoel dat het beter gaat. Moet alleen soms wat meer naar mijn lichaam luisteren. @Ting86: dikke knuffel! Hopelijk voel je je alweer wat beter! @2107: tja zwanger zijn aan de ene kant is het een mooie tijd, de schopjes/plopjes en het groter worden van je buik maar al die kwaaltjes... die mogen van mij verdwijnen! Ik zie het ook bij een vriendin die 4 maanden geleden is bevallen, wow ze bruist gewoon van de energie. En daar zit ik dan als futloze zwangere naast. @ellada: oei schrikken zeg, gelukkig zit de baby goed beschermd maar ik zou me ook zorgen maken. Gelukkig gaat het nu weer goed. Zo moest flink wat pagina's terug maar hopelijk niet teveel vergeten. Ook zon heerlijke zwangerschapskwaal. Nu maar aan het werk anders zijn mijn 5 uurtjes al om voordat ik wat gedaan heb
Ik dacht nog snel even bijlezen voor ik ga slapen, maar heb de hele dag maar één bericht gemist! :O Hopelijk was iedereen gewoon te druk met genieten van het heerlijke lenteweer! @sabagirl jij hebt lekker geschreven, knap dat je zo op iedereen reageert! Ik hoop dat er voor jou ook nog een periode komt dat je je toch wat fitter voelt! Hopelijk niet pas na de bevalling Hier vandaag een lange werkdag gehad, wilde nog gaan sporten maar was te laat om nog te koken, eten, etc. En zonder eten sporten trek ik gewoon niet... Morgen een nieuwe poging!
@1548 oei, hopelijk heb jij de antistoffen!!! Wanneer hoor je de uitslag? @2012mama we houden het idd grotendeels geheim! Alleen onze ouders en vrienden die heeeel dichtbij staan weten het. Voor mij kon moederdag niet meer stuk als feyenoordsupporter!!!!
@1548 hoop dat je antistoffen hebt! Toen ik net 5 weken zwanger was heerste het op het kdv van mijn zoontje! Gelukkig had ik de antistoffen! @ellada, hier ook een feyenoord fan Gisteren nog even in de stad geweest. Wilde eerst niet gaan maar wilde het toch meemaken haha. Hoop dat bij jullie allemaal de misselijkheid snel weggaat! Hier de laatste dagen veel pijntjes en steekjes en nog steeds zulke zere borsten!! Soms denk ik de kleine te voelen maar ik weet het niet zeker! Kan echt niet wachten. Morgen weer controle vk! Hoe gaat het met jullie allemaal?
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 35 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING Gerrie87 - .. jaar - 3e kindje 21 oktober 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marya85 - .. jaar - 1e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje Lycos - 29 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 8 | Jongens : 6 | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 16 mei - Marloesje24 - controle vk 16 mei - Linnepin - pretecho 17 mei - Newmom1986 - controle vk 18 mei - Louloulo - echo 19 mei - 2012mama - 20 weken echo 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 24 mei - Ting86 - controle vk 28 mei - Sabagirl - controle vk 29 mei - Sterrenmama - controle 29 mei - 1548 - controle vk 30 mei - 1548 - 20 weken echo 30 mei - Linnepin - controle vk 30 mei - Zoranya - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 1 juni - Denanja - controle vk 2 juni - Denanja - 20 weken echo 6 juni - 2012mama - controle vk 6 juni - Idgz - controle vk 7 juni - Lycos - 20 weken echo 7 juni - JongetjeM - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 8 juni - Newmom1986 - 20 weken echo 12 juni - Idgz - 20 weken echo 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle 15 juni - Louloulo - 20 weken echo 13 juli - Louloulo - echo 10 augustus - Louloulo - echo Zal ik de rode namen van de lijst halen? @Linnepin85 veel plezier vandaag!
@ rode namen. Van mij mag je ze eraf halen. Ik ben ff minder tot niet online en reageer ff minder. Ben twee wk bij mijn ouders en geen pc en op foon reageert het lastig. Tenminste op uitgebreid te reageren. Blijf wel meelezen hoor!
Ja de rode namen mogen er van mij ook wel af hoor. Denk niet dat die meiden hier nog meelezen. Deze week is mijn laatste werkweek. Ben er stiekem wel blij mee. Heb er 3 jaar gewerkt en ze willen/mogen geen vast contract geven. Kijk wel uit naar de rustige periode die er nu aan gaat komen. Moet wel erg veel voor mijn school doen nog, maar daar heb ik nu dan mooi de tijd voor. Ribben gaan opeens sinds het weekend een stuk beter. Alleen slapen blijft een drama. Overdag is het nu goed te doen!
