Iedereen succes vandaag! Hoop dat alles goed is! Hier vandaag maar eens aan het opruimen..ben echt niet vooruit te branden wat dat betreft...
Succes vandaag meiden!! @sabagirl hopelijk kom jij straks met goed nieuws en @denanja hopelijk een mooie, goede echo! @Medinilla, gefeliciteerd met je contract en je goede echo! @denanja wat leuk dat jullie kleine meid is gaan lopen. Leuke mijlpaal is dat!! @2012mama, succes met opruimen Gisteren echt lekker genoten van het mooie weer met onze zoon, vandaag aan het werk. Had gisteravond echt wel 5 harde buiken in 1 uur. Moet ik weer even aan wennen dat die er ook weer zijn!! Jullie al veel last van? En wat eten jullie qua gezonde snacks tussendoor? En steeds zoooo veel zin in patat en dat soort dingen.. :S
@2012mama: Succes met opruimen! @Medinilla : gefeliciteerd met je contract en de goede 20 weken echo! @newmom: hier eet ik naast snoep/chips ook veel komkommer en tomaat. Hier ook al regelmatig harde buiken. @denanja: super dat je meisje loopt! En klinkt als een fijne dag!Succes met de echo vandaag!
@Panter .. mijn beide meiden werden bij de 20e te groot gemeten . Bij de eerste dacht ik oke .. tot de bevalling en ik er ook met mijn 1.68 en 60 kilo 81/2pond uit moest persen . Hier heb ik lichamelijke klachten aan oveee gehouden . Toen ik zwanger was van de 2e en de meting weer groot was wilde ik groei echo's + eerder ingeleid worden om verdere klachten te voorkomen . ( denk aan prolaps en blaasverzaking ) bij 34w echo werd ze bij geboorte op ruim 9 pond geschat . Enorm blij dat ik toen heb aangedrongen op eerder inleiden . Laat je gewoon goed controleren , althans de beeb . Ik begrijp je zorgen maar als te goed . Hoop verder op goeie 20w echo's meiden . Spannende tijd . Ik chill vandaag nog maar even heerlijk op het strand . Fijne dag allemaal
Meiden met de echo's vandaag; succes! Wij hebben woensdag de 20 weken echo. Kan niet wachten! Snacks: Ik kan ook blijven eten van ongezonde dingen.. Heel fout!
@Newmom1986 heel slecht maar heb gisterenavond gevraagd of mn vrouw een cheeseburger mee wou nemen wahwha ze kwam langs de mac op de weg naar huis. verder ee ik geen gezonde snacks tussendoor erg he! wel fruit trouwens! maar van die voorgesneden (ja ben lui ik weet het) . 20 weken echo was helemaal goed!!! beentjes extreem lang p99 en de rest rond p60, tess had ook lange benen vergeleken met de rest ook had die dikke lippen whawha ben zo benieuwd hoe ie er uit gaat zien! @Medinilla jij nog gefeliciteerd met je contract!! @Eetje lekker chillen op t strand heerlijk! geniet ervan! @sabagirl jij ook heel veel succes vandaag!!! hier vandaag weer verder met boodschappen doen net met mn moeder gedaan en nu even uitpuffen en dan zo de laatste dingetjes nog dan heb ik t maar in huis. komen tussen 30-40 man zondag moet de tuin nog in orde maken, grote tent opzetten en binnen opruimen bleh maja heb morgen en zondag ochtend nog. komt goed adem in adem uit
Succes allemaal vandaag ! .. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad maandag dus ik zit al een week met pijn thuis.. Ga vandaag maar het eea bakken.. tja sinds de zwangerschap bak ik me rot.. nieuwe gewoonte/hobby en ook maar een lijstje maken met wat ik allemaal nodig heb voor de baby Denk dat ik daar nu wel aan mag gaan beginnen fijne dag allen xxx
Geniet van het strand Lijkt me heftig zeg met jouw postuur zo'n groot kind! Trouwens, voor elk postuur !!!
Bedankt allemaal ! Heb net weer 5 dagen gewerkt nu weer 3 vrij op naar de baby dump en de grote dingen halen ! De gene met een 20 weken echo op komst succes allemaal !
