Goedemorgen meiden, @denanja Fijn dat je op werk hebt kunnen regelen dat je niet meer volle bak hoeft te werken. Heb jij nog last van je bekken (gehad)? Leuk dat je vrouw de kleine heeft gevoeld! @ellada Hahah, wat leuk! Toevallig.. Rustige nachtdienst gehad? @Zoranya Fijn dat je donderdag terecht kan, ik duim voor je!! @Ting86 GEFELICITEERD!! Gaat het vandaag beter dan gisteren met je? @2107 Je hebt nog genoeg tijd om het kamertje te maken toch? Wij zijn op tijd begonnen omdat we de achtertuin nog willen aanpakken voor de zomer. @kleinebeer Hoe gaat het met je?
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 35 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 10 | Jongens : 8 | Verrassingen : 5 Afsprakenlijstje: 31 mei - Sabagirl - 20 weken echo 1 juni - Zoranya - ziekenhuis 1 juni - Denanja - controle vk 2 juni - Denanja - 20 weken echo 6 juni - 2012mama - controle vk 6 juni - Idgz - controle vk 6 juni - Ting86 - 20 weken echo 7 juni - Lycos - 20 weken echo 7 juni - JongetjeM - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 8 juni - Newmom1986 - 20 weken echo 9 juni - Goey - 20 weken echo 19 juni - Zoranya - controle vk 21 juni - Ting86 - controle vk 12 juni - Idgz - 20 weken echo 12 juni - 2012mama - contole vk 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle 15 juni - Louloulo - 20 weken echo 19 juni - Linnepin - 20 weken echo 26 juni - 1548 - controle vk 13 juli - Louloulo - echo 10 augustus - Louloulo - echo
@Panter ik hoop dat de baby uiteindelijk gewoon normale grootte zal zijn, maar als de metingen zo blijven bespreek dan in ieder geval je zorgen goed met je verloskundige! @denanja wat leuk dat je vrouw de baby heeft gevoeld! @Ting86 gefeliciteerd! Een hopelijk hele fijne dag! X @Hier, ik heb van 4.30 tot 9.00 in bed gelegen, we doen nachtdienst met z'n tweeën en als het rustig wordt splitten we de nacht zodat je enkele uurtjes kunt liggen, maar lang niet al die tijd geslapen, toch redelijk uitgerust dus ga het net als vorige week doen met nu doorgaan (lees op de bank hangen, tv kijken en straks een beetje administratie) en vanmiddag een dutje doen.
GEFELICITEERD @Ting86 ! Hopelijk een goede dag voor jou vandaag! @sabagirl, succes met de echo vandaag! @denanja leukkkk dat je vrouw kareltje heeft gevoeld!! @Panter, niet nu al te druk maken hoor. Alles kan nog veranderen. Baby's maken ook groeispurten door dus volgende keer loopt het misschien weer gewoon helemaal op "schema". Nu al druk maken om iets wat je toch niet weet heeft geen zin!
Zo vanmiddag de 20 weken echo, ben zoo zenuwachtig. Gelukkig voelde ik onze baby vanochtend wel voor het eerst echt schopjes geven ipv. alleen draaibewegingen. Hopelijk vanmiddag meer duidelijkheid over de placenta ligt (voor maar ook voor de uitgang?) En wordt het allemaal wat echter als ik de baby zie. Soms lijkt het hele zwanger zijn nog steeds een droom en durf ik niet te geloven dat het echt zo gaat zijn. (stomme onzekerheid sinds miskraam) @1548: prachtig kamertje!En spannend van de placenta. hier heeft de vk dezelfde vermoedens dus ben heel benieuwd wat ze in het medisch echo centrum gaan zeggen.Ik wil graag thuis bevallen dus hopelijk ligt ie niet voor de uitgang. @Panter: wat fijn dat de baby het zo goed bij je doet! Maar ik zou wel overleggen met het zkh of ze het op einde extra in de gaten willen houden zodat het ook voor jou qua bevalling allemaal te doen is. @ellada: knap hoor dat je de nachtdiensten nog volhoudt. Ik zou er niet aan moeten denken. Fijn dat je in in ieder geval een paar uur rust hebt kunnen pakken. @Zoranya: ook hier nog even een dikke knuffel en veel sterkte voor je! @denanja: leuk dat jullie de naam weten! En fijn dat er een plan van aanpak is. hier nog aan het wachten op de oproep van de bedrijfsarts, zal vast binnenkort komen. @Ting86: van harte gefeliciteerd! Hopelijk voel je je vandaag beter.