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 35 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje Lycos - 29 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 8 | Jongens : 7 | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 16 mei - Marloesje24 - controle vk 16 mei - Linnepin - pretecho 17 mei - Newmom1986 - controle vk 18 mei - Louloulo - echo 19 mei - 2012mama - 20 weken echo 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 24 mei - Ting86 - controle vk 28 mei - Sabagirl - controle vk 29 mei - Sterrenmama - controle 29 mei - 1548 - controle vk 30 mei - 1548 - 20 weken echo 30 mei - Linnepin - controle vk 30 mei - Zoranya - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 1 juni - Denanja - controle vk 2 juni - Denanja - 20 weken echo 6 juni - 2012mama - controle vk 6 juni - Idgz - controle vk 7 juni - Lycos - 20 weken echo 7 juni - JongetjeM - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 8 juni - Newmom1986 - 20 weken echo 12 juni - Idgz - 20 weken echo 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle 15 juni - Louloulo - 20 weken echo 13 juli - Louloulo - echo 10 augustus - Louloulo - echo De rode namen eraf gehaald. Mocht er iemand terug willen op de lijst dan horen we het wel. @Newmom1986 ik heb jouw op team blauw gezet!
@denanja Hoe was het op de boerderij? Ging het goed met je dochter? @kleinebeer Fijn nog een weekje, daarna rust.. Moet je nog veel doen voor je studie of valt het mee? @sabagirl Balen dat je zo verkouden bent, ik ben het deze zwangerschap al 3 x geweest, kom er niet van af joh.. Fijn dat het leuk was bij Center Parcs! @ellada Ik heb gisteren bloed laten prikken, we horen het vanzelf wel. Kan er toch niks aan veranderen, al hoop ik natuurlijk dat ik anti stoffen heb (ga er ook vanuit anders maak ik mezelf gek). @Sterrenmama Geen idee hoelang de uitslag duurt, ik hoop voor vrijdag (gaan we op vakantie).. @Newmom1986 Hier ook nog geen teken van leven in mijn buik, het wordt nu toch weleens tijd dat die kleintjes van zich laten horen he.. @Panter Hoe gaat het met jouw bekken? En hoe gaat het op werk? Of was je al gestopt? @2012mama Welkom! Sorry voor degene die ik ben vergeten ..
Zou je bij de volgende bewerkingsronde mij op 9 juni met willen zetten met de 20 weken echo. Ik ben dus niet de enige bij wie de misselijkheid opeens terug is Vond t al zo vreemd... volgens de vk was het normaal. Vond het net zo lekker wakker worden 's ochtends maar nu weer even niet dus En welkom @2012mama wat een supernieuws Bijna het dubbele van wat je dacht!
@sabagirl heerlijk even weekendje weg. Vervelend van je bekken. Herken het wel, begin dat van mij ook wel te voelen. @Sterrenmama knap hoor, geheim houden. Wij weten het ook en kunnen het gewoon niet geheim houden. Jongens vertellen nu ook aan iedereen dat ze een broertje krijgen @kleinebeer hier is slapen ook een drama. Ben dan eerst heel moe, slaap een paar uurtjes en dan klaar wakker...vervelend he? @Goey ja ging ineens heel snel...maar nu aan het idee gewend.. Vervelend die misselijkheid weer terug! HIer: Behalve vermoeidheid eigenlijk best goed. Gisteren een hangdag, vandaag iets meer gedaan. Voel de kleine man al regelmatig bewegen, erg leuk weer Omgeving is inmiddels ook allemaal op de hoogte van mijn zwangerschap, dus maakt het allemaal een stukje makkelijker...
