16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Spannend al die 20 weken echo's! Veel succes allemaal!

@Panter, fijn dat die van jou goed was! Ach soms loopt de kleine voor kan over paar weken weer heel anders zijn!

@ellada, heel benieuwd wat het gaat wordn. Boy or girl!

@1548, is het kamertje goed gelukt?? Wat fijn ook de goede echo!

Hier nog geduld hebben tot volgende week donderdag!

2. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Hier even snel ook melden. Onze 20-wekenecho was niet helemaal goed helaas. We moeten dus door voor verder onderzoek naar het ziekenhuis deze week nog als het goed is. Het lijkt wel mee te vallen. Het hartje slaat over af en toe.

Na wat verder onderzoek op internet blijkt dat dot vaker voorkomt en meestal ook weer bijtrekt na geboorte. Ben wel flink geschrokken en heb er ook al flink om moeten huilen.

Verder lijkt alles wel goed, echter ze heeft niet alles kunnen zien omdat mevrouw in een hoekje lag te slapen en weer eens een keer niet meewerkte.

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Zoranya, zeker schrikken! Hopelijk nu snel een echo om meer duidelijkheid te krijgen!

4. 1548

1548 Niet meer actief

@Zoranya Ik hoop voor je dat je deze week nog terecht kan en dat alles goed is met jullie kleine meid!

@Newmom1986 Ik ben er blij mee, zal zo eens wat foto's plaatsen.. Echo is pas vanavond, stiekem hoop ik dat hij/ zij zich laat zien :oops:..

5. 1548

1548 Niet meer actief

Linnepinn, Newmom1986, Bitterkoekje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Panter fijn dat de 20 weken echo goed was!

@1548 mooi kamertje!!!

@Zoranya ook via deze weg veel sterkte!

@hier vandaag gesprek gehad op werk omdat ik nog steeds ziek gemeld sta en ze dus plan van aanpak moesten maken en gewoon ook wilde weten hoe het gaat enz. heb gezegd dat ik niet meer 100% aan het werk ga maar wel weer wil gaan werken 2 dagen in de week ofzo. misschien eerst nog beginnen met halve dagen. mn pols is wel minder geworden maar zeker niet over merkte vandaag ook met auto rijden dat ik meteen weer last kreeg, nu kan ik ook met de trein maar die had ik gemist haha dus het moet wel lukken. heb nu de brace om de dag om omgeveer maja heb wel 2 weken hulp gehad van mn moeder en mn vrouw dus ben benieuwd nu we weer thuis zijn en zij werken en ik dus weer volledig de zorg heb over tess het dan ook nog zo goed gaat. maja we zullen zien.

vandaag ook langs de gamma gereden om wat kleuren op te halen, heb alles tussen blauw en groen meegenomen whawha hebben 2 setjes overgehouden dus is nog even kiezen maar over 2 weken komt de stucadoor dan nog een weekje drogen dus hebben nog ruim 3 weken om te kiezen :)

enjaa we zijn hoogstwaarschijnlijk ook uit de naam :) geeft wel wat rust haha ookal hadden we nog tijd zat :).

7. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Panter fijn dat alles goed gaat! Jullie kleintje groeit in ieder geval goed! ;) Maar wat anderen al zeiden, kan zo weer aangepast worden over enkele weken.

@Zoranya wat schrikken! Hopelijk snel meer duidelijkheid en valt het mee! Bij onze dochter was haar biertje niet goed bij de 20wk echo maar bij latere controles trok dat mooi bij, hopelijk gaat het bij jullie soortgelijk!

@1548 mooi hoor! Grappig als ik de foto's bekijk lijkt het of jullie in hetzelfde huis wonen als wij ;) Ook de opstelling wat betreft meubeltjes hadden wij zo bij onze dochter haha.

@kleinebeer ik ben toch wel heel nieuwsgierig hoe het met je gaat, hopelijk is geen bericht goed bericht!

@Hier, ik plof zo na een lange werkdag m'n bed in want om 23u begint mijn nachtdienst, hopelijk een rustige...

8. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @denanja wat fijn dat jullie al zo ver zijn met naam en kleuren, hier nog niks :rolleyes:

9. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Wij mogen donderdag om 8.30 naar het ziekenhuis gelukkig. Niet lang wachten dus, al is elk uur me te lang nu. Kon helaas niet eerder ivm beschikbaarheid van de kindercardioloog.

@1548 ziet er mooi uit! Zo'n kleur wil ik ook op de muur voor ons meisje!

@denanja ben benieuwd dan hoe het met werk gaat en of ze daarin meegaan. Hoop van wel natuurlijk voor je. En fijn dat jullie uit de naam zijn! Wij nog lang niet.