Hier zal ik zo naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo ! Hele poos niet meegelezen, veel gewerkt en net te horen dat ik een contract voor onbepaalde tijd krijg en dat terwijl ik zwanger ben
Heeeyyyy meiden . Hoe gaat het hier ?? Ik kan nog steeds niet wennen aan de indeling van ZP . Vandaar hier niet veel te vinden. Ik zit wel op de fbpage . Gewoon stukken handiger ook daar wordt gezellig gekletst . Hier ondertussen 20w en ook de echo gehad. Gelukkig was alles goed en gezond aan dit meisje . Verder zijn Wii bezig met de verkoop van ons huis . T is een drukke tijd want daarnaast werk ik nog 28/32 uur . T is wat veel maar genieten volop . Zal me wat vaker proberen te laten zien hier
@20 weken echo's, wat spannend allemaal! Hopelijk alleen nog maar goed berichten @Medinilla wat fijn dat je een contract hebt gekregen! Gefeliciteerd!
Dank je wel dames. Het gaat vandaag gelukkig beter dan gisteren . Alle dames met de 20 weken echo heel veel succes vandaag! Ik hoop dat ik volgende week dinsdag een mooi verlaat verjaardagscadeautje krijg tijdens de echo.
Hej meiden ! Jeetje.. Ik ben ff een tijd niet meer online geweest en zoveel veranderd aan de pagina .. Ik zie dat ik ook niet meer in het lijstje sta.. kan ik weer toegevoegd worden zodat ik lekker kan meekletsen ? Ik denk dat ik me gewoon weer opnieuw moet voorstellen ! Ben 34 jaar.. in verwachting van mijn eerste !! Uitgerekend 15 oktober (ik weet verkeerde groep maar was voorheen ook geen probleem).. Wij krijgen een jongetje !!!! Combinatietest was alles top.. maar ik wilde toch de nipt test doen.. gister uitslag binnen.. OOK positief nieuws.. 20 weken echo, vorige week gehad.. onze kleine had had denk ik net een groeispeurt gehad of iets want zijn benen waren langer dan gemiddeld (komt dat iemand bekend voor ?) voor de rest alles goed en liet ook lekker alles zien. Volgens mij heb ik m gisteravond voor het ech pas voelen schoppen.. mijn placenta ligt namelijk aan de voorkant dus t heeft wat langer geduurd.. maar jeetje wat een bijzondere ervaring vond ik dat !! Voor nu moet ik een uitzetlinst gaan voorbereiden.. ben eigenlijk een btje lui.. erg lui maar moet er toch aan geloven.. Ik was net toevallig aan het kijken voor een kinderwagen en ben helemaal weg van de Egg Stroller.. iemand anders ook ?? Ben benieuwd en weer enthousiast om hier te zijn.. en hoop dat ik weer gezellig met jullie mag en kan meekletsen !!! Joeeee !
Welkom terug @Kokosnootje , wat fijn dat alle onderzoeken goed waren! We hadden de lijst opgeschoond na een aantal keren gevraagd te hebben te reageren als je er toch op wilde blijven, omdat er veel mensen op stonden waarvan we nooit meer iets hoorden, voor een beetje meer overzicht dus maar je mag natuurlijk terug, degene die de lijst steeds update wil je vast op de eerstvolgende lijst er weer bij zetten!
Even snel want tranen heel hoog door alle onzekerheid. Niet alles was te zien en kindje oogt klein (Lees week of meer achter op groei) dus nu doorverwezen naar ziekenhuis. Vrijdag om 3 uur gaan ze daar opnieuw meten en de 20 weken echo opnieuw doen.
@sabagirl Oh nee meis, sterkte!! Ik duim voor je X @Kokosnootje Welkom terug! Fijn dat de testen goed waren. Qua meting zou ik mezelf niet al te druk maken, ik heb een dikzak die qua buik bijna 2 weken voorloopt .. De kinderwagen ken ik niet, dit keer gekozen voor de Joolz.