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 35 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje Lycos - 29 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 8 | Jongens : 7 | Verrassingen : 5 Vlindertjes Marlau Toutepetite 14 weken* Afsprakenlijstje: 16 mei - Marloesje24 - controle vk 16 mei - Linnepin - pretecho 17 mei - Newmom1986 - controle vk 18 mei - Louloulo - echo 19 mei - 2012mama - 20 weken echo 22 mei - Zorantya - controle vk 23 mei - Marloesje24 - geslachtsbepaling 23 mei - Bitterkoekje - 20 weken echo 24 mei - Ting86 - controle vk 28 mei - Sabagirl - controle vk 29 mei - Sterrenmama - controle 29 mei - 1548 - controle vk 30 mei - 1548 - 20 weken echo 30 mei - Linnepin - controle vk 30 mei - Zoranya - 20 weken echo 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 1 juni - Denanja - controle vk 2 juni - Denanja - 20 weken echo 6 juni - 2012mama - controle vk 6 juni - Idgz - controle vk 7 juni - Lycos - 20 weken echo 7 juni - JongetjeM - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 8 juni - Newmom1986 - 20 weken echo 9 juni - Goey - 20 weken echo 12 juni - Idgz - 20 weken echo 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle 15 juni - Louloulo - 20 weken echo 13 juli - Louloulo - echo 10 augustus - Louloulo - echo
Ik reageer later nog even op de andere Posts, maar wil even iets van me af schrijven. Gisteren een dramadag gehad. Echt hele dag gehuild over vanalles en nog wat. Druk weekend gehad met familiedag, waarbij iedereen maar bleef zeggen dat ik moet genieten van mijn zwangerschap, alleen zo voel ik het niet. Ik wil voorop stellen dat ik heel blij ben dat ik zwanger ben en me zeker bewust ben dat ik heel dankbaar mag zijn dat ik weinig kwaaltjes heb, maar ik geniet niet van mijn zwangerschap. Natuurlijk zijn er mooie momenten, zoals bij de echo, maar ik merk dat ik met name last heb van de beperkingen van mijn eigen lijf, dingen niet meer kunnen/mogen. Ik voelde me gisteren dan ook heel schuldig dat ik niet geniet. En ik baalde van mijn lelijke buik, waarbij ik vind dat ik vooral dik lijk ipv zwanger. En dat ik echt bijna geen interesse nog heb om te gaan shoppen voor ons kleintje of om te beginnen aan de babykamer. Dat ik elke nacht zo hard snurk dat mijn vriend op een andere kamer moet gaan slapen. En nog meer dingen. Vandaag gaat het weer beter, ik denk dat het ook moeheid van het weekend was, maar voelde me echt heel slecht gisteren. Ben ook niet gaan werken, heb een aantalmdingen gedaan die gedaan moesten worden en ben daarna in bed gekropen en heb geslapen. Herkent iemand dit?
@Zoranya Wat vervelend meid. Ik had je post ook op facebook gelezen. Het kunnen best de hormonen zijn hoor. En ik kwam daar ook een buikfoto van je tegen en ik vind niet dat je dik lijkt (dat meen ik echt). Ik hoop toch dat je straks toch een beetje kan genieten van de zwangerschap. Dikke digiknuffel! @lijst Ik heb 6 juni 20 weken echo @hier Ik heb het hier nog niet verteld, maar lig sinds gisteren weer in het ziekenhuis aan het infuus vanwege uitdroging. Sinds zaterdag weer erg misselijk en alleen maar spugen. Daarom s avonds van de vk Emesafene gekregen. Dit hielp de misselijkheid wel tegen te gaan, maar kreeg daardoor niet genoeg vocht binnen. Maar vandaag gaat het weer stukken beter, heb weer war gegeten en stukje gelopen. Morgen komt er een dietiste langs. Ik weet nu dat ik HG heb en dat ik bij prikkels als stress, drukte en spanning moet oppassen. Ik krijg de medicatie mee naar huis (als ik weer naar huis kan) en probeer deze langzaam af te bouwen. Heb ik in ieder geval weer iets mocht het weer verkeerd gaan. @babyvoelen Ik denk gisteravond wat gevoeld te hebben. Zat ff te puzzelen en voelde onderin wat plopjes. Weet niet of dit het was, maar verpleegster zei dat het best wel zo zou kunnen zijn. Wat een bijzonder mooi gevoel is dat zeg.
Dikke knuffel! Ik denk dat het een combinatie kan zijn van moeheid en (zwangerschaps)hormonen.. Maar ik herken het wel hoor, je bent niet gek .. Laatst heb ik ook zo'n dag gehad, kon alleen maar huilen (dikke buik, beperkt in bepaalde dingen, misselijk en ga zo maar door). Gelukkig is het maar bij één dag gebleven maar het zal vast en zeker nog wel een keer gebeuren. En voel je vooral niet schuldig over het niet genieten van de zwangerschap, dat slaat natuurlijk nergens op.. Op jouw manier geniet je ervan maar het is ook begrijpelijk dat je soms dagen hebt dat je even wat minder geniet. En laat je vooral geen druk opleggen door mensen die zeggen "geniet van je zwangerschap", als je bijv. last van je bekken hebt dan kan ik goed begrijpen dat iemand denkt "ben blij als het achter de rug is en ik weer fatsoenlijk kan bewegen". Adem in, adem uit.. Het komt goed! Dikke knuf