@ellada boh knap hoor dat je nog nachtdiensten draait!

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Zoranya mijn werk vind alles goed, ze zijn al blij dat het beter met me gaat en ik überhaupt weer kan gaan werken. maar de bedrijfsarts beslist natuurlijk, daar moet ik 12 juni heen dus dat gaan we zien.

@1548 en ellada zou ook ons babykamertje kunnen zijn haha ook kwa opstelling en kamertje

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @Zoranya dat is schrikken! Gelukkig kun je snel terecht!

Mooi kamertje zag ik voorbij komen! Wij zijn ook druk bezig. ..zo leuk!

12. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Leuk kamertje al @1548 !

@Panter Fijn dat de 20weken-echo goed was.

@ hier Vandaag echt een mindere dag, last van de darmen, hoofdpijn, erg vermoeid. Hopelijk morgen beter, want dan ben ik jarig. Mijn man is in ieder geval morgen wel vrij. Zelf zit ik nog steeds voor 100% ziek thuis, ben echt nog niet de oude (conditie van een slak) en met de medicatie durf ik ook niet achter het stuur te kruipen. En ik kan ook nog echt niet zonder.

13. 1548

1548 Niet meer actief

Dank je wel voor de leuke reacties!

Zijn net thuis van de 20 weken echo. Met de kleine is alles goed (en ik heb niet gekeken dus het is echt een verrassing :D).. Alleen de placenta ligt voor de uitgang, over een paar weken weer een echo om te kijken of ie is verschoven.

Nu ga ik House of Cards kijken.

Fijne avond meiden!

14. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Ting86 balen dat je je nog steeds zo naar voelt! Hopelijk is de tweede helft meer jouw ding! X

@1548 wat knal dat je niet hebt gespiekt! ;)

@Hier, wel 2,5 uur in bed gelegen maar niet geslapen... Over een half uurtje de auto in, hopelijk gaat de nacht lekker snel en slaap ik morgenochtend als een roosje! :)

15. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    Hi meiden!

Ook hier het geheugen van een zeef... Ga m'n best doen :)

@Panter.. Onze dochter bleek bij de geboorte op P97.7 te zitten. Resultaat was een totaalruptuur. Met 16w liep deze baby ook al 2 weken voor, net als m'n dochter toen. Ze houden me nu onder strenge controle, suikertest en meerdere groeiecho's. Gezien mijn postuur hebben ze dat toen niet gedaan, behoudens een groeiecho met 30w. Schatting was toen P85 maar ze verwachtte dat het "mee zou vallen". Hopelijk blijkt die van jullie toch iets kleiner..

@1548, super leuk kamertje! Dat jullie al zo ver zijn.. Ik heb werkelijk nog niets uitgevreten!

@Zoranya, ook zo nog even een hart onder de riem. Hoop zo dat alles goed blijkt te zijn donderdag!

@ellada, werk lekker vannacht!!

16. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @2107 haha nog niks uitgevreten, hier precies zo! :p Wij moeten zelfs nog verbouwen waarvoor nog research moet worden gedaan... Heb er ook nog niet zo veel zin in als bij de eerste... Toen werd sowieso het hele huis verbouwd en zijn we drie weken voor de geboorte van onze dochter pas verhuisd... Haar kamertje was toen als eerste klaar ;)

17. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Zooooo het is rustig genoeg om te proberen even te slapen! :)

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nou hoop niet dat ik zo'n reus vaginaal moet bevallen. Ik ben maar een smal onderdeurtje van
    1, 67 met hele smalle heupjes. Ik maak me toch wel zorgen.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Panter ik heb een andere kant. vriendin van ons zou baby p99 zijn.... ze is half april bevallen en kindje (jongetje) was heel netjes! 4000 gram (zoiets) en 52 cm. dus natuurlijk moeten ze t goed in de gaten houden maar het kan nog alle kanten op.

@ellada hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen

hier heeft gisteravond mijn vrouw kareltje voor het eerst gevoeld!!! super leuk voor dr

20. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    @ellada, dat klinkt heel herkenbaar! Wij hebben toen niet hoeven verhuizen maar waren een dag voor de bevalling klaar met het kamertje. Iedereen kreeg het op z'n heupen, behalve wij :) Ben voornemen deze keer iets actiever te zijn! Nu nog waarmaken..
    Lekker dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen!

@Panter, ik snap je zorgen helemaal. Hier precies hetzelfde en dus al een totaalruptuur in de voorgeschiedenis. Maar je kan er niets aan doen, alleen goed in de gaten laten houden. Ik probeer zelf wat te minderen met suikers maar dat vind ik heeeeeeel moeilijk!

@denanja, super leuk!!

Deel Deze Pagina