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017 10 oktober Bitterkoekje - 2e kindje - JONGEN 15 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje JONGEN Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje MEISJE 16 oktober Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje JONGEN Zoranya - 35 jaar - 1e kindje MEISJE Sedra - 27 jaar - 1e kindje MEISJE 2012mama - 32 jaar - 3e kindje JONGEN 17 oktober 18 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje MEISJE 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje JONGEN Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje MEISJE Eetje - 29 jaar - 3e kindje MEISJE 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Medinilla -30 jaar - 1e kindje VERRASSING 21 oktober 22 oktober 23 oktober Newdreams - 34 jaar - 3e kindje JONGEN 24 oktober 25 oktober 26 oktober Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje JONGEN 27 oktober JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 28 oktober 29 oktober Idgz - 25 jaar - 1e kindje MEISJE Vrouwvan - .. jaar - .. kindje Newmom - 30 jaar - 2e kindje JONGEN Linnepin - 30 jaar - 5e kindje MEISJE 30 oktober 2107 - 30 jaar - 2e kindje MEISJE 31 oktober Louloulo - 27 jaar - 2e kindje MEISJE Lycos - 29 jaar - 2e kindje 6 november Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Meisjes : 10 | Jongens : 9 | Verrassingen : 5 Afsprakenlijstje: 1 juni - Zoranya - ziekenhuis 1 juni - Denanja - controle vk 2 juni - Denanja - 20 weken echo 2 juni - Sabagirl - ziekenhuis 6 juni - 2012mama - controle vk 6 juni - Idgz - controle vk 6 juni - Ting86 - 20 weken echo 7 juni - Lycos - 20 weken echo 7 juni - JongetjeM - 20 weken echo 8 juni - Sabagirl - controle vk 8 juni - Newmom1986 - 20 weken echo 9 juni - Goey - 20 weken echo 19 juni - Zoranya - controle vk 21 juni - Ting86 - controle vk 12 juni - Idgz - 20 weken echo 12 juni - 2012mama - contole vk 13 juni - Ellada - 20 weken echo 14 juni - Sterrenmama - 3d echo 14 juni - Sterrenmama - controle 15 juni - Louloulo - 20 weken echo 19 juni - Linnepin - 20 weken echo 26 juni - 1548 - controle vk 13 juli - Louloulo - echo 10 augustus - Louloulo - echo
Heeft er iemand toevallig iets van Kleinebeer gehoord op facebook? Ik maak me toch best zorgen om haar
@sabagirl wat schrikken zeg! Hopelijk is het snel vrijdag, is alles goed te zien en valt de groei toch mee! Knuffel! @1548 ik heb hetzelfde, zou ook graag weten hoe het met @kleinebeer is!
Saba wat schrikken. Gelukkig kun je snel terecht. Hopelijk valt het allemaal wat mee. Medinilla gefeliciteerd met je vaste contract! Hoop dat alles oké is bij kleinebeer. Wel een zeer zorgelijke situatie. ... Kokosnootje welcome back!
@sabagirl Nee meid. Wat naar! Hopelijk vrijdag beter bericht. Volgens mijn laatste kennis (wel beetje zwangerschapsdementie ) is kleinebeer naar huis, maar blijft wel onder strenge controle en moet ze nog urine opvangen. Dus dat is wel positief. @Kokosnootje Welkom terug! Leuk dat je weer mee komt kletsen!
@sabagirl ook hier een hele dikke knuffel Voor jullie. Sterkte! @Medinilla gefeliciteerd met je contract! @ellada fijn als dat zo kan, dan is de nachtdienst iets prettiger voor je lijkt me. @Panter idd niet te druk maken nog. Heb vaker gelezen dat metingen heel groot waren en uiteindelijk bij de bevalling een normale baby ter wereld kwam. @Eetje fijn dat bij jou de 20-weken echo wel goed was. @Ting86 gefeliciteerd!!! @Kokosnootje welkom terug! En top van alle goede uitslagen Zo, hoop dat ik niemand vergeten ben. En voor de lijst, ik ben inmiddels al bijna een maand 36, maar ben nog in de ontkenningsfase