@denanja wat leuk dat Tess loopt! En fijn dat de 20wk echo goed was! @Newmom1986 ik eet dagelijks een appel, maar als ik echt tussendoortjes neem zondig ik meestal... Heb de laatste dagen veel zin in hartig, dus lekker chippies zijn m'n favoriete nu... @sabagirl ik hoop dat jullie controle ook goed was, laat je het ons weten? @Kokosnootje ai dat is naar! Beterschap! Ik ben jaloers op degenen die vandaag lekker van de zon hebben kunnen genieten! Ik moest werken en het was echt megadruk! Nu 3 dagen rust en ik heb besloten ook echt niks tot weinig te doen haha!
Hallo dames, Heel lang niet geschreven maar wel elke dag mee gelezen. Sommigen hebben het er zwaar mee niet leuk zeg . Fijn dat alle echo's goed zijn! Wij mogen woensdag en vind het super spannend! Afgelopen week erge keelpijn gehad dus praktisch niet geslapen 6 nachten lang veel hoesten en daardoor overgeven. Verder mag ik totaal niet klagen heb werkelijk geen een klachtje (op beetje veel hoofdpijn na) en ik werk nog volledig dus mij hoor je niet. Fijn dat alle echo's bijna achter de rug zijn. Geniet van het Pinkster weekend!!!
Vandaag de verf en het behang gekocht voor het kamertje! Wilde ook eigenlijk een begin gaan maken, maar waren vanmorgen in de tuin begonnen en alles bij elkaar duurde dat bijna de hele dag. Nu wel twee flinke bomen uit de tuin eindelijk. Dan kan ik op mijn gemak onkruid weghalen en alles netjes maken in de tuin. Echt zin in. Nu gaan we morgen een begin maken met de baby kamer. Ene kant zin in, andere kant niet echt. Het is zoveel werk! Zijn jullie borsten trouwens gegroeid? Ik ben nu al drie cupmaten gegroeid en mijn borsten waren al behoorlijk aan de maat. Vind ze nu echt walgelijk
mijn borsten vallen wel mee eigenlijk. zijn wel wat gegroeit maar niet super veel. kijk je trouwens wel uit met in de tuin werken, door kattenpoep kan dat niet goed zijn voor de zwangerschap geloof ik
@kleinebeer, jullie zijn lekker bezig!! Wat de (.)(.) betreft, heel herkenbaar. Hier ook echt kanonnen en ze doen zeeeeeeer
ik heb helemaal geen pijn eraan. ja als mn hond erop gaat staan of tess erop bounced. maar dat had ik vorige zwangerschap ook niet.
Hier zijn ze ook enorm gegroeid en vind ik het echt niet mooi... Had dit ook bij mijn vorige zwangerschappen...heb daar dan ook striae aan overgehouden, en nu weer nieuwe erbij. Overigens alleen op mijn borsten, verder nergens op mijn lichaam...
Mijn borsten zijn wel gegroeid maar max 1/2 tot 1 cupmaat, aangezien ik niet hele grote borsten heb geniet ik er nu enorm van! Wij zijn vandaag wezen kijken voor een dakkapel, welke pas volgend jaar geplaatst kan worden... Drukke agenda van het bedrijf... Nou ja, de kleine slaapt toch de eerste maanden bij ons Ook even langs Prénatal voor de blije doos, meteen een mooi jurkje gekocht en twee knuffeltjes roze en groengrijs, degene die het niet wordt na de 20wk echo geven we wel weer weg haha!
Mijn borsten zijn wel gegroeid maar max 1/2 tot 1 cupmaat, aangezien ik niet hele grote borsten heb geniet ik er nu enorm van! Wij zijn vandaag wezen kijken voor een dakkapel, welke pas volgend jaar geplaatst kan worden... Drukke agenda van het bedrijf... Nou ja, de kleine slaapt toch de eerste maanden bij ons Ook even langs Prénatal voor de blije doos, meteen een mooi jurkje gekocht en twee knuffeltjes roze en groengrijs, degene die het niet wordt na de 20wk echo geven we wel weer weg haha!
Lang getwijfeld om hier de update te plaatsen, helaas staan we voor onmogelijke keuzes na de 20 weken echo en zal mijn zwangerschap hoe dan ook niet meer onbezorgd zijn. We blijven hopen op een gezond kindje maar er is helaas een kans dat het kindje maar heel kort bij ons mag zijn of misschien gaat overlijden in de buik. Ik ben niet in staat om even verder te reageren want het voelt als een hele grote nachtmerrie en het niet slapen eist zijn